Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 988
Hei,

Fant ikke det svaret jeg letet etter i forumet og tenkte 'forbrukerelektronikk' var beste stedet å legge tråden i.
Er på utkikk etter en dings som trådløst kan koble laptopen min til tv'en min, anlegg, ekstern harddisk og skriver trådløst.
Det kan være så mye kabler det vil rundt den eventuelle dingsen som det trengs, bare jeg slipper å koble til laptopen og alt utstyret kan stå uten å kobles ut/inn ved noe tidspunkt. Det jeg leter etter er på en måte en blanding mellom airport extreme og Apple tv. Samme hvilket merke det er eller hvordan det ser ut, bare det er bra og funker. Finnes dette i det hele tatt?

Takker på forhånd for svar!
Kan Chromecast være noe for deg?
Nettverksskriver til router, harddisk til router.
nas som støtter print server og usb-hdd for utviding koblet til router,

overføring av bilde og lyd fra pc trådløst til tv er jeg mer usiker på
Trådstarter
2 0
Sitat av redkite Vis innlegg
Kan Chromecast være noe for deg?
Vis hele sitatet...
Nei, tror ikke det gitt, den kan ikke spille av lokale filer.

Flere gode forslag her, men har allerede sett på samtlige løsninger, har lyst på én hub for alle tingene, færre dingser, mindre sjangse for at noe skjærer seg.
Sist endret av Mimadito; 20. november 2013 kl. 13:32.