Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 3233
Er det mulig og se om politiet overvåker noen? isåfall hvordan?
og er det da trygt og besøke den kompisen som blir overvåket og ta med en gave hjem? uten og selv bli forfulgt?
Det første spørsmålet i denne debatten er vel; Har han i det hele tatt noen grunn til å bli overvåket, eller er det mye paranioa ute å går?

Men om han da er la oss nå si en dealer, og han er overvåket. Og du drar til han uten noe bagasje, og kommer ut med la oss si en plastpose/bag, da tror jeg nok politiet kommer til å følge etter deg og eventuelt stoppe deg.

Om de ikke eventuelt prøver å ta han i en spesiell situsjon og lar deg skli for å ikke avdekke overvåkningen.
Trådstarter
23 6
Han har veldig stor grunn i og bli overvåket... det har seg sånn at han hadde litt av vært på seg da de kom på besøk hos han for snaut noen måneder siden

Skal besøke vennen min imorgen, så er det mulig for meg vis jeg bare går uskyldig forbi og ser etter noe spessiellt kan jeg da f.eks se 2 menn i en bil med sorte solbriller (Csi style) eller hva skal jeg isåfall se etter før jeg går til han?
Du har vell sett litt mye på tv, vist politiet går inn for og overvåke noen så blir de vell skjeldent/aldri oppdaget. da er jo hele poenget med og overvåke borte.
og du skulle ha gjort bra mye rart for dem bruker ressurser på og overvåken noen! da skal det være en relativt storfisk!
Trådstarter
23 6
Vil si han er en storing, han ble tatt med masse rart, han hadde Kola, veldig mye med grønt, og på toppen av det møllerstran for og bli stor og sterk
Hahaha ^^ Storfisk .. møllers tran!
hvis snuten skulle drevet å overvåket alle "storinger" i månedsvis etter hver bust, så måtte snuten i norge ansatt minst 10 ganger så mange som de har i dag.. sjansen for at de gidder å overvåke en dude i månedsvis er relativt lav med mindre han driver med organisert kriminalitet på øverste hylle, eller er terrorist ;P
For gudsskyld ikke rør tobakken hans, den er helt sikkert blanda ut med heroin pensla hasj.
/ironi

Politiet har ikke en gang en enste mann på Mulla Krekar. Slapp av, sov litt, og hold deg unna ting som kan gi deg noia
Trådstarter
23 6
Er vell bare en månede siden nå... Og han så og si eide markedet i sitt distrikt, han var ganske boss^^
Er det sjanger for at de overvåker telefonen hand? Han har 2 en som står på navnet hans og ett som er skjult
Telefonen kan sikkert være under oversikt, ja.
Hvis han var så stor som du sier har jeg store problemer med å skjønne at du som hans venn må inn her og spørre om slike ting. Vil du ha denne gaven, hvorfor ikke bare møtes på en dass eller noe ett sted i byen og gjøre utvekslingen der?
btw, "møllers tran" er ikke straffbart i seg selv. Hadde han veldig mye er det en annen sak..
her vet jeg at snuten satt opp overvåking hos en av "storfiskene" i byen hvor de filmet mot inngangspartiet. samtidig som de jevnlig kjørte gjennom gaten med bil.
jeg ble stoppet en gang jeg var der. han var ikke hjemme så de sjekket meg bare fort på gata så fikk jeg gå videre.
lag en historie på forhånd om hvorfor du er på besøk hos han så blir du ikke så stressa hvis de skulle stoppet deg. så smart å legge varene en plass som det er større sjanse for at de ikke sjekker
lukter litt troll?

Om du tror han blir overvåket, så er det jo bare å ta transaksjonen et annet sted enn huset hans, evt. be han gi den til noen andre som kan gi det videre til deg. Bare ikke ta det over telefon. Om han blir overvåka, følger de antagligvis bare med på telefonen hans.
Trådstarter
23 6
Den eneste måten jeg kan få tak i han er via telefon, er det trygt og ringe på den telefonen hans med hemmelig nummer?
Du skal ikke se bort i fra at purken har wirea telefon hannes og avlytter. In fact, så er kripos her inne også, så du må være forsiktig med hva du skriver.
LOL, politiet hadde ikke ressurser til å overvåke terrormistenkte, tviler på at de overvåker kameraten din.
Sitat av NORDNORGE Vis innlegg
Du har vell sett litt mye på tv, vist politiet går inn for og overvåke noen så blir de vell skjeldent/aldri oppdaget. da er jo hele poenget med og overvåke borte.
og du skulle ha gjort bra mye rart for dem bruker ressurser på og overvåken noen! da skal det være en relativt storfisk!
Vis hele sitatet...
Haha. Politiet i Norge er ikke akkurat FBI. Når jeg har vært hos diverse kompiser har vi utallige ganger oppdaget de kjøre fram og tilbake nedi veien. En gang så vi to purk sitte like oppi skauen og så inn vinduet til oss. Bare å vinke pent til de.

Og i motsetning til det som flere her påstår, så trenger du ikke være en skikkelig storfisk for å bli "overåket". Da mener jeg ikke konstant overvåket med folk og kameraer osv, men at de jevnlig kjører forbi og generelt prøver å holde et øye med aktiviteten rundt personen og registrerer dette. Men etter min erfaring gjør de ikke mer enn det, de har ikke gått til direkte aksjon fordi det står en ny bil utenfor huset. Bortsett fra når de til slutt bestemmer seg for å kjøre rassia. Da lå de i skjul og jeg ble pågrepet når jeg satt i bilen utenfor huset og prøvde ringe kompisen min, som da allerede var tatt inn litt tidligere på dagen.
Sist endret av Don Veto; 18. mars 2011 kl. 11:23.
Ikke det lureste å drive soffa bedrift vis det er i litt kvantum, å vis han er så stor burde han vite det :P

Sorry vet denne posten er ubehjelpelig men klarte ikke å dy meg