Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1711
Vet at det nettop var en lignende tråd, men dette gjelder helt andre ting

Nå har det seg sånn at jeg ble tatt på videoovervåking og filmen viser at jeg slår i en rute.
Bak veggen finnes det en blindsone hvor kameraet ikke ser meg, hvor jeg slår i en rute som knuser og alarmen går.
Videoen som brukes som bevis er av veldig dårlig kvalitet, men den første ruta som jeg slo i, knuste faktisk ikke.

En annen ting som ikke er så viktig som hovedspørsmålet i den grad ; Det er skiltet at området er overvåket, men kjenner jeg personen rett så har ikke h*n søkt om tillatelse om å overvåke (noe jeg trodde var et krav). Kan dette endre saken på noe som helst vis ?

Hva har jeg egentlig og gå på her, er det bare og fyre i gang og lage oppstyr eller skal jeg drite i det og betale et par tusener. Del gjerne dine meninger.
Sist endret av Donjay; 22. mars 2011 kl. 01:54.
I Norge kan bevis brukes selv om de ikke er innhentet på lovlig vis. Det er selvfølgelig unntak, men tror ikke du vil vinne på dette argumentet.
Ta det som en mann og gjør opp for deg siden du har vært en idiot og ødelagt andres eiendom uten hensikt. Se på det også som et kall fra gud om at det er på tide å vokse opp.
Sist endret av Neutralizer; 22. mars 2011 kl. 02:08.
Ikke betal en dritt, ulovlig filming uten lov fra datatilsynet. Men for all del innrøm skyld og betal for ruta, kjipt om du hadde vært i andre enden og frøs i kulda som er ute nå =/
Tror du har et lite å tjene på å lage oppstyr her. Var det bare for å være bølle du tok rutene? Isåfall er det bare å hoste opp kronasjer..
1ord: Idiot Men det lureste er vel å gjøre opp for seg, men ble du observert av noen andre/politiet og? og kan man se ansiktet på kamera? om ikke så bør det ikke være noe big deal å slippe unna. men ta det som en mann og betal
Donjay's Avatar
Trådstarter
9 2
Sitat av losjien Vis innlegg
1ord: Idiot Men det lureste er vel å gjøre opp for seg, men ble du observert av noen andre/politiet og? og kan man se ansiktet på kamera? om ikke så bør det ikke være noe big deal å slippe unna. men ta det som en mann og betal
Vis hele sitatet...
Politiet kjøre forbi ca 10 minutter etterpå, da jeg fortsatt var i området. Er usikker på om de så meg, i så tilfelle burde de ha kjent meg igjen.

Sitat av Adrenalinex Vis innlegg
Tror du har et lite å tjene på å lage oppstyr her. Var det bare for å være bølle du tok rutene? Isåfall er det bare å hoste opp kronasjer..
Vis hele sitatet...
Var nok egentlig bare for å bølle, var ganske full.. hehe


Takker for alle inspill, vet jo selv det var en totalt idiodisk å meningsløs ting og gjøre, tror bare jeg skal hoste opp de lappene og bli ferdig med det =)