Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1864
yo!

For noen mnd siden tok jeg taxi i opptil flere ganger på en relativt kort periode. 2 av disse turene var med Scandinavian Taxi, et selskap jeg egentlig ikke hadde hørt om. Tenkte jaja, det går fint. Men det var et par jævla kjipe turer, både for lommeboka og for mitt eget sinn. Svindyrt, frekke sjåfører som kaller deg rasshøl, unødvendige omveier, påvirkede sjåfører er noen få ting du får.

Ene gangen tok jeg skilt-nr, ettersom jeg ikke turte å krangle mer med sjåføren da han var svært hissig og åpenbart ruset på kokain(supergira, snufsa hyppig). Ja, poenget mitt er egentlig ikke å rakke mer ned på dette forferdelige selskapet som åpenbart aldri burde hatt løyve.

Jeg lurer egentlig på hvem som driver med tilsyn på slike bedrifter, slik at det kan stoppes før det er for sent? De har 1.5 stjerner på google reviews. Få som skriver reviews kanskje, mest når det er bedritne eller ekstremt gode erfaringer. Burde aldri hatt løyve spør du meg.

Sitat av Nadeem Rashid(ansatt)
Bra priser top sarvis
Vis hele sitatet...
Ble kalt rasshøl.
Vis hele sitatet...
Verste taxiselskap med elendig kundeservice. En tur på 5 minutter kostet meg 400 kroner, og kortet mitt ble trukket dobbelt. Jeg har forsøkt å få kontakt med dem via mail og telefon i to måneder nå, men de er totalt ubehjelpelige og svarer aldri på mail. I dag ble jeg ledd av i telefonen, og deretter la de på! Styr unna!!
Vis hele sitatet...
Tror ikke sjåførene har sertifikat. Perfekt selskap for de suicidale
Vis hele sitatet...
stoppet en av deres taxier på vei hjem fra byen og glemte igjen mobilen i baksetet. Ringte mobilen flere ganger nesten rett etter vi gjikk ut av taxin helt til den plutslig ble slått av selvom bateriet var på fult! ekstremt dårlig gjort av sjåføren, og fraråder dette selskapet på det sterkeste!
Vis hele sitatet...
Google reviews

Noen med lignende erfaringer?

ps. mod, flytt innlegget om det ikke passer seg i denne kategorien.
Jeg sendte inn en klage på en sjåfør som kjørte en enorm omvei og pratet i telefonen hele tiden. Han ble ekstremt sint da han måtte gjenta spørsmålet to ganger om hvor vi skulle, da vi nærmet oss destinasjonen. Det var allerede avtalt at vi skulle til sykehushotellet. Aldri hørt noe fra dem.

Trodde det var en taxi fra OsloTaxi, logoen til ScandinavianTaxi er skremmende lik, spesielt på selve bilen. Aldri igjen, for å si det sånn.
Først kan du jo prøve å ta kontakt med taxisentralen til det selskapet å forklare saken. Udugelige sjåfører tjener ikke selskapet på, så det kan jo hende du får grei respons. Forbrukerrådet har jobbet for å få til en felles klagenemnd, men det er sålangt ikke kommet, men du kan klage til forbrukerrådet enn så lenge.