Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1472
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har 10 stk valium løse, og reiser på ferie nå, er det noe mulighet å ta disse 10 valiumene i en kola flaske, de vil jo da løses opp, for så å drikke av den cola flasken når jeg er fremme for rus? Eller vil dette ødelegge valiumen?
R.i.p 23.04.2021
Fungerer det.bare pass på og ikke drikk hele brusen med engag. dele innholdet på 10 eller 5 utifra hvor mange valium du vil ha i deg.må ristes godt da så alt blir fordelt jevnt. Kansje lurt og fjerne kullsyre før du tar valium nedi.
Sist endret av Tarm; 17. august 2019 kl. 23:32.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, takk for svar. Men hvorfor fjerne kullsyre?

Og vil vann fungere like greit eller vil det vises? Tenkte cola pga ser jo ingenting igjennom.
Sist endret av Veggen; 18. august 2019 kl. 00:00. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Sammen Lemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Får ikke flasken med deg gjennom sikkerhetskontrollen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ok, takk for svar. Men hvorfor fjerne kullsyre?

Og vil vann fungere like greit eller vil det vises? Tenkte cola pga ser jo ingenting igjennom.
Vis hele sitatet...
Regner med at flaska vil bruse over når du putter tabletten oppi.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nei, men får den igjennom check in baggen heldigvis hehe

Kanskje verdens dummeste spm, men hvordan skal jeg få ut kullsyren?
Sist endret av Veggen; 18. august 2019 kl. 01:05. Grunn: Slo sammen innlegg
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det er ingen i sikkerhetskontrollen som reagerer på 10 tabletter i toalettveska di.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kanskje verdens dummeste spm, men hvordan skal jeg få ut kullsyren?
Vis hele sitatet...
Rist og slipp ut. Gjenta til ferdig.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Enig i det, har hatt det i toalett mappa før, men man vet aldri.

Tror jeg går med coca cola tipset, om jeg da styrtet hele colaen så vil jeg få i meg 100 mg diazepam?

Om det verste skulle skje og ikke ALL kullsyren gikk ut, vil det ødelegge diazepamen?
Sist endret av Veggen; 18. august 2019 kl. 01:05. Grunn: Slo sammen innlegg
Det går ann ja. Men du skal være forsiktig når du drikker av den og beregn blandingsforholdet godt så du vet antall mg pr dl så du ikke drikker for mye.
R.i.p 23.04.2021
Du må fjerne evt kullsyre i brusholdig drikk , bare fordi du må riste den godt etter tablettene er løst opp for at det skal blandes onkelig. Fjerner du ikke kullsyre først vil brusen din bruse over og du søler ut alt av virkestoff over hele deg.tablettene vil løse seg opp men det vil falle til bunn som et bunslam så man må shake godt så du får med deg alt , Skjønner ?
Sist endret av Tarm; 18. august 2019 kl. 21:58.
Anonym bruker
"Særegen Valp"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Dette er ikke akkurat så veldig avansert da... Kjøp deg en leskedrikk uten kullsyre hvis det gjør saken lettere
diazepam har veldig lav løselighet i vann, så dette vil jeg fraråde sterkt da det kan ende med at nesten alt du "løser opp" vil ligge i bunn av flaska.

noen kilder nevner nevner "mindre enn 1mg per ml vann ved 20c celcius";
https://cameochemicals.noaa.gov/chemical/20115
mens andre nevner mer.

hvis du har mulighet evt fiks en 1.5l flaske, hell oppi en god shot vodka (ca 40ml 40%) og fyll opp med ønsket væske så bør det være nok til å få en homogen løsning, utenom div bindestoffer som vil gi bunnfall.
Sist endret av Munted Artist; 19. august 2019 kl. 18:44. Grunn: skriveleif