Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1334
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg og en kamerat prøvde ecstasy for første gang. Det skulle vistnok være 200mg i hver pille (vi kjøpte 1 til hver). Vi startet med 3/5 av pilla (120 mg) og etter 30 min så hitta det. Rusen gikk av og på i 30 min og var sjukt digg. Musikk ble jævlig bra, følte for å danse, pratet mye og var generelt glad. Pupillene mine ble veldig store, kjeven min ble stram, kroppstemperaturen økte, og jeg mista matlyst (men frukt var ganske digg). Alt dette beskriver mdma ut i fra hva jeg har lest på nettet. Men etter disse 30 minuttene så skrudde rusen seg helt av, og jeg følte meg 100% edru de neste 6 timene før jeg gikk å la meg. Det gikk helt fint å sove, og jeg våknet opp neste morgen helt uten hangover. Jeg følte meg helt fin. Kameraten min i motsetning ble helt mongo høy og var det i 4-5 timer. Han var helt i en annen verden, og dansa, sang, hadde vilt mye eufori, følte at han smelta i sofaen, og lå på gulvet i 30 min og kosa med et teppe. Han fikk massasje av kjæresten sin og det var vistnok det diggeste han har opplevd. Jeg lurer på hvorfor jeg ikke fikk noe effekt utenom de 30 minuttene, mens kameraten min fikk sin livs opplevelse? Har ikke testet pillene, men de er kjøpt av en annen kamerat som vi stoler 100% på. Han får bare gode tilbakemeldinger av alle og har ingen grunn til å scamme. Jeg veier ikke mye engang, er ganske lightweight, kameraten min veier mye mer. Jeg skjønner virkelig ikke hva som kan ha skjedd. Noen som har noen forslag?
Anonym bruker
"Lysten Sørhare"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Går du på SSRI SNRI medisiner, altså antidepressiva, kan dette være årsaken da det kan alt fra å dempe til å drepe effekten av mdma.
Anonym bruker
"Trekantet Satyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Skulle til å spørre om det samme om SSRI/SNRI (antidepressiva). Det er meget relevant og hemmer virkning av exstacy og mdma. Er forøvrig nokså farlig å bruke samtidig også (bør vært uten medisiner minst 8 uker før man skal ta exstacy)
Eller så var dosen og slett for liten. X er nesten aldri så mye mdma i som de sier
Kan hende dere fikk i dere ett eller annet kortvirkende RC stimulant. For funk fikk dere jo, men det gikk over etter 30 min. Hadde antidepressiva vært med i bildet, så ville rusen bare blitt betraktelig redusert, men med samme varighet som vanlig.

Sånn er det å knaske ukjente piller. Neste gang - sats på MDMA-krystaller testet med ett par test kits.
Anonym bruker
"Slank Margyge"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Shady.no har fått inn testkits nå sånn for de som ønsker å kjøpe fra norsk forhsndler
Anonym bruker
"Slank Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Topp, EmmaSofia skal også gjenåpne nettbutikken. Fuck Tolletaten, de har sannsynligvis allerede kostet liv unødig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Topp, EmmaSofia skal også gjenåpne nettbutikken.
Vis hele sitatet...
Så flott, har du kilde på det?
Anonym bruker
"Slank Troll"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Loker Vis innlegg
Så flott, har du kilde på det?
Vis hele sitatet...
Fikk vite det direkte fra han som drev den før.
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Eller så nedbryter han legemidler veldig mye kjappere enn andre, noe som allerede er en kjent sak for en undergruppe av befolkningen.
Det passer bedre for meg med at effekten gikk kjapt over, men var "normal" til å begynne med. Har du noen gang vært inne i helsevesenet og blitt screenet for hvilke smertestillende eller andre som kan bli påvirket av enzymene dine o.l