Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 4808
[CENTER]Min første opplevelse av MDMA på Tomorrowland[/CENTER]


Jeg hadde akuratt kommet inn på festival området og det regna som faen så jeg gikk inn til den ene scenen hvor de spilte musikk, pussy lounge het den, de spilte ganske hard hardstyle der og det var herlig musikk å starte dagen med.

Jeg dansa litt for å få varme i kroppen og ble jævelig tørst så jeg gikk bort for å kjøpe meg en vodka redbull, bak meg i køen så kom det en svenske. VI stod å snakka i et par minutter om festivalen og djs ogsånn også fortalte jeg han at jeg tenkte jeg skulle stikke mot hovedscenen snart for å få tak i extacy, så sa han at han hadde noen jævelige bra som han plukka opp i amster på veien ned hit, så jeg ga han 10 euro for en pille.

Jeg søkte den opp på pillreports for å sjekke hvor heavy den var og der leste jeg at det var en ganske sterk pille med høyt mdma innhold.

Flere som skriver på nettet at det er den heftigste pilla de har testa.

Pillen heter Orange Tesla å blir testa på 220 - 260 mg MDMA. Pillen er oransj og har tesla logoen og tesla navnet på seg.

Så litt senere ut på ettermiddagen så fløy jeg rundt med 2 norske jenter som jeg hadde vært med et par timer. Ho ene virka veldig antidrug for ho tok av meg solbrillene hele tiden og sa du har ikke tatt extazy så du behøver ikke å ha de på osv. Ho andre virka mere alright på det tema. klokka var vel i seks tiden på kvelden så stakk ho første for å kjøpe øl og da tok jeg en halv tablett også svelga ned med øl, hadde drukket alkohol igjennom hele dagen men ikke sånn at jeg var dritings bare litt små brisen.

Så rett etter jeg svelger pilla så kommer det en nordmann også gir meg 50 euro også spør om jeg kan fikse extazy til han, ja sier jeg også sa jeg det til ho jenta også rusla ned i folkemengden, for å prøve å skaffe, da går jeg rundt også spør de jeg tror kan ha piller om de har, alle sier nei. Er litt vanskligere også skaffe den siste dagen. den første dagen ble jeg spurt 14 ganger om å kjøpe av tilfeldige.

Så etter å ha gått rundt der 20 minutter så plutselig så kjenner jeg at kroppen min blir varm og god, musikken blir klarere og deiligere. fikk en sånn sinnsyk lykkefølelse i kroppen som var bare helt herlig og intens så jeg fant ut at jeg driter i å prøve å skaffe til han, så titter jeg oppover bakken til der jeg stod med de jentene også ser alle folka også tenker jeg ufff det orker jeg ikke nå å trenge meg igjennom så jeg begynner å gå mot en annen scene. så plutselig så kicker det enda mere inn og jeg får en trang til å løpe.

jeg løp og hoppa og smilte med norgeflagget hengene bak meg, jeg tror jeg løp sånn 300 meter og det føltes så deilig og løpe.
så plutselig så møter jeg på 4 norske gutter, de spør meg hva er det du har tatt ?

jeg svarer extazy de begynner å spørre hvor jeg fikk tak i det fordi dem så hvor sinnsykt happy jeg var. Virka som de ble missunelige på rusen min, de hadde poppa piller de også.

Så lurte de på om jeg ville være med på Oliver heldens på en av de mindre scenene. Jeg ble med de og jeg husker jeg var veldig opptatt i å holde i flagget til han ene, var livredd for å miste dem fordi de virka så herlige.

Så når vi kom til scenen så husker jeg det kom et bass drop akuratt i det Kicka sikkerlig inn. jeg kjente bassen gå igjennom kroppen min og det var helt fantasiskt herlig og danse. Jeg følte bassen med håra på armene og beina og det kjilte seg innover i kroppen, var som å få en orgasme i kroppen hver gang bassen slo.

Definitivt den beste følelsen i livet mitt!!!

Så tok jeg den andre halve pilla, hadde ikke noe å svelge den ned med så bare tygde på den og svelga med spyttet mitt, hadde ikke behøvd den siste halve i det hele tatt men putta den i munnen og svelga før jeg rakk å reagere at jeg tok den en gang.

Så begynte lysa å bli blura som faen, hadde litt problemer med å se klart noen ganger, men husker scene lyset var helt magisk. og musikken til Oliver var helt magisk, jeg har aldri vært noe fan av han men da falt i forelskelse med musikken hans.

så tok han ene norske å ga meg vann, det jeg liker med det stedet er at alle passer på hverandre. husker vannet smakte så godt.

Så tok han ene av meg brillene mine, også putta på meg Diffraction Trippy Kaleidoscope briller, og det er noe av det råeste jeg har sett, alt lyset ble bare helt magisk og det gjorde meg så glad at han viste meg det, så jeg ga han en stor klem og takka han for at han lot meg låne brillene hans.

Så begynte nok den siste halve pilla jeg tok å fungere, jeg sleit med å holde balansen, var nesten som at scenen var skeiv og jeg var full.

jeg prøvde å finne de norske for å få de til å hjelpe meg litt med balansen men fant de ikke, sleit med å se tydelig. husker jeg tok igjennom magen flere folk, begynte å tripe litt der, plutselig så ble armen min sinnsykt lang. Når jeg tok på en som var det som at handa mi smelta inn i kroppen hans. også tror jeg det var en som ble litt sur på meg fordi jeg klarte å tryne inn i han.

Så har jeg et lite svart øyeblikk.

Så plutselig spør jeg noen hvorfor alle går, og da husker jeg han sa at festivalen er over, husker jeg ble lei meg fordi det gikk så fort og jeg var klar for flere timer med dansing.

så et svart øyeblikk til jeg kom til campen, der var det et bål også satt det en gutt der og spilte gitar, så jeg gikk bort ditt, og det å kjenne varmen ifra det bålet var helt magisk. etterhvert kom det flere og flere folk, jeg var veldig sosial og snakka med flere der og hadde det dritt koselig.

så spurte jeg en jente om jeg kunne massere henne og ho sa ja, så masserte jeg ho i 10 min og det var så herlig, ga ho en god klem og ho takka for massasjen. så begynte jeg på neste mann stod sånn i sikkert 20 min og masserte for det var så deilig, så kom det en søt jente med en vennine, var akuratt som at vi var connecta på en måte eller noe merkelige greier fordi vi bare så hverandre og så hverandre dypt inn i øya også gikk mot hverandre og klemte i 5 minutter, så bare holdt vi rundt hverandre rundt bålet og koste på hverandre og klinte, også snakka. var som vi kjente hverandre på en måte.

Jeg fortalte ho at jeg prøve MDMA for første gang i dag og ho ble så glad og ga meg en klem til og gratulerte meg. ho hadde også tatt MDMA. så gikk vi sammen og holdt hender, så skulle ho gå å legge seg fordi de skulle ta et tidlig fly tilbake til USA.

Så møtte jeg to svensker, en gutt og en jente. de var kjærester og det var 2 året de var her. De hadde også tatt extacy, vi stakk innom et oksygen telt der man fikk oksygen igjennom nesa for å ikke bli fyllesyk. Vi satt der i 10 min også snakka og de var så herlige. så ga begge en klem og fortalte dem hvor herlige de var.

så møtte jeg på en annen dame som hadde tatt sopp, ho jobba på festivalen så ho hadde spist sopp rett før ho gikk igjennom sikkerhets kontrollen for å komme inn på crew area, ho fortalte hvordan ho hadde begynt å ture og le mens en vakt gjennomsøkte bægen hennes. så fortalte ho om dagen sin og jeg om min. når jeg fortalte om at jeg hadde tatt jomfru dommen min på extazy så ble ho så glad og ga meg en god klem og gratulerte meg. så måtte ho stenge fordi ho sleit med at det var slanger på bakken, ho fikk noia å krabba opp på bardisken oggreier men jeg så ingen men ho var ganske fucka og alle gikk ut ga ho en klem igjen og takka ho for at ho var så snill og herlig.

så jeg gikk videre mot teltet mitt, plutselig hadde jeg to lys rør som blinka i hendene, jeg dansa med de mens jeg gikk rundt uten noe musikk. plutselig så møtte jeg på de norske guttene ifra tidligere, de sa satan du var tura istad, du stod med en kjærlighet i munnen og dansa som faen med brillene langt nede på nesetippen. Så rusla jeg videre og fant teltet mitt, så roper naboene mine på meg og ber meg joine dem å drekke.

De spør hva er det du har tatt satan du ser fucka ut. jeg gnissa tenner og var helt svart i øya, var også veldig anspent. så han ene ga meg litt vann, fikk meg til å slappe av også snakka vi og hadde det koselig, så gikk jeg å la meg etterhvert da var klokken rundt 5 - 7 på nattan og jeg hadde hatt en heftig tur, husker jeg spiste en kjærlighet også lå jeg meg til å sove.

Må si det at det er den mest herligste følelsen jeg noen gang har hatt, Jeg ble rett og slett forelska i MDMA.

Den lykke følelsen jeg fikk når jeg løp rundt når det slo inn har jeg aldri opplevd før, var som å være sikkerlig forelska også gange det med 100.

litt synd at jeg tok for mye så det er noen svarte øyeblikk men de øyeblikkene jeg husker er de beste øyeblikkene i mitt liv.

Og ikke minst den herlige afterglowen jeg hadde i flere uker etterpå, følte meg som et nytt menneske i denne verden.
Sist endret av Rakaa; 13. desember 2015 kl. 02:09.
χρωματικός
Chromatics's Avatar
Fantastisk førstetur, gøy å lese! Var selv på tomorrowland i sommer og ville poppe, fikk masse tilbud ved mainstage første dagen. Ville vente til de to siste dagene, men da var det umulig å få tak i plutselig. Kjenner meg selv godt igjen, hadde akkurat samme opplevelse omtrent, med afterglow i en uke etterpå. Virket som om du tok litt i overkant for mye, men virker som om du hadde det fett!

"de sa satan du var tura istad, du stod med en kjærlighet i munnen og dansa som faen med brillene langt nede på nesetippen." - Kan forestille meg dette her, haha!

Her er min rapport vertfall blir aldri lei av å minnes dette:
http://freak.no/forum/showthread.php?t=279058
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hahahahah, jeg var han som hadde flagget du klådde på Oliver Heldens. Syk kveld!
Sist endret av Swifter; 6. januar 2016 kl. 20:28.