Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 796
Husker et spill fra barndommen som min onkel Leif hadde på datamaskinen sin. Husker veldig lite av det, men hadde vært kult å spille det igjen. Problemet er bare at jeg ikke husker tittelen.

Spiller må være nyere enn en 1995, og da legger jeg godt på. Det kan ikke være nyere enn 2005. Vil tippe at det ligger sånn midt imellom de to årstallene pluss/minus noen år.

Spillet starter med at romskipet/flyet ditt kræsjer på en planet, oppi noen fjell. Første level er å komme seg ned fra fjellene, spillet er 3D. Hvis jeg husker rett er hele kluet i spillet å finne tilbake til kompisen sin som forsvannt i flykræsjet. Den andre levelen er at man skal løpe rundt på en slette og slakte noen dyr. Spillet er litt sci-fi, med aliens og diverse. Mer husker jeg ikke. Og kan godt hende at jeg ikke husker alt helt rett heller.

Utrolig kult om noen vet hva slags data spill dette dreier seg om, skulle likt å visst det. På forhånd takk.

EDIT: Mener å huske fra coveret på spillet at det var fra 2003!!
Sist endret av Potrick; 3. september 2010 kl. 18:12. Grunn: Fikk oppdatert info
Kan moderatorer slette tråden? Jeg har lagt til spørsmålet i den store "hvilket spill er dette tråden".
det er nok battlezone 2 eller battlezone : ) www.bzscrap.com for patcher.