Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2143
Jeg var på et mc treff i går og hadde et GoPro HD Hero 2 på hjelmen. Jeg og en annen fyr på mc havnet i en ulykke med hverandre. GoProet var på under ulykken. Jeg datt i asfalten med et smell. Og når jeg kom til meg selv igjen så hadde GoPro kameraet slått seg av (Noe det pleier under harde sammenstøt)
Det lagg en film på minne kortet etter ulykken, men jeg får ikke spilt den av i Medie player eller åpnet noen vei. Det går ikke an å åpne i redigerings program eller fil converter. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å se filmen? eller er filmen tapt?
takk for svar
Det samme skjedde med meg når jeg fallt på vannski. Prøvde alt fra å åpne i gode redigeringsprogram, til å gå inn i koden å se, men ingenting virket.
Får du det til, må du skrive hvordan her!
Filmen ble ikke avsluttet riktig. Sett minnekortet i kameraet igjen, slå det på, film litt, slå av og prøv på nytt
Du må ha et program som avslutter fila og gjør denne til en lesbar fil.

Evt http://aeroquartet.com/movierepair/pricing?b=gopro
Sitat av MrKrokan Vis innlegg
Filmen ble ikke avsluttet riktig. Sett minnekortet i kameraet igjen, slå det på, film litt, slå av og prøv på nytt
Vis hele sitatet...
Tipset ditt virket! Kunne se filmen nå, men den delen i slutten av filmen hvor ulykken inntreffer kom ikke med..
ca 20 sek av slutten av filmen kom ikke med..