Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1332 135197
TG på meg for første gang en kompis fikk bestilt, kanskje jeg møter noen av dere?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
kan man kjøpe matbilett senere?
eller må den kjøpes sammen med bilettene?

Er veldig usikker på om vi skal ha matbilett eller ikke :/ så hadde vert gull om man kunne kjøpt disse siden.
Sitat av Frufsa Vis innlegg
kan man kjøpe matbilett senere?
eller må den kjøpes sammen med bilettene?

Er veldig usikker på om vi skal ha matbilett eller ikke :/ så hadde vert gull om man kunne kjøpt disse siden.
Vis hele sitatet...
mener det er mulighet for å kjøpe senere, men de blir fort utsolgt. Er det ditt første år forresten?
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
mener det er mulighet for å kjøpe senere, men de blir fort utsolgt. Er det ditt første år forresten?
Vis hele sitatet...
Japp, blir mitt første år.
Regner også med å sitte på freakrekka, om vi er ønsket da velogmerke
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
mener det er mulighet for å kjøpe senere, men de blir fort utsolgt. Er det ditt første år forresten?
Vis hele sitatet...
Har du sånn ca. peiling på hvor mange som blir lagt ut, og hvordan salget går for seg?
da er billetten min i boks
Gleder meg!!
Sitat av Nerd0 Vis innlegg
Har du sånn ca. peiling på hvor mange som blir lagt ut, og hvordan salget går for seg?
Vis hele sitatet...
Var 500 stk i fjor. Sikkert noe samme i år også.
Du er nummer 948 i køen, fy som jeg gleder meg!
Sitat av Elshop Vis innlegg
Du er nummer 948 i køen, fy som jeg gleder meg!
Vis hele sitatet...
Jeg er nr 984
Hva er kontonummeret til TG? Må ha det for å betale med nettbank :s
Sitat av Straxor Vis innlegg
Hva er kontonummeret til TG? Må ha det for å betale med nettbank :s
Vis hele sitatet...
Du får vel en faktura med all info på?
Sitat av Frufsa Vis innlegg
kan man kjøpe matbilett senere?
eller må den kjøpes sammen med bilettene?

Er veldig usikker på om vi skal ha matbilett eller ikke :/ så hadde vert gull om man kunne kjøpt disse siden.
Vis hele sitatet...
Du kan kjøpe den sammen med billetten på geekevents nå, ligger litt nedenfor billettene. I skrivende stund er det 726 matbilletter igjen
Sitat av Elshop Vis innlegg
Du er nummer 948 i køen, fy som jeg gleder meg!
Vis hele sitatet...
Gleder meg til å møte deg søtnosen
Er matbillett verdt det? Alternativet er vel nuddler og rett-i-koppen suppe, regner med det blir kjedelig i lengden.
Sitat av Daffie Vis innlegg
Er matbillett verdt det? Alternativet er vel nuddler og rett-i-koppen suppe, regner med det blir kjedelig i lengden.
Vis hele sitatet...
Matbillett er verdt det i mine øyne. Da får du vært fall i deg to ordentlige måltider i løpet av dagen.
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Gleder meg til å møte deg søtnosen
Vis hele sitatet...
kan ikke vente <3 husk å ta med noe spesielt da, smukken
Sitat av Daffie Vis innlegg
Er matbillett verdt det? Alternativet er vel nuddler og rett-i-koppen suppe, regner med det blir kjedelig i lengden.
Vis hele sitatet...
Jeg mener JA! Jeg kjøpte denne til TG12. Greit med litt skikkelig mat, hjelper på humøret og opplevelsen. Du kan fort bli litt lurven i magen av å leve på nudler, cola og potetgull i hele påska.
Sitat av Daffie Vis innlegg
Er matbillett verdt det? Alternativet er vel nuddler og rett-i-koppen suppe, regner med det blir kjedelig i lengden.
Vis hele sitatet...
Jeg kan nevne at jeg klarte meg fint på nudler, gikk faktisk ikke lei heller!
spiste tilgomed nudler når jeg kom hjem
Cookie Monstah ^_^
og kebaben de hadde i kiosken var nam ^_^
Tror jeg skal prøve uten matbillett første året mitt. Heller mer penger på TG-stasj og bullshit
Vil bare nevne en ting: Hvis du har pcdeler, gamingstash eller andre ting som du vill kvitte deg med. Ta det med på TG! Utrolig hva folk er villige til å kjøpe over IRC! Jeg tjente rått på kjøp og salg under TG12, tjente faktisk igjen pengene på billetten med kjøp og salg (+ at jeg fikk noen kroner for å delta på Minecraft compoen - kom på 3. plass sammen med noen andre)
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Seatingtråd kommer om noen dager. Så vent med spørsmål om seatinga til da. Og les på tråden for tg12 seating, mye av det dere lurer på står der.
Tips til dere som tenker på å skaffe dere en matbillett!

1. Pass på tiden! Suger eselballe når man er skrubbsulten og finner ut at man har sløvet litt for lenge foran skjermen til å rekke tacobuffét ...
2. Ikke vær den eneste med matbillett. Ingen jeg kjente hadde det i år, ikke kult når kompiser stikker til byen for å spise uten deg, mens du sitter aleine med maten din.

hmm, en kompis av meg mener han får bilett når han er på plass 2600 og det er 2380 biletter igjen.
Er det bare hos meg at matbillettene går opp og ned i antall heletiden? startet på 696(noen timer siden), så 699, så 698 og nå 699 igjen, lol (Ja, jeg kjeder meg)
Sist endret av Julenisse97; 18. desember 2012 kl. 00:45.
Sitat av Elshop Vis innlegg
hmm, en kompis av meg mener han får bilett når han er på plass 2600 og det er 2380 biletter igjen.
Vis hele sitatet...
Han får mest sannsynlig bilett, ja.
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Han får mest sannsynlig bilett, ja.
Vis hele sitatet...
Hvordan får han billett når han er lengre bak i køen en det billettene strekker?
Skal bestille billett nå, men det er to valg her, et med og et uten KANDU medlemskap..
Hvis eg tar det billigste valget, altså med KANDU medlemskap, binder eg meg opp til noe eg må betale på fremover da?
Sitat av Toseki Vis innlegg
Skal bestille billett nå, men det er to valg her, et med og et uten KANDU medlemskap..
Hvis eg tar det billigste valget, altså med KANDU medlemskap, binder eg meg opp til noe eg må betale på fremover da?
Vis hele sitatet...
Ut ifra det jeg har hørt så får du bare ett blad 2 ganger i måneden i posten.
Sitat av Toseki Vis innlegg
Skal bestille billett nå, men det er to valg her, et med og et uten KANDU medlemskap..
Hvis eg tar det billigste valget, altså med KANDU medlemskap, binder eg meg opp til noe eg må betale på fremover da?
Vis hele sitatet...
Ved å kjøpe billett med KANDU (organisasjonen som arrangerer TG) medlemskap får du nettopp det, medlemskap det kan leses om her http://www.kandu.no/om-kandu/. Grunnen til at denne billetten er billigere er at KANDU mottar statsstøtte per medlem.
hvor sannsynlig er det at jeg får kjøpt kommet meg til Nr.1 så jeg kan bestille? er 2287 i køen, 2438 billetter igjen.
Sitat av Armsshaman Vis innlegg
hvor sannsynlig er det at jeg får kjøpt kommet meg til Nr.1 så jeg kan bestille? er 2287 i køen, 2438 billetter igjen.
Vis hele sitatet...
http://www.gathering.org/tg13/no/inf...13.faq.dontget
Hva er linken igjen for å se hvor mange billetter som er igjen? Har funnet den før, men husker den ikke nå.
Nr 2679 i køen atm.
Takker for svar
Sitat av Pyromanic Vis innlegg
Han får mest sannsynlig bilett, ja.
Vis hele sitatet...
Håper da det, er selv på 2008...
Sitat av VampireMoney Vis innlegg
Ved å kjøpe billett med KANDU (organisasjonen som arrangerer TG) medlemskap får du nettopp det, medlemskap det kan leses om her http://www.kandu.no/om-kandu/. Grunnen til at denne billetten er billigere er at KANDU mottar statsstøtte per medlem.
Vis hele sitatet...
Så det vil ikke koste meg noe som helst?
Har blitt lurt inn i sånne ting før, ikke lest ordentlig før jeg har godtatt vilkår, og plutselig fosser regningene inn
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Ble innvilget på creative nå! Er det noe slags freak opplegg der og eller? Har ikke lest igjennom hele, sitter på bussen nå. Men er gledelig med på det om det er mulig. Blir første gang på TG også btw

Edit: Når må jeg senest betale?
Sist endret av Affe; 18. desember 2012 kl. 13:57.
Sitat av Affe Vis innlegg
Ble innvilget på creative nå! Er det noe slags freak opplegg der og eller? Har ikke lest igjennom hele, sitter på bussen nå. Men er gledelig med på det om det er mulig. Blir første gang på TG også btw

Edit: Når må jeg senest betale?
Vis hele sitatet...
Best å betale innen en dag eller 2, men ikke mer. Geekevents har ganske snaue betalingsfrister.

Av freak opplegg til Creative har jeg tatt på meg å prøve å samle en liten Freakrekke i Loungen. Ettersom man finner seter når man kommer dit blir det holdt av plasser etter hvor mange som skal være med i gruppa.
Lager egen tråd om det når TG nærmer seg.
Musikkprodusent
Affe's Avatar
Donor
Sitat av F4celess Vis innlegg
Best å betale innen en dag eller 2, men ikke mer. Geekevents har ganske snaue betalingsfrister.

Av freak opplegg til Creative har jeg tatt på meg å prøve å samle en liten Freakrekke i Loungen. Ettersom man finner seter når man kommer dit blir det holdt av plasser etter hvor mange som skal være med i gruppa.
Lager egen tråd om det når TG nærmer seg.
Vis hele sitatet...
Kult, er helt klart med på det! Kjenner andre som skal dit, men ikke på creative, de skal nok på freakrekka
Jeg husker ikke
96 8
1789 i køen med 2318 kommer antakelig med. gleder meg håper på freak rekka.
Sang en sang en gang
Echuz's Avatar
Thihi, da har jeg biletter også gitt Drar forresten med meg en sær type på tg. Jokker på det som jokkes kan. (neida)
Sitat av Toseki Vis innlegg
Så det vil ikke koste meg noe som helst?
Har blitt lurt inn i sånne ting før, ikke lest ordentlig før jeg har godtatt vilkår, og plutselig fosser regningene inn
Vis hele sitatet...
Jeg har heller ikke merket noe til de to bladene i måneden som ble nevnt tidligere. Hittil har jeg fått ett eneste blad, og det var for 1mnd's tid siden
741 i køen nå gleder meg.
Noen som vet hvordan matbilettene fungerer? Eller, veit jo hvordan, men hvor er det vi spiser? Er det liksom en "restaurant" eller tar vi med maten tilbake til plassen?
Sitat av Elshop Vis innlegg
kan ikke vente <3 husk å ta med noe spesielt da, smukken
Vis hele sitatet...
Tar med brukte buttplugs fra finn.no. Håper du liker det!
2276 i køen nå, med 2236 billetter igjen... Gikk fra å se ganske flott ut, til ganske mørkt...
Sitat av Bl1zzarD Vis innlegg
Tar med brukte buttplugs fra finn.no. Håper du liker det!
Vis hele sitatet...
Den er grei kan ikke vente jeg, Bl1zzarD :*
nr 2676 i køen... "litt" stressa :/
Sitat av Elshop Vis innlegg
Den er grei kan ikke vente jeg, Bl1zzarD :*
Vis hele sitatet...
Du vet, tenkte det falt i smak!