Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 687
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har drukket i noen år nå, men pga vekt og div andre ting vil jeg heller prøve noe annet. Jeg har forsøkt hasj noen ganger, men liker alkoholrusen bedre. Lurer derfor på om benzo eller morfin kan være et bedre alternativ? Er ute etter den sløvende effekten som alkohol gir meg, uten å måtte tenke på vekt. Blir veldig sulten ved inntak av alkohol (og hasj) og dette medfører mye spising.
Vist du vil ødelegge deg fullstendig så er det vel veien og gå. Drikker du vær dag?
Tråkk varsomt nå.. veldig dårlig ide, snakker av erfaring både misbruk av benzodiazepiner og morfinpreparater. Vektproblem er en liten bivirkning å ofre for den dritten der. TRO MEG
Sist endret av Psykoselig; 22. august 2018 kl. 22:04.
Anonym bruker
"Skeptisk Måse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er det bedre med store mengder alkohol hver dag over flere år da?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bedre med store mengder alkohol hver dag over flere år da?
Vis hele sitatet...
Bra er det ikke. Men jeg tør å påstå at en morfinavhengighet å alt det fører med seg er hakket værre ja. ( i visse tilfeller sikkert ikke, men som generelt sett JA.)
Ville gått for Rivotril dersom vekten er et problem, da Rivotril kan gi metthetsfølelse som bivirkning. Men jeg advarer deg, toleransen skyter fort rett i været og å slutte med benzoer er så mye vanskeligere enn å slutte med Alkohol eller Opiater (siden abstinensene kan vare i så lenge som 1 år).
Sist endret av Who?; 22. august 2018 kl. 22:25.