Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2746
Hvor lang holdbarhet har en tønne med testosteron hvis den er åpen? Med riktig temperatur så burde den vel holde en stund? Det står datomerking på den, men det gjelder vel hvis den ikke er åpnet? Takk
Sist endret av Tryptamin; 15. november 2019 kl. 20:05.
Veldig vanskelig å si, hadde brukt den innen et par måneder jeg iallefall
Normalt er det en 2-3 dager i kjøleskap. Etter dette skal den kastes. Der er iallfall slik legekontorer,helsestasjoner og sykehus opererer. Jeg iser ikke, at det er farlig etter 2-3 dager. Men dette har noe med garanti på ikke å bli smittet. For etter dette, kan en ikke garantere, at det ikke er basilusker oppe i flaska.
Den kan kanskje lagres noe lengre hvis den er ferdig fylt opp i sprøyta?
Sist endret av Superspurv; 15. november 2019 kl. 20:36.
Sitat av aluminiumfluorid Vis innlegg
Normalt er det en 2-3 dager i kjøleskap. Etter dette skal den kastes. Der er iallfall slik legekontorer,helsestasjoner og sykehus opererer. Jeg iser ikke, at det er farlig etter 2-3 dager. Men dette har noe med garanti på ikke å bli smittet. For etter dette, kan en ikke garantere, at det ikke er basilusker oppe i flaska.
Vis hele sitatet...
Den er vakuum tett og det er meningen at den skal holde 10 uker til en kur. Bruker alltid et desinfiserings-middel på toppen av tønnen før jeg trekker væsken ut. Det virker usannsynlig for meg at hvis jeg f.eks skulle bruke den om 3 mnd igjen at den skulle bli dårlig.

Grunnen til at jeg spør om dette er pga jeg skulle til å starte på ny kur, men jeg fikk plutselig veldig vondt i magen etter en injeksjon på 1 ml/250 mg. Dette er min andre kur. Sleit litt med vondt i magen på første kur, men tenkte ikke at det var så farlig siden jeg allerede hadde litt vondt i magen før kuren startet. Virket litt usannsynlig for meg at det var noe med juicen å gjøre. Men når jeg starte opp igjen nå så hadde jeg vondt i magen allerede neste dag. Blodprøver og alt var fine. Har også tatt avføringsprøver etc og skal få undersøkelse med gastroskopi. Litt out off topic, men nå veit dere hvorfor jeg spør.

Sitat av Superspurv Vis innlegg
Den kan kanskje lagres noe lengre hvis den er ferdig fylt opp i sprøyta?
Vis hele sitatet...
Det virker mer logisk for meg at det er tryggere at den er i krukken der det er vakuum. Da slipper ikke bakterier inn. Den gjør nok ikke det i sprøyta heller, men det virker ikke så safe spør du meg.

Sitat av freebird Vis innlegg
Veldig vanskelig å si, hadde brukt den innen et par måneder jeg iallefall
Vis hele sitatet...
Ja, ikke sant.
Sist endret av Tryptamin; 15. november 2019 kl. 23:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.