Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1220
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange tabletter kan jeg ta med til Norge fra utlandet uten å risikere noe "strengere" straff enn bøter hvis jeg blir tatt i tollen?

Har ca 50 stk lyrica og vurderer å ta med noen brett xanor i tillegg, men gidder ikke risikere noe annet enn bøter.

Noen som vet nøyaktig hvor grensa går?
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Faktisk ingen aning, men jeg tok med ca 25 brett valium og 10 brett tramadol, ingen som sa noe. Kom fra Bangkok og landa på Gardermoen.
Bare slang dem i check in bagasjen. Muligens bare flaks, landa rundt 0530 så var ikke mange der.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hehe, har gått bra hos meg tidligere også. Men i verste fall finner tollerne hva jeg har med.
Ser for meg at under 100 tabletter ikke blir noen stor sak, men vanskelig å finne noe konkret om antall tabletter og straff.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan putte dem i en boks multivitaminer for eksempel, er vel mindre sjanse for at det blir sjekket da
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Problemet er ikke metoder for å gjemme dem, men hvor grensa går angående eventuelle straffereaksjoner. Hvis jeg får samme straff for 100 stk som for 10 tar jeg selvfølgelig sjansen på 100.
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
https://www.google.com.ph/search?q=t...hrome&ie=UTF-8


Der kan du jo se hva andre har fått som straff
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kan jo bytt ut ordet "piller" med valium, xanor, rivotril eller hva som helst. Og søke etter "innførsel av valium, xanax, rivotril" på google.
Da finner du nok flere avissoppslag av andre som har blitt tatt, og ser hva de får som straff.

En gang ble jeg tatt for og bestille 3 kg kratom i posten, måtte på avhør men bare nekta og nekta og nekta og sa at noen må ha brukt min adresse for å ikke bli tatt selv. Saken ble henlagt etter 2 avhør forresten.

Men stor forskjell på og bestille i posten vs ha det i bagasjen selv, da skal det mer til og nekte

Uansett, 100 piller med xanax blir ikke store straffen, kan jeg umulig tenke meg. En bot på noen tusen. Tviler på at du havner in fengsel for det, spille dum, late som du trodde det var lov siden du kjøpte de lovlig i utlandet, sliter med angst og blablabla. Selv om det ikke hjelper og spille dum, men da vet, eller skjønner dem at det er til eget bruk og ja.

Du får google og se