Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 2181
Utilpass er altså da den siste låten jeg har gjort. Tittelen er tosidig, for det første så er det ikke ukjent at musikken min gjør mange utilpass, som regel er det teksten, stemninga og sikkert også de reduserte skillsa mine.

For det andre passer utilpass veldig godt i denne sammenhengen da jeg har valgt å ikke kjøre den velprøvde og trygge stemmebruken, nei denne gangen tenkte jeg at det er på tide at også jeg er utilpass. Så da blir jo spørsmålet, vil flere av dere klare å tilpasse dere musikken min om jeg er utilpass?

Bare en måte å finne det ut, sjekk ut låten og si din mening, teksten er i beskrivelsen

https://soundcloud.com/kloakk/utilpass
Vært der, gjort det.
Dope! Skjønte ikke alt når du rappa fort etter (bridge/refreng?) Fortsett med musikken din Kloakk!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Dope! Skjønte ikke alt når du rappa fort etter (bridge/refreng?) Fortsett med musikken din Kloakk!
Vis hele sitatet...
Mange takk, og ja det kan gå litt fort i svingene av og til, så derfor ligger teksten i beskrivelsen av låten på soundcloud siden
Sist endret av Kloakk; 21. november 2019 kl. 16:27.