Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 617
Anonym bruker
"God Mårhund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!x
Drakk 6 halvlitere, 2,5 flaske vin, 10 x 50 mg tramadol, 5x5mg valium og 1-2 7,5 mg zopiclone på en kveld. Husker ingenting.x
Er dette en potensiell dødelig kombo? Er det flax at jeg lever? For min del så "reddet" zopiclone meg. Den førte til at jeg sovna. Ellers hadde jeg sikkert kjørt på med mere tramadol. Som sagt husker ikke noe fra kvelden....
Nja ikke så veldig galt det der. Litt mye Tramadol men ikke mer enn at valiumen tar vekk det Værste av anfallsrisikoen. Det farligste du kan gjøre på den kombinasjonen er vel a sovne samt å ta zopiklon på toppen av denne kraftige miksen. Det er vel den som kunne drept deg egentlig ved at du sovna og ble kvalt feks. Pluss at det virker på gaba reseptorene samme som alkohol og benzo, så at den "reddet" deg er feil. Du var nok ikke døden nær men vis du føler deg bedre av å høre det så ja, du tok en ganske farlig kombo
Sist endret av Bluesky_; 11. juni 2020 kl. 11:02.
Så mye alkohol, benzo og zopiclone gir deg fort blackout. Alle disse stoffene demper sentralnervesystemet og det er dermed en veldig skummel blanding.