Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 3538
King of Spooning
Acidous's Avatar
Noen som vet om noe som er bra å røyke i pipe?
Tenker ikke på hasj og slike "kraftigere" rusmidler.

Prøvde med noe Petterøes greier i dag, men var et helvette å få fyr på det...
rød3 og eventyr mixa er godt..
også camel rullings!
/Me røyker borkum riff whiskey... kraftig og god
r0d3 er godt naar man ikke r0yker ferdiser....
Re-member
Drix's Avatar
Opprinnelig postet av Acidous
Prøvde med noe Petterøes greier i dag, men var et helvette å få fyr på det...
Vis hele sitatet...
Kanskje du burde sjekke pipa di??
Det pleier ikke være så guffent å få fyr på tobakk, og Petterøes er ikke noe untak.
Har du prøvd tobakk som er "beregnet" til pipe?
Er det ikke rød 4 som er til pipe?
Rød 2 er pipe snitt, 4 for rullemaskin, 3 er for rullings. er jo selvfølgelig en smaks sak men det står no iallefall på pakkene.
Det var det ja
Visste det var enten 2 eller 4 som var til pipe.
Men det bør vel egentlig ikke bli vanskeligere å få fyr hvis man bruker vanlig rulle-tobakk? (som jeg regner med han bruker)
Opprinnelig postet av CoDEmASTeR
Det var det ja
Visste det var enten 2 eller 4 som var til pipe.
Men det bør vel egentlig ikke bli vanskeligere å få fyr hvis man bruker vanlig rulle-tobakk? (som jeg regner med han bruker)
Vis hele sitatet...
Funker jo, men det er mye dårligere trekk i vanelig rulle tobakk,funker bedre med 2`er snitt enn 3 (som er det vanelige rullesnittet).
Du får jo også sånn deluxe pipetobakk på narvesen da som er et helt sykt snitt(nesten som hasj klumper )
prøvd pakistansk mix? Ulovlig i norge
Prøvde pakistansk snus... den var det pot i.. hehe
Hvor fik du tak i den??
Snus med Pot i !?! Fortell!!
Opprinnelig postet av Bizarro
Snus med Pot i !?! Fortell!!
Vis hele sitatet...
sjekk her
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det var en pakistansk buss sjåfør i oslo.... Satt alene på bussen å prata med han.. Snakka vi litt om snus da.. Så ville han at jeg skulle prøve. Jeg takket ja for det. Han satt å kjørte bussen med denne snusen under leppa hele dagen
▼ ... noen uker senere ... ▼
hva med og kjøpe pipetobakk?
Vanilje er best!
GuLDaN3L:
Er ikke det en del dyrere en vanlig da?
King of Spooning
Acidous's Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av GuLDaN3L
hva med og kjøpe pipetobakk?
Vanilje er best!
Vis hele sitatet...
Bah! Lærte et ordtak av en kar jeg kjenner.

Pipen er røkerens beste venn, og Petterøes blanding finnes i den!
trodde piperøyk var vekke for lenge siden jei

eller ikke
Trur det koster rundt 120kr for en pakke (dvs. ca. 50 fyllinger) får kjøpt det omtrendt overalt. De har best utvalg på House of havanna tobbaco i østbanehallen
Acidous: Besøk en tobakkskiosk og ta en snakk med de bak disken. De har som regel peil på tobakk, da du vil få en tobakk som passer din gate i smak og konsistens..

testet en whisky sort for en stund tilbake siden, den var faktisk meget god og anbefales. lett for halsen, god ettersmak..
karva blad
"vanlig" norsk tobakk er noe forbanna dritt å røyke i pipe, få deg noe fra en tobbakskiosk med latakia i, det er godt det, har røykt noe sir william i pipe og er kjempe fornøyd med det...