Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1059
Anonym bruker
"Begeistret Bredøre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg vil gjerne høre fra de her inne som har erfaring med bestilling av rusmidler fra norske vendors og fått det tilsendt til deres norske addresse. Det virker som det hersker en viss enighet her inne om at det å motta forsendelse med innenlands post har svært liten risiko, selv om det teknisk sett er en sjanse. Hvordan stemmer dette med deres erfaringer, eller erfaringer til folk dere kjenner? Si gjerne hvor mange ganger dere har bestilt, hva slags rusmidler og mengder det er snakk om, om dere noen gang har blitt tatt, og eventuelt hva konsekvensene ble. Håper på en større tråd med mange svar, så jeg kan få et mer helhetlig bilde av risiko Jeg har forøvrig bestilt selv for første gang for noen dager siden fra en norsk vendor (en pakke benzo) og venter på den i posten. Om dette går bra og jeg liker produktet, vurderer jeg å ta en større bestilling i slutten av måneden, med kanskje 100 stk benzo og 30 stk smertestillende. Etter deres erfaringer, hvor mye risiko er det i dette, i forhold til å bli tatt? Jeg vet jo at de har begynt med sniffer hunder på postterminalen på Lørenskog, og at disse kan trenes til å lukte omtrent alt (inkludert piller), men etter det jeg forstår skal man fortsatt ha maks uflaks for å bli tatt, da disse hundene tar lang tid å trene opp, og det ikke finnes nok av dem til å sniffe over de millioner av pakker som flyter igjennom terminalen.
Jeg har gjort dette flere ganger før uten noe problem, men etter hva jeg forstår har politet trappet opp jakten på «post-dop» og i den forbindelse har det kommet meg for øret at ganske mange har blitt tatt. Om det er bare beslag eller forenklede forelegg husker jeg ikke, men det er da ikke gøy noen av delene.
Innlands pleier å gå veldig greit, er først når ting skal igjennom tolla de ser på alt med lupe. Selvfølgelig en risk, men en veldig liten en.
Anonym bruker
"Målløs Dvergmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Null stress med innlands.
Det er skal ekstremt mye til for at sendingen skal bli tatt av en narkohund på en av postterminalelene.

Tollvesenet sine narkotikahunder er i undertall og har mer enn nok å gjøre på ankomst utland.

Bruk sunn fornuft og forhold deg til de etablerte selgerne.

Det er på mange måter tryggere å handle over webben enn i real life.