Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 5319
Hvor får man kjøpt store essens flasker, som man kan bruke til blanding av alkohol?
Dagligvarebutikken.
Dagligvaren har vel bare små?
Hva med europris?
Avdanket livsnyter
ranman22's Avatar
Nei. Han mener sikkert disse mikroflaskene i forhold til de vanlige som man får kjøpt i dagligvarebutikker. Det finnes både i 0,5 liter og 1 liter i de fleste dagligvarebutikker.
Trådstarter
16 0
Nei tenkte på store flasker ja, har vært å sjekket i dagligvarebutikker men har bare funnet små flasker. Europris har kunnet vært mulighet skal sjekke det ut. Evt hvis de ikke har det der er det andre plasser som selger dette?

Nei tenkte på store flasker ja, har vært å sjekket i dagligvarebutikker men har bare funnet små flasker. Europris har kunnet vært mulighet skal sjekke det ut. [Edit: sjekket Europris men de hadde ikke vodkaessens]
Er det andre plasser som selger dette?

Nei tenkte på store flasker ja, har vært å sjekket i dagligvarebutikker men har bare funnet små flasker. Europris har kunnet vært mulighet skal sjekke det ut. [Edit: sjekket Europris men de hadde ikke vodkaessens]
Er det andre plasser som selger dette?
Europris selger flasker med en skvett essens som der er bare å fylle på med Alkohol tror det koster 20kr
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
En ting jeg har lurt på om disse essensene..

Dem selger vodka essense.. Dette er for å få mer vodkasmak av vodkaen?
Regner er ikke med att dem selger varer for å smaksette hjemmebrent?
Sitat av Ignifer Vis innlegg
En ting jeg har lurt på om disse essensene..

Dem selger vodka essense.. Dette er for å få mer vodkasmak av vodkaen?
Regner er ikke med att dem selger varer for å smaksette hjemmebrent?
Vis hele sitatet...
Selvsagt ikke, hjemmebrent er jo ulovlig
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Ja, var det jeg mente..

Da står du igjenn med vodka.
Skjønner ikke det med vodka-essense......
Sitat av Ignifer Vis innlegg
Regner er ikke med att dem selger varer for å smaksette hjemmebrent?
Vis hele sitatet...
Det er nok det det for det meste blir brukt til, smaksetting av hjemmebrent og smugler sprit, man får også kjøp ren sprit på polet som er billigere enn merkevodkaen.
Sitat av Ignifer Vis innlegg
En ting jeg har lurt på om disse essensene..

Dem selger vodka essense.. Dette er for å få mer vodkasmak av vodkaen?
Regner er ikke med att dem selger varer for å smaksette hjemmebrent?
Vis hele sitatet...
haha, er jo det man bruker den til, smaksette hjemmebrent
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Sitat av MeTheWall Vis innlegg
Det er nok det det for det meste blir brukt til, smaksetting av hjemmebrent og smugler sprit, man får også kjøp ren sprit på polet som er billigere enn merkevodkaen.
Vis hele sitatet...
Hva mener du?

Jeg skjønner att den blir brukt på hjemmebrent, men det kan da ikke vere det den er laget for?

Skjønner heller ikke att noen vil få god hjemmebrent til å smake vodka da.. men men...
Som sagt får du også kjøp ren sprit på polet og det er nok denne spriten myndighetene ønsker at essensen skal brukes på, men det er også de som ønsker at hjemmebrenten skal smake som vodka, gin eller hva det skulle være.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Hva heter denne spriten du snakker om da?
60%? er ikke det vodka?
60% er ren sprit.
The Flying Welder
Ignifer's Avatar
Ja, så det selv og nå..

Men synes fortsatt att vodkaessensen er ett rart produkt.. men men