Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 4872
Jeg har hørt rykter om at det går an å putte hasj i snus.
Noen som vet noe om dette(dosering osv)?
du kan jo alltids prøve og se hvordan det går
The Rhymenocerous
polle's Avatar
men iaffal, ikke prøv heimbrendt. Det lukter dau og smaker shiz!
tro meg. Gå fint med whiskey og andre polvarer.
har sett snus med hasj i. det bør jo alltids gå siden snusen fuktiggjør hasjen og nikotinen og thcen går i blodet sammtidig? aner ikke bare sett det, om det gir god smak eller god smak + virkning er jeg ikke helt sikker på..
Kan ikke tenke meg at det fungerer noe særlig.
Borsett fra de få som svelger all snus de bruker.
Mesteparten av en pris går jo ofte tapt alikevell.
Må bli dårlig utnytelse, eller ingen.

Tror nok du er blitt lurt
Snusen kan kanskje erstatte røyken til en viss grad, men til mekking, så tviler jeg sterkt på at det funker
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Jeg tenkte: hvis man sprer 'mekket' jevn og trutt i det man baker, og ikke mekker den for hard, så burde det jo gå inn i blodet til en viss grad. Må hvertfall prøves. Litt mindre åpenlyst enn en 'toastet' rullings som gutta sender rundt i ring..
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
alfonz: mister litt av det sosiale dah Hvorfor ikke bare røyke en joint når du først skal gå på hasj??
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Gjøre andre ting samtidig. Spille basketball og sånt. OG man kan gjøre det inne og slippe hasj-lukta i rommet og på klærne. For ikke å snakke om ånden
Du får begynne og dyrke selv, så kan du mekke deg en thc tyggis av olja du mekker av bladene..
trro n[kk ikke de funker nei... gamlem[ten funker best tro meg
Har tenkt på dett selv noen ganger, hadde vært kult da
men det er jo bære å prøve d, taper jo ikkje så mye penger om det ikke funker uansett
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Jaja. Jeg skriver hvordan det gikk om en stund. Kansje ta olje på snusen? If i'm not back in 10 days.. call the police. (neida.. ikke ring politiet)
Olje var en god idee! Trur nok det kan funke.
Jeg og Alfonz prøver i allefall og kommer med feedback.
Hadde vært fett om det funka!
Opprinnelig postet av alfonz
Litt mindre åpenlyst enn en 'toastet' rullings som gutta sender rundt i ring..
Vis hele sitatet...
Dritbra å sende rundt prisen dah...
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Du sender jo ikke en pris rundt da! Men poenget er at hvis to gutter kommer med en snus hver, så ser det ikkenoe mistenkelig ut. Det gjør rullings. Trodde ikke det trengte noen bedre forklaring...
dette må være det dummeste jeg har lest på lenge (har vært borte fra forumet en stund)

Men uansett det er min mening,
men hvis man ikke vil røyke det, hvorfor ikke bare spise det ?
Blande med snus hørtes ikke mye bra ut..
Opprinnelig postet av alfonz
Du sender jo ikke en pris rundt da! Men poenget er at hvis to gutter kommer med en snus hver, så ser det ikkenoe mistenkelig ut. Det gjør rullings. Trodde ikke det trengte noen bedre forklaring...
Vis hele sitatet...
Så du mener at rullings er mistenkelig ?
Hvor er du ifra, et snobbete østkant område hvor det å røyke rullings blir sett ned på eller ?
Opprinnelig postet av alfonz
Du sender jo ikke en pris rundt da! Men poenget er at hvis to gutter kommer med en snus hver, så ser det ikkenoe mistenkelig ut. Det gjør rullings. Trodde ikke det trengte noen bedre forklaring...
Vis hele sitatet...
øy skjønner akkurat hva du mener; sitter utenfor og røyker min trofaste petterøes og så kommer mange folk og spør om jeg røyker bønner... Var litt artig i starten, men nå blir jeg bare sur
Hmm...her i nord-norge er det ingen som reagerer på rullings.
Og uansett så er jeg mer glad i rullings enn i sigaretter.
Er jo også mye bedre å mekke med tobakk enn sigaretter
Better than thou.
Er det hvertfall ikke.
Hva er vitsen med å putte hasj i snusen da? Man får jo selvfølgelig sterkere virkning av å RØYKE den.
Sigaretter er tørt smuss, det er ikke tobakk! Tobakk er best.

(Petterøs rokker, men prince er godt på fylla og i stden.)
Altså, sigarettmekk blir for sterkt for halsen min, noe tobakksmekk m/eventyr3 eller petterøes3 mild
Snus er foresten bare godt en gang i blant.
alfonz's Avatar
Trådstarter
28 0
Alle som røyker har på forumet nok sine meninger om hvordan det er best å røyke, men det blir nok litt off-topic her. btw: eventyr 3 er lettere å rulle og lettere å røyke . Skal slutte å røyke (vanlig røyk) og derfor begynte jeg å lure på snusens muligheter. 'Rusen' blir nok ikke like sterk som ved som innhalering, så det blir ikke bare snus framover tenker jeg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
ok, spurte noen folk om dette temaet, og kom frem til at indisk snus inneholder 10% hasj eller.no, det gir bare en slækk virking, og lukter "indisk" (hvertfall det jeg fikk høre, har luktet på det før, men det luktet vanlig grovsnus) på en eller annen måte, så ja det funker
Hvor får man tak i sliktno?
Hmm, si i fra når du har prøvd det, alfonzo
▼ ... over en måned senere ... ▼
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Hasj i snusen funker jævlig bra! varm opp hasjen og blander den godt inn i snusen! prøv med ett 50spenn først. funker jævlig bra!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Er det ikke en risk da?
Hvis noe går galt...OOOooo shit, u are dead
Ville vel ha hvert litt kjipt da!
nFF Marshall
morten's Avatar
Hasj i snusen, hva er det for no crap. Er du hardcore som meg, så kjører du snus i hasjen!

(Posten over blir enten slettet eller threaden blir stengt... antar jeg, og da ryker min og
Opprinnelig postet av e_roevik
Er det ikke en risk da?
Hvis noe går galt...OOOooo shit, u are dead
Ville vel ha hvert litt kjipt da!
Vis hele sitatet...
Risk? Hva mener du? Tror ikke hasj i snusen er så veldig farlig, den største faren er vel at det gir liten funk.
Ok, jeg er ikke så kjent med efekten av hasj og slikt...
Men det er opp til deg selv om du vil prøve hasj i snusen..
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Tro det eller ei, så tar blodet opp THC, og det som er meningen med snus er at porene åpnes og stoffer slipper lett inn.
Eh... snus i hasj eller omvent tullete er det uansett...

Å et spørsmål til dere alle

Hvorfor snuser dere... et pengesluk spør du meg...

Er helt tett synes jeg. En ting er sikker. Jeg kommer aldri til å begynne å røyke! =)
Zed's dead, baby!
afen's Avatar
Snus er godt. Ingenting som å slappe av med en god pris etter skolen. Er ikke så stort pengesluk hvis man kjøper i sverige