Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1212
Anonym bruker
"Rik Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, en mann produserer ca 40 mg testo i uken ifølge det jeg har fått med meg. Og en ampull med langtidsvirkende testo er 250 mg, som da er en ganske større dose enn 40 mg.

Hvordan tror dere effektene hadde blitt ved å skyte f.eks 80/100 mg isteden, ja, det blir sløs da man må åpne ampullene, men.. Kan det ha noe positiv effekt? Er litt usikker på å kjøre 250 mg etc.

Takk.
Du har ekstremt mye å lese deg opp på, det du spør om er ikke noe man tror eller lurer på, det er vitenskap. Tenker du å ta 80-100 i uka så er det TRT (testosterone replacement therapy), søk det opp og du har nok av lesestoff
Anonym bruker
"Rik Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takk for et godt svar, det skal jeg gjøre
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, en mann produserer ca 40 mg testo i uken ifølge det jeg har fått med meg. Og en ampull med langtidsvirkende testo er 250 mg, som da er en ganske større dose enn 40 mg.

Hvordan tror dere effektene hadde blitt ved å skyte f.eks 80/100 mg isteden, ja, det blir sløs da man må åpne ampullene, men.. Kan det ha noe positiv effekt? Er litt usikker på å kjøre 250 mg etc.

Takk.
Vis hele sitatet...
Regner med det er enanthate siden du sier 250mg.
Isåfall vil 100mg gi ca 55mg virkestoff. Da er du innenfor normalt område og ikke suprafysiologisk.

Du vil ikke få noe ut av det samtidig som at du vil kunne senke testiklene dine sin produksjon av testosteron mens du bruker og en stund etterpå.
Snakker vi gains vil du med høy sannsynlighet miste mer en du får med mindre du forsetter å bruke livet ut. Som cycle må du ligge høyere.
Sist endret av DrPerception; 8. mai 2019 kl. 00:12.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av DrPerception Vis innlegg
Regner med det er enanthate siden du sier 250mg.
Isåfall vil 100mg gi ca 55mg virkestoff. Da er du innenfor normalt område og ikke suprafysiologisk.
Vis hele sitatet...
Hva mener du med at 100mg Test-E gir 55mg virkestoff? Gir Test-P mere virkestoff mer 100mg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva mener du med at 100mg Test-E gir 55mg virkestoff?
Vis hele sitatet...
Estervekten er medregnet i mg/ml. Det er en leverings mekanisme for å forlenge halveringstid.
Jo lengre ester, jo flere karbon atomer og mer vekt.

Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Gir Test-P mere virkestoff mer 100mg?
Vis hele sitatet...
Ja ca 74mg virkestoff og 26mg er propionate esteret.

propionate er et 3-karbon ester, mens enanthate er 8-karbon.