Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 591
Hei!
Har tenkt til å ta ecstacy på en festival i sommer, har ikke lyst til å bli superrusa, bare kjenne effekten og bli happy.
Har tatt det et par ganger før. Lurer på om jeg vil få noen effekt av å dele en pille i 4 og ta en kvart pille på festivalen. Vil jeg da kunne oppnå ønsket effekt, eller vil jeg ikke kjenne noe, og det vil være bortkastet?
Dette vil sikkert ha noe med styrken på pillen og gjøre men..
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Man har ikke peiling på hvor potent pillen er. Det jeg heller ville gjort er å kjøpe MDMA og veie det opp til hvor enn mye du vil ta. Med XTC så vet man aldri hvor sterk pillen er. Det er også større sjans for at det er andre virkestoffer i pillen. **TEST FOR PMMA** ^v^
Anonym bruker
"Ekstravagant Sau"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du burde ta en halv hvertfall men enig med den over, tabletter blandes det mye dritt i og potensielt fælt og ordentlig skadelig, så med mindre du har test kit og kan teste pilla i forkant så ville jeg heller gått for bittelitt mdma. Egentlig skal exstacy være mdma i pilleform men i stedet så blandes det alt fra amfetamin til pmma i tablettene for at kilden skal tjene mer på det.
Det er noen piller som inneholder 300mg og de er lagd for at man skal brekke i to. Finn ut hva slags pille først så doserer du deretter.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan forresten legge ut bilde av pillen din på "Den store exctasy-tråden" eller noe. Kanskje noen andre har prøvd eller testet samme pille.