Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3593
Ønsker konstruktiv kritikk på ny nettside:
https://fotografoslo.no/
Jeg måtte le litt da jeg så på "om meg":

Veldedighet Livet har lært meg hvor viktig glede er og at det kan være vanskelig uten. Med å bruke empatien jeg har fått til å hjelpe folk som har det vanskelig kan jeg føle og spre glede.
Vis hele sitatet...
Med å bruke empatien du har fått? Hva mener du med at du 'kan føle'? Er ikke dette noe de aller fleste kan? Jeg syntes denne delen her burde være skrevet om slik at det gir litt mer mening for oss andre som ikke ser det fra ditt kunstneriske perspektiv.


Sett bort ifra skrivningen din om Empati og Veldedighet ser siden fin ut - det er jo 4. gang du poster den for å få tilbakemeldinger (uten å egentlig gi noe uttrykk for takknemlighet eller verdsettelse av kommentarene), så det er jo grenser til hvor mye arbeid folk gidder å legge i å gi deg tilbakemelinger.
Tredje tråden du lager om nettsiden din. Nå husker jeg ikke hvordan den så ut de første gangene men er vel ikke total remake?

Ren reklame.
Denne fotorune har siden 2017 oppretta tråder her, alle på samme formatet: Et kort åpningsinnlegg der han ber om "saklig kritikk på en ny nettside". Nettsida er den samme - jobben hans som fotograf. Ny er den heller ikke. I mange tilfeller har han faktisk mottat saklig kritikk, men denne blir hverken besvart eller tatt til følge i neste iterasjon. Det er temmelig opplagt at fotorune er en useriøs aktør som spammer ned diskusjonsfora med reklame for nettsida si. Derfor er alle de tidligere trådene sletta og brukeren utestengt.

Sitat av Source Vis innlegg
Tredje tråden du lager om nettsiden din. Nå husker jeg ikke hvordan den så ut de første gangene men er vel ikke total remake?

Ren reklame.
Vis hele sitatet...
Seks tråder. Ikke tre. Noen av de hadde blitt sletta fra før.
Sist endret av Myoxocephalus; 3. mars 2019 kl. 12:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Bare ett lite tips dersom du gjør dette ofte TS og har generelt liten trafikk vil det kunne slå negativt ut på søkemotorrankingen din siden du vil få mange klikk som forlater siden ganske raskt og dermed får du høy fluktfrekvens, lav tidsbruk pr bruker og lavere andel returnerende brukere som alt er negativt i SEO sammenheng.