Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2509
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Halla. Har prøvd coke 4 ganger og ble litt nummen i nesa/leppa men ingen god effekt, tror alle var dårlig coke. Men nå har jeg fått tak i en legit source som skal fikse meg en grammer. Men siden jeg antakeligvis ikke vet hvordan det er, hva kjennetegner en GOD kokain, hvor ofte må en justere ifh til speed? Har god erfaring med speed.
Du må justere ofte, veldig ofte. Det er også den beste indikatoren du har på effekt. Om du sliter med å sove 7 timer etterpå så er det, som det så ofte er, kuttet med en aktiv ingrediens (efedrin,koffein).

Det er også vanlig å kutte i tannlegebedøvelse, da en av de andre indikatorene er nummenheten du nevner. Dette kjenner du forskjell på. Om du kjenner deg bedøvet som faen langt baki jekslene er det søppel - du skal kun føle en svak nummenhet der du påfører kokainen. Du skal ikke føle at kjeften din er vekk.

Om du har veldig ren kokain er også kokain synlig hygroskopisk.

Du bør også oppleve at det å sniffe strekene er helt uproblematisk, nettopp fordi du er akkurat passe lobotomert i nesegangen. Ikke noen intens sviing etc.

Og ikke sniff inn som om du akkurat ble vekket av ditt eget snork. Putt lappen i det ene nesebordet, ikke hold for det andre, og pust rolig inn. Du skal i nesen, ikke lungene.

Form og farge er forøvrig ubrukelig som indikator.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
At den er glass kontra mel.
Glinsende, ikke matt.
Krystaller, ikke "pulver"
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Søk opp bilder på google om du lurer på utseende. Lukten er som bensin. Smaker bittert og kjemisk, blir nummen på tungen der du smaker. Etter god knusing går den lett opp nesen. Du kjenner en mild bedøvelse over nesebordet og muligens litt oppover i ansiktet. Den føles litt oljete når du tar på den med fingre. Men viktigst av alt: den gir god effekt.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Søk opp bilder på google om du lurer på utseende. Lukten er som bensin. Smaker bittert og kjemisk, blir nummen på tungen der du smaker. Etter god knusing går den lett opp nesen. Du kjenner en mild bedøvelse over nesebordet og muligens litt oppover i ansiktet. Den føles litt oljete når du tar på den med fingre. Men viktigst av alt: den gir god effekt.
Vis hele sitatet...
Fulgte denne tråden bare på moro for å se hva folk mente... Kjenner igjen den bensin-lukta husker jeg sa til en kompis at det lukta moped av kokainet. Den var skikkelig bra iallefall.