Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 485
Anonym bruker
"Rask Katt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hørt at folk kan få varige mentale skader etter dårlige opplevelser på lsd. Jeg lurer på hvor mye som skal til for at dette kan skje da jeg skal snart ta lsd for første gang (250µg). Hvor sannsynlig er det for at det kan skje på denne dosen? Jeg skal være med gode venner på et trygt sted.
Vanlig dose er 100ug som gir deg ett veldig godt blikk inn i hva lsd er. Hvis du aldri har hoppet fra et hoppetårn er det ganske spesielt å starte på 10’ern
Anonym bruker
"Intolerant Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan få langvarige traumer eller bli mentalt skadet av syre ja, som regel er det de verste trippene man lærer best av, og det kommer til sin pris. Jeg ble psykisk ødelagt og nedkjørt etter en badtrip som endte med selvskading, politi og sykehus. Første gang jeg prøvde LSD, skulle være 100ug men var sikkert mer. Mista jobben, mista dama, klarte ikke røyke lenger. Der og da var det jævlig, men nå to år senere så skjønner jeg veldig godt at jeg ikke var fornøyd med hvordan jeg hadde det, og trippen fikk meg til å innse at jeg ville endre livssituasjonen min og at drastiske tiltak måtte til.

Har den dag i dag utviklet meg til å bli en helt annen person, med sunn omgangskrets og en jobb jeg virkelig trives i.

Av og til skulle jeg ønske jeg aldri trippa den dagen, for livet var mye enklere. Samtidig så vet jeg at jeg mest sannsynligvis ikke hadde utviklet meg og vokst opp psykisk om jeg ikke hadde opplevd og bearbeidet trippen, hadde fortsatt vært stoner og levd i min egen boble.
Jeg føler det er "ganske safe", men utløst to maniske psykoser gjennom lsd bruk, så vær forsiktig. Men samtidig lærte jeg mye av de maniske psykosene, og selv om det gikk med en del tid i depresjoner, er det også opplevelser jeg har vokst på som person.

250 uG første trip kan nok gå bra om du har prøvd sopp før, om ikke; så er nok 100 - 150 uG en bra førstegangsdose.