Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 930
Hei, jeg har kjøpt denne skjermen: https://www.elkjop.no/product/data/p...kjerm-sort-rod
og i skjermen har jeg koblet inn dvi kabelen som medfølger og inn i et vga adapter videre inn i pcen (VGA) men jeg får ikke "detect'a" skjermen,,,,,,,,,, har de nyeste driverne, what to do?

kan legge til at det funker med HDMI men da får jeg jo ikke 144Hz, har også en Display Port kabel med hdmi inn i pcen og DP inn i skjermen dette fungerer heller ikke, kun ren hdmi.
Sist endret av fesk_; 9. april 2018 kl. 23:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
DVI er en litt forvirrende standard da det kan sende både analoge og digitale signaler, mens VGA er kun analogt. Det er bare DVI-I eller DVI-A som kan brukes med VGA mao og ikke DVI-D. Orker ikke gjøre noe research nå, men kanskje dette bidrar noe?
Du er nok bittelitt på villspor med VGA.

DVI-D eller displayport.
Du har vel DisplayPort-utgang på grafikk-kortet på pcen som du kan bruke?