Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 3748
Halla,


Forsøkt utlevert
Årsak: Ufullstendig adresse
24.12.2010 09:48
Sendingen er ferdig tollbehandlet og overlevert sortering
24.12.2010 08:51 2061 GARDERMOEN
Sendingen er under importbehandling og er midlertidig lagret
19.11.2010 08:08 2061 GARDERMOEN
Sendingen er til importvurdering
18.11.2010 21:51 2061 GARDERMOEN
Sendingen er ankommet mottakerlandet
18.11.2010 21:51 2061 GARDERMOEN
Sendingen er sendt fra avsenderland
17.11.2010 11:56
Sendingen er innhentet
16.11.2010 15:18
Vis hele sitatet...
Som dere kan se så har denna pakka ligget i tollen siden 19.11.2010 og har endelig blitt klarert for utlevering, men mangler visstnok fullstendig adresse?

Synes det er litt mistenkelig:P Innholdet i pakken er 1stk winstrol 100mg/20ml hetteglass, 1stk clenbuterol boks med 100stk tabs og 1stk Cytomel T3 boks med 100stk tabs.

Jeg sende melding til posten nå, med fullt navn og adresse, fordi jeg tviler på at det er noe muffins og driter i om jeg eventuelt får en liten bot..

Noen som kan bekrefte/avkrefte om det kan være noe muffins her? Pakken har jo ligget over 1 1/2 måned.. Sikkert bare blitt liggende pga feil med adressen?

Har litt vanskelig for å tro at politiet bruker posten for å "lokke til seg" eiern av pakka, for å buste personen for en liten mengde av noe som er lov å bruke, bare ikke lov å selge? Har forsåvidt nektet for en forsendelse av noen cannabisfrø for mange år siden, den gangen ble saken henlagt fordi jeg sto på mitt.

Hva tror dere?
Sist endret av quantrax; 27. desember 2010 kl. 21:43.
Sitat av quantrax Vis innlegg
. Hva tror dere?
Vis hele sitatet...
Jeg tror jeg aldri hadde postet tollklareringen på bolet mitt fra utlandet, ikke engang etter å eventuelt å ha fått den utlevert. ("Hva tror vi, hva tror politi, hva tror muttern når de møter på dørra di?") Selv om det er lov å bruke boler så er det ugreit å importere. Men jeg tror det går bra.
what ever.. jeg har mitt eget hus jeg..
Hvorfor spør du oss når du er overbevist om at det går bra?
Sending er dessverre beslaglagt av Tollvesenet pga forbudt innhold
Sending inneholdt 303 tabletter av ukjent opprinnelse og virkningsgrad
Referer til Tollbeslag TGM203/2010 Gardermoen Tollsted 24.12

Med hilsen/Salutations/Grüsse/Best Regards
Arild Karlsen
Posten Norge AS
Distribusjonsnett, Produksjon Utland,EMS Kundeservice
Vis hele sitatet...
jaja.. :P basert på hva som er i pakka, vil noen tippe hva slags forelegg jeg kan vente meg?
Ikke store greiene.

Jeg vil tippe på 5000 kroner ca.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Hvis du bestilte oppkrav, eller ikke betalte med fks visa (ikke spendon) som kan spores opp til deg, så kan du bare nekte for å ha bestilt det.
Hvis du tar imot pakken og innrømmet å ha bestilt dette vil nok boten komme på rundt 10k vil jeg tro + import av steroider på rullebladet.

Steroider er IKKE lov å kjøpe/selge eller importere. Det er lov å bruke og du slipper unna med ca. 4 gram i besittelse.
Med så små mengder vil jeg påstå at et estimat på 10 000 kroner er alt for strengt, spesielt når jeg tenker på tidligere erfaringer/kjennskap til lignende hendelser.
Kan vell si max 10k da ^_^

Hold oss gjerne oppdatert på en evt. straffereaksjon!
4-6 lapper?
Sist endret av nemo90; 28. desember 2010 kl. 16:54.
Sitat av nemo90 Vis innlegg
da hadde du heller fått et brev hvor det sto at det var beslaglagt eller inkalling til avhør tviler på muffins her
Vis hele sitatet...
Det har han fått: http://freak.no/forum/showpost.php?p...69&postcount=5
personlig tror jeg et sted mellom 3 og 5.000kr er sannsynlig.. Men, hvem veit.. Jeg har ikke noe annet enn ett par forenkla forelegg fra før, siste for flere år siden..
Sist endret av quantrax; 28. desember 2010 kl. 17:10.
Btw dropp win/t3/clen og kjør en god diett og kardio istedet

/End moralpreken
ang, å nekte for å ha bestilt pakka osv, så har vel det toget gått i.o.m at jeg har henvendt meg til posten, som sendte min forespørsel videre til EMS, der jeg kjapt fikk svar at pakka var beslaglagt..(?)

Kan forsåvidt si at jeg bestilte noe som er lovlig og at de som har sendt pakka har gjort en feil.. Bevisbyrden ligger jo hos politiet og ikke meg..(?). Men gidder ikke anke til lagmannretten for å si det slik :P Hvis jeg får ett forelegg så vedtar jeg nok dèt..
Tror ikke du kan nekte så mye når du faktisk har spurt etter den..
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg forstår ikke når de har beslaglagt den! Den var jo ferdig tollbehandlet og forsøkt utlevert!