Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 6864
hvor mye heroin pensler de på hasjen og hva utgjør det osv.? Fikk nemlig vite at jeg hadde røyka det for ett par måneder siden uten at jeg viste det... trenger litt info om det
ikke begynn med heorien på hajsen.. lavmål.
Det er helt normalt... mange som gjør det. Det utgjør lite. Om ikke noe i det hele tatt...
De gjør det ikke
Hadde en lignende opplevelse da noen hadde pensla tjallen min med morfin, fikk ikke høre det før 2 år etterpå (nå nylig). Ble fjern, men jeg tror ikke morfinen hadde så mye å si for det.

Ellers var det en annen gang jeg hadde noe 'hia' som jeg tror også kan ha vært penslet med et eller annet for den ble jeg så utrolig borte av. Tror ikke den var pensla med noe opiat, men heller med noe psykedelisk (er det vanlig?)

Jeg ville forresten aldri røykt noe hvis jeg visste det var pensla på forhånd.
Tror nok det er en myte med pensla tjall... Det de kan pensle hasjen med er jo cannabis olje. Politiet har hvertfal aldri funnet noe pensla hasj, eller noe uren hasj. Så om man blir grise fjern av lite kan det være at tjallen er sinnsykt god, eller at du ikke har spist nooe den dagen eller noe lignende...
er ikke noe myte...

noen som "presser" hasjen for og få ut olja

så pensler dem det... slik at fjortisser skal tro at dette hva drit bra tjall... når dem blir kake ..
Pensla hasj er stort sett pensla med herion ja, men det er utrolig sjeldent nå for tiden. Noe som det var mer av for mange år siden. Var helt unødvendig for den store massen som stort sett bare ville bli vanlig fjerne.
Har røyket pensla et par ganger og du merker ganske kjapt at den er litt på kanten, og kan virke noe psykedelisk som du sier Rune. "Ghostvision" som det så fint heter er ganske vanlig og tiden går helt ufattelig sakte.
Har ikke hørt om noe pensla på noen år nå, men det finnes sikkert.
heh, pensle med heroin. vel, temmelig ulogisk, hvis man tenker på prisen på heroin. går litt heroin også, når man skal pensle noen plater. har ingen tro på dette, og kjenner en del som temmelig "bigshot's" i bissnissen, som også sier det er tull. litt cannabis-olje derimot, det forekommer sikkert.
Opprinnelig postet av Gnome
heh, pensle med heroin. vel, temmelig ulogisk, hvis man tenker på prisen på heroin. går litt heroin også, når man skal pensle noen plater. har ingen tro på dette, og kjenner en del som temmelig "bigshot's" i bissnissen, som også sier det er tull. litt cannabis-olje derimot, det forekommer sikkert.
Vis hele sitatet...
Jepp, samme her ,men de folka her tror jo at med en gang de røyker en god tjall som de kanskje blir slått ut av er det automatisk "pensla med heroin". Når kripos har sjekket all hasjen de har fått inn og INGENTING har vært pensla med heroin NOEN GANG er det heller usansynlig
Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
de folka her tror jo at med en gang de røyker en god tjall som de kanskje blir slått ut av er det automatisk "pensla med heroin".
Vis hele sitatet...
Unnskyld meg, og ikke for å 'briefe' på noen måte, men jeg tror jeg har røyka mer enn deg, ihvertfall lenger, og jeg blir ikke sjokka av gode bomber. Du merker det hvis du har røyket pensla, det er ikke noe du lurer på. Men som sagt, lenge siden jeg har hørt noe om det, så det er ikke så rart hvis du aldri har vært borti det.
Opprinnelig postet av DrixXx
Unnskyld meg, og ikke for å 'briefe' på noen måte, men jeg tror jeg har røyka mer enn deg, ihvertfall lenger
Vis hele sitatet...
Okey tøffen, du har kanskje missbrukt hasj mer enn meg- Jeg bare bruker det jeg, og det finnes IKKE heroin pensla hasj. Det eneste tillfelle jeg vet om var en kammerat som kjøpte 2g eller.no og han han kjøpte det av hadde oppbevaret det i en pose som også var full med heroin, og han ble faktisk litt ekstra fjern da. Så kanskje det finnes hasj pensla med H, men det er da litt rart at kripos sier at av alle beslagene de har gjort, så er det ikke funnet et eneste gram med pensla hasj?!?

Men, hvis du pensler heroin/opium på hasj, hvor mye vil det
virke? Tviler sterkt på at det vil ha noen spesiell virkning
og heller ikke skape noen form for avhengighet. Spesielt siden de som kjøper dette pensla greiene ikke vet at det er pensla. Med andre ord, borkastete
penger for de som gjør det.

Edit: Sjekk denne linken da


Kick out the jams motherfucker!
Sist endret av SlaveAvSolen; 20. februar 2003 kl. 12:31.
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Det er aldri blitt beslaglagt heroinpenslet hasj i norge. Så det er sagt! Det hasjen er som oftest blandet med er soyaolje og kumøkk har jeg hørt.
Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
Okey tøffen, du har kanskje missbrukt hasj mer enn meg- Jeg bare bruker det jeg
Vis hele sitatet...
Som sagt, det var ikke for å tøffe meg, jeg bare så på alderen din i forhold til min..
Opprinnelig postet av DrixXx
Som sagt, det var ikke for å tøffe meg, jeg bare så på alderen din i forhold til min..
Vis hele sitatet...
Forsto det, derfor sa jeg det. Tulla, men beklager på det sterkeste...
Trådstarter
hmm.. ok.. da virker det som kompisene mine tar feil
Opprinnelig postet av SlaveAvSolen
Forsto det, derfor sa jeg det. Tulla, men beklager på det sterkeste...
Vis hele sitatet...
Skjønte ikke det jeg..

Har sikkert røyka for mye pensla hasj...
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Herregud man! Jeg har også røykt tjall som jeg trodde var penslet med noe psykedelisk. Men for å si det sånn! Hasj er psykedelisk og visse ganger kan det virke veldig psykedelisk.
Så blæda blæda bøøøø!!
Såklart er det heroin pensla hasj... har selv vært me å laga dette... Når bannan e så forbanna dårli at en ikke bli stein på den.. må det pensling til for å bli kvitt grammene du sitter med...
Varmer bare enkelt opp heroin i vann å evt legger plata i laken eller smører utover heroinen med pensel...

Å jeg vil også si at jeg mistenker NORMAL for villinformasjon
http://www.normal.no/txt/kripos.htm - der Terje Kjeldsen, leder for Kjemisk Avsnitt ved Kripos sier at de ikke har funnet noe hasj i norge EVER som har vært pensla med andre stoffer.. dette er noe NORMAL legger ut for å gi hasjen et godt rykte.. shoot me if I'm wrong...

Legalize!!
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
Jeg har lest denne artikkelen på flere nettsteder, seriøse nettsteder.
Det har ikke en shit å si.. har røyka fjodde med pensja både ditten og datten... og det kan dere ikke si noe imot..... har røyka i mangen år...
Noen kamerater av meg røyka LSD pensla og de påstår at de så ting!!! har selv røyka hero pensla fikk bare hodepine av det, ikke noe spess med det liksom...
penslet tjall my ass

Har du noen som helst peiling hvor mye mer tjall skulle ha kostet om den skulle ha vært penslet med heroin og morfin og syre og og ... for at det skulle ha blitt butikk av det ?
Ta et godt råd fra en som har røykt alt for mye de siste 6 årene. MYTE
har ikke hørt om morfin å syre penslet... men heroin er vel det mest vanlige å pensle med.. så hvis du har røykt mye de siste 6 årene syns jeg det er rart at du ikke har vært borti no heroinpensla.. det koster jo får å pensle men du invisterer det når du sitter med halvkilo med banan som du ikke får solgt for at ingen blir stein på den..
har liten tro på det der med hero-pensla hasj... hadde det vært noe noen dreiv med, så hadde blågutta fått inn NOE av det, og hadde normal forfalska det intervjuet, så hadde nok kriposfyren klaget.
jeg har solgt i løpet av disse 6 årene, og de gangene jeg har aldri sittet med et halvkilo jeg ikke blir kvitt rett og slett fordi jeg har invistert i god som funker in the first place, og funker den ikke så kjøper man da ffs ikke et halvt k av det =p

Jeg har hørt massevis av rykter om penslet g som er penslet med både det ene og det andre, men har aldri så vidt jeg vet hatt gleden eller skal jeg si ulykken av å teste det selv.
Jeg tror som sagt det hele er en myte, det er tjall jeg vil røyke, ikke heroin ffs! =p
TilSkrekkogGru
Schizoma's Avatar
For å si det slik! Det er aldri blitt beslaglagt heroinpenslet hasj.
Og det med at det skulle blitt penslet med syre er det dummeste jeg har hørt. LSD blir ødelagt ved så høy varme.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Røyka no greier som heter "Hia" var visstnok blanda med amf...
Ja, "hie" (eller "hia", vet ikke helt hva som er korrekt) tror jeg kan være pensla, ellers er det bare jævlig bra... Tror det netopp har kommet et stort parti inn med det til Oslo nå- skikkelig knall tjall!

Ellers virker det som om mange på Erowid pleier å blande greiene sine med kokain, men jeg tror ikke det er så vanlig i Norge (og det funker vel kun med pot uansett, som heller ikke er så vanlig i Norge)...
Bare Junkier her eller? har egentlig ikke no fornuftig å bidra med her, men får meg en god latter når jeg leser gjennom det som er skrevet
Jeg skal stille forlate dere alene med deres Interessante emne her
Have a nice day
Opprinnelig postet av rune420

Ellers virker det som om mange på Erowid pleier å blande greiene sine med kokain, men jeg tror ikke det er så vanlig i Norge (og det funker vel kun med pot uansett, som heller ikke er så vanlig i Norge)...
Vis hele sitatet...
Hmmm, er ikke dette ganske bortkastet, med tanke på at det er bedre og snårte ei stripe, deretter røyke pot?
Røyke kola er en ganske annerledes opplevelse enn å snorte det. Er ikke så veldig fan av det men...
Opprinnelig postet av DrixXx
Røyke kola er en ganske annerledes opplevelse enn å snorte det. Er ikke så veldig fan av det men...
Vis hele sitatet...
haha lol
Det å pensle hasj med heroin eller noe har vel like stor effekt som å røyke en hamburger eller coca cola. MEN, hvis du tror nok på at det du har ER pensla, og du forbereder deg på en annen effekt enn vanlig, så KAN jo psyken din gi deg en annen rus, nettopp fordi du forventer en annen rus. Så på en måte kan man jo si at det funker.

Simen
Opprinnelig postet av DrixXx
Røyke kola er en ganske annerledes opplevelse enn å snorte det. Er ikke så veldig fan av det men...
Vis hele sitatet...
precis hva jeg mener..

Det å pensle hasj med heroin eller noe har vel like stor effekt som å røyke en hamburger eller coca cola. MEN, hvis du tror nok på at det du har ER pensla, og du forbereder deg på en annen effekt enn vanlig, så KAN jo psyken din gi deg en annen rus, nettopp fordi du forventer en annen rus. Så på en måte kan man jo si at det funker.
Vis hele sitatet...
Skal man gå inn for det er det likebra og røyke heroin. Ikke noen høydere, men men, det funker iaf..
▼ ... over en måned senere ... ▼
De selger heller dårlig beis, en å pensle den med andre ting som koster 5 ganger så mye.. den myten der har jeg liten tro på.
MEN de pensler med andre ting, det har jeg sett.