Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1326
Har en gammel Nokia Navigator telefon som jeg tenkte jeg skulle gi til “svigerfar” (som har klart å miste sin mobil).
Tingen er at Nokiaen er sperret til Telenor mens han har et simkort fra Netcom. Telefonen er over 3 år gammel så jeg har ingen bindingstid med dem lengre.
Allikevel kommer det opp at telefonen har operatørsperre?!
Noen som vet hvordan jeg får åpnet den?
Det gjøres via Telenor sine sider ! Tast inn *#06# på telefonen og skriv inn IMEI nummeret her
Sist endret av Atec; 8. april 2011 kl. 18:00.
Tusen takk for infoen Men fikk bare dette opp "Det har oppstått en feil i systemet som gjør at du ikke kan hente operatørlåskode på telenormobil.no nå. Vennligst prøv igjen senere eller ta kontakt med Kundeservice. Operatørlåskode er ikke tilgjengelig, kontakt Kundeservice."

Skal teste seinere
Sitat av Olje14 Vis innlegg
Tusen takk for infoen Men fikk bare dette opp "Det har oppstått en feil i systemet som gjør at du ikke kan hente operatørlåskode på telenormobil.no nå. Vennligst prøv igjen senere eller ta kontakt med Kundeservice. Operatørlåskode er ikke tilgjengelig, kontakt Kundeservice."

Skal teste seinere
Vis hele sitatet...
Ok ! hvis ikke så er det bare å ringe kundeservice. Samme prosedyre.