Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 577
Anonym bruker
"Tjukk Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overskriften høres bra ut ikke sant? XD

#1
Jeg tar urinprøver mandag og fredag. Dette er urinprøver som blir sendt inn til analyse fra farmakologen. Det er en omfattende analyseservice der de sjekker verdiene i urinen.

Finnes det en vei i rundt dette utenom fake penis?

Hvis jeg hiver i meg mdma rett etter jeg avgir urin på mandags morgenen? Møter opp fredag etter å ha drukket masse vann og urinert på forveien?

#2
Er det noen som har prøvd tantra massasje påvirket av mdma? Har funnet en norsk seriøs kvinne som driver en klinikk. Har aldri hatt fysisk kontakt med en kvinne på mdma så jeg ønsker å kombinere tantra og mdma for den ultimate opplevelse. Tenker å snakke godt med henne i forveien om det er ok. Hva tror dere? Jeg er en kjekk bra trent man men sliter ekstremt med sosial angst så det å finne noen på byen eller tinder er uaktuelt.
Anonym bruker
"Urolig Kjempefisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
#2 blir vel det samme som kjøp av seksuelle tjenester som er ulovlig og kan gi deg fengselsstraff og høy bot. Kjenner til at politiet har lagt mer innsats med spanere på massasjeklinikker.

For min del tror jeg det bare hadde føltes rart og malplassert med nærkontakt så intimt fra noen jeg ikke hadde en relasjon til. Det er ikke sexen eller berøringen i seg selv som er så fantastisk på molly men connectionen man får med hverandre. Selvom du snakker godt med henne i forveien så er det bare skuespill og en jobb for henne og ingen ordentlig connection.

Ville heller venta til det falt seg naturlig med en jente du bonda istedet for å ansette noen til å runke deg uten noe toveis og personlig connection..
I mellomtida kjøp deg en mykpelspute og pus på den, dét er fantastisk på molly!