Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2002
Hei!

Jeg var litt vel impulsiv her om dagen og kjøpte meg noen litecoins gjennom coinbase. Har nok tenkt til å holde på de en stund, men kan ikke skjønne hvordan jeg eventuelt i fremtiden kan få solgt de og få overført pengene tilbake.

Hvordan fungerer det? Prøvd å lese meg fram for å finne ut, men hittil virker det som om litecoin ikke er godt for noe annet enn spekulasjon, får jo som sagt ikke solgt de noe sted.

Edit: jeg får altså solgt de i coinbase appen. Men da får jeg jo bare penger der!
Sist endret av pmprsrgr; 17. desember 2017 kl. 04:25.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overfør pengene du tjener fra walleten din til din bankkonto?
Yo. Har gjort det samme som deg. Jeg vet ikke hvordan jeg gjør det på websiden, men i appen (Coinbase) fikk jeg opp en veileder da jeg opprettet profilen min. Jeg fikk opp kontonummer, referanse osv, så skulle jeg overføre et beløp i euro til dem. Slik registrerte de kontonummeret mitt, så når jeg skal selge coins igjen, havner de i EUR wallet, og derfra kan jeg overføre til kontoen min.

Men du!
Et ukvalifisert råd fra meg: Vent med å selge litecoins, kanskje de øker i verdi?
Sist endret av Rusmisbrukeren; 17. desember 2017 kl. 07:55. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Er ikke verre enn å gå på EUR wallet og velge Withdraw.
Vær obs på hvitvaskings problemer med banken om det er snakk om høyt beløp du skal overføre... Hadde problemer med banken senest forrige måned..
Anonym bruker
"Forbannet Tumler"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tror nok mange kan kjenne seg igjen i dette. Lurt å teste hvordan uttak fungerer (med f.eks et mindre beløp), hva som da kreves av dokumentasjon (om noe), eventuelle gebyr og hvor lang tid det tar.
Tenkar også på hvis noe skjer som gjør at mange vil ha ut penger, så kan det for bli en flaskehals hvis de trenger å verifisere identitet osv til mange personer. Har man gjort det på forhånd er man sikkert bedre stilt.