Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3033
er det noen som vet hvordan hjemmetestene virker?
eller hvordan man ungår positivt svar?
vis det er noen... vær så snill å svar!

Edit; fjernet ubrukelig mange utrops-, og spørsmålstegn - Crew
hvilken hjemmetest? Er det snakk om apotek->narko->test eller?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
26 0
ja.
lurer litt på dette en veninne av meg skal bli testet med en hjemmetest. har vært litt reklame om dem. bla. på nett og i enkelte aviser
alle stoffene sitter jo like lenge... Regner med at disse urinprøvene er like bra som lab. prøver er, så da er jo denne siden ganske bra..
Opprinnelig postet av kriss
alle stoffene sitter jo like lenge...
Vis hele sitatet...
Tipper du mente å sette 'ikke' inni der et sted (?)
Master debater
Dekilaz's Avatar
Hadde vel vært greit å vite hva slags stoffer dette dreier seg om?
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
hva med å si NEI?
ingen kan tvinge deg til å ta en prøve?
Trådstarter
26 0
Dekilaz: hasj, amfetamin, xtc og cola!
Kriss: takk! =)
Trådstarter
26 0
wooops, glemte valium og hyppere...
Master debater
Dekilaz's Avatar
Nå vet ikke jeg helt hvordan en hjemmetest virker og hvilke stoffer den gir utslag på, men det meste er nok ute av urinen iløpet av noen dager. Cannabis kan visstnok påvises opptil 30 dager, men kun ved kontinuerlig/daglig bruk over lengre tid. THC forsvinner derimot relativt raskt fra blodet.

Spor etter disse stoffene er riktignok å finne i hårstrå, men jeg tviler på at det er dette som skal testes.

Tror forresten at jeg hadde passet litt på henne, hadde jeg vært deg. Virker på ingen måte som en sunn livsstil...
Opprinnelig postet av sp3q
hva med å si NEI?
ingen kan tvinge deg til å ta en prøve?
Vis hele sitatet...
Dersom det er snakk om foreldre (regner med det, siden det var en hjemmetest) så er det å nekte å ta testen omtrent det samme som å inrømme bruk... iallefall dersom foreldra ligner litt på mine
Opprinnelig postet av rune420
Tipper du mente å sette 'ikke' inni der et sted (?)
Vis hele sitatet...
litt klønete skrivd av meg. Mente at stoffene sitter like lenge i hjemmetest som i lab test..


Opprinnelig postet av sp3q
hva med å si NEI?
ingen kan tvinge deg til å ta en prøve?
Vis hele sitatet...
foreldre, politi og verge kan ta urinprøve av deg hvis du er under 18. Er du over 18, kan politiet bare ta hvis de har mistanke for misbruk.
Sist endret av kriss; 25. mars 2003 kl. 20:03.