Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2432
Vi er en gjeng som er ute etter den ultimate artisten til å få laget vår dekk/konsept låt. Vi er ikke russ før 2013, men vi vil gjerne bruke vår tid til å finne den artisten som kan levere det vi er ute etter og kriteriene er følgende;

- Artisten skal ikke være oppbrukt innenfor kategorien "russelåt" som vil si; Mikkel Christiansen, SimenA, The Snæss Project, Freddy Genius og lignende som vil da være russene's "mainstream".

- Hadde satt pris på om artisten hadde hatt positivt "rykte" for musikken trenger ikke å være David Guetta for den saks skyld.

- Har ikke noe å si om hvor personen kommer fra i verden.

- Type musikk som artisten skal være erfaren med kan være alt fra rap til dubstep, bare noe som får glans i øyene til folket.

Har DU noen forslag til hvem denne artisten kan være? Kan være en kjent artist, amatør, ditt forbildet eller bare en shitkid i strøket bare så lenge personen LEVERER det han skal.

Kom med forslag på den artisten du tror hadde gjort seg bra for oss, ikke vits å tenke på om artisten er dyr eller ikke.
Setter stor pris på alle seriøse svar på denne tråden.

Hvis dette kan være DEG, kontakt på email;
Sist endret av romeroo; 8. januar 2012 kl. 02:13.
Jasså, 104 felles venner med deg TS !

Hørte det var noen av de som er russ i år leide inn selveste skrillex til å ta jobben. Kanskje det hadde vært noe ?
Prøv dere på Avicii. Høres ut som om dere satser, og hvis han er med på det, kan dere sikkert få han til en rimelig grei pris. Det vil garantert være en vinner blant russelåter.

Larviksruss?
DotExe! "OfficialDotExe" på utube! (:
Haha, Skrillex, Avicii ol kan dere nok se langt etter, da disse kommer til å ta mer for en sang enn hva dere har som budsjett. Er selv russ i år, og vi har booket noen rimelige greie up-coming house artister.

Jeg tror at nøkkelen bak å få en enorm låt av god kvalitet, til en billig penge, vil være å satse på nye, unge, lovende artister. Det er iallefall det vi har satset på.

Lykke til!
Ser ikke vitsen med å prøve Avicii eller Skrillex. Skrillex sin russelåt i fjor var jo bare mediocre. For det første må dere betale dritmye, for det andre gidder de ikke selge bort en nevneverdig bra sang til en pris dere kan betale.
Sjekk ut "Samma D" up&cooming rapper
Sitat av LowRider Vis innlegg
Vis hele sitatet...
x2 !
klaypex har feete sanger!
Fengende er dem og
Hva med å få tak i "MangeMakers"? Fest hos mange! De er jo flinke til å lage fengende sanger!
Trådstarter
25 1
Sitat av Ruudi Vis innlegg
Jasså, 104 felles venner med deg TS !

Hørte det var noen av de som er russ i år leide inn selveste skrillex til å ta jobben. Kanskje det hadde vært noe ?
Vis hele sitatet...
Åyeeda, Larviksgutta!

Skrillex er greit oppbrukt, etter disco rangers. Ble så "dårlig" liv når de fremførte låta på Tryvann, gudane veit om det var pga misunnelse eller ikke. Men slikt satser vi ikke på gitt

Sitat av FerieFyr Vis innlegg
Haha, Skrillex, Avicii ol kan dere nok se langt etter, da disse kommer til å ta mer for en sang enn hva dere har som budsjett. Er selv russ i år, og vi har booket noen rimelige greie up-coming house artister.

Jeg tror at nøkkelen bak å få en enorm låt av god kvalitet, til en billig penge, vil være å satse på nye, unge, lovende artister. Det er iallefall det vi har satset på.

Lykke til!
Vis hele sitatet...
Vil nok ikke si at vi trenger å se så langt etter Skrillex, Avicii ol. Nå kommer da mitt store spørsmål; Hvordan kan du si at vi ikke har budsjett til å få disse til å lage dekk/konsept for oss når du ikke vet noe om vårt budsjett :-)

Har da vært innom den tanken, er som jeg ga forklaring på. Trenger ikke å være de store artistene for at vi skal velge de, helst minst så mulig mainstream men samtidig en som klarer å levere låter som det blir bra liv på.

Får ha lykke til med russetiden deres i år ;-)
Sitat av romeroo Vis innlegg
Åyeeda, Larviksgutta!


Vil nok ikke si at vi trenger å se så langt etter Skrillex, Avicii ol. Nå kommer da mitt store spørsmål; Hvordan kan du si at vi ikke har budsjett til å få disse til å lage dekk/konsept for oss når du ikke vet noe om vårt budsjett :-)

Har da vært innom den tanken, er som jeg ga forklaring på. Trenger ikke å være de store artistene for at vi skal velge de, helst minst så mulig mainstream men samtidig en som klarer å levere låter som det blir bra liv på.

Får ha lykke til med russetiden deres i år ;-)
Vis hele sitatet...
Nei du har rett, jeg kan nok ikke si noe om budsjettet deres, MEN jeg er veldig klar over at det er et fåtall busser som operer med så store budsjetter at de kan få så kjente artister til å lage sang.

Jeg regner jo selvfølgelig med at dere skal ha en god buss med rigg på både Tryvann og Stavanger/Lillehammer og da skal dere virkelig satse hvis dere i tillegg bruker så mye penger på artist