Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 4282
This is bat country!
gregory's Avatar
Hei kjære Freaks!

Ønsker å dele om min lille tur på fleinsopp med dere
Under trippen tok jeg en god del notater, som jeg tar i utgangspunktet.

Erfaringer fra før: MDMA

Mengde: 0.6g, på komplett tom mage. Fleinsopp-te.

Start: 20:30

Koker opp, og drikker opp flein-te'n min. Smakte hovedsaklig bare jord egentlig. Jeg velger å sette fleinsopp musikk, dempe lyset, og tenne på noen stearin-lys, for å gjøre det veldig hjemmekoselig. Begynner etterhvert å "meditere" litt, for kjente jeg var ganske småstressa i starten. Dette gikk heldigvis vekk etterhvert.

Rundt 35 minutter kjenner jeg en veldig kvalme som kommer stigende inn på meg. Jeg følte meg rett og slett dårlig. Drakk litt vann, og satt med ned i senga. Dette gikk over innen 10 minutter. Sakte men sikkert, føler jeg at jeg blir dratt ned i sengen, og musikken blir veldig "brutal". Dette var sinnsykt behagelig. Jeg var rett og slett veldig stein. Farger ble plutselig klarere.

Jeg reiser meg, og går på do. Herregud så lett jeg følte meg. Jeg svevde nærmest. Skapet på kjøkkenet pustet veldig lett la jeg merke til, dette varte though ikke så lenge, dessverre. Etter toalett-besøket går jeg tilbake til sofaen. Føler ekstrem eufori, ting beveger seg litt men ikke mye. Smelter nærmest ned i sofaen. Litt ala en svak dose MDMA.

Kl: 21:12

Tusler en tur til kjøkkenet. La merke til at olivenolje-flaska på benken var ekstremt fasinerende. Stirra på den i kanskje 5 minutter. Husker jeg begynte å le, for det var kjempemorsomt å bare se på den! Virka som den smelta inn i veggen. Legger også merke til at det var ekstremt lett å puste. Føltes veldig godt.

Kl: 21:33 (en time etter inntak)

Legger meg ned køyesenga (ikke spør hvorfor jeg har køyeseng :P ). Titter opp i treverket i senga over meg. Trematerialet drar meg plutselig inn i en 3D-verden. Dette var helt sinnsykt spennende og skummelt. Mønstrene bevegde seg i takt med musikken. Som lydbølger egentlig. Hva faen tenkte jeg.

Kl: 21:57

Kjenner veldig trykk i ørene. Velger å sette meg på pc'en og surfe på facebook. Dette var ufattelig teit, plagsomt, og irriterende syntes jeg. "Fuck dette, stikker til badet for å se på meg selv i speilet" tenkte jeg.

Ankommer badet og ser på meg selv. Ingenting spesielt. Titter nærmere på ansiket mitt. Herregud så detaljert trynet mitt var. Alle ansiktsbevegelsene jeg kunne gjøre, hvordan tennene mine var, og hvordan naturen kunne skape meg som person. Det var veldig spesielt og emosjonelt faktisk. Var på kanten av å gråte.

Senere i notatene mine står det:

"Pennen er magisk! Er så deilig å skrive!
"Bevegelsene mine henger etter" (tracers, står å vifter som en idiot :P)
"Alt jeg gjør går i takt med musikken"
"Mangler tidsperspektiv"
"Ting går veeeeldig langsomt (jeg)"
"Jeg skriver pent"
"Ekstremt fredfult, er jeg den eneste i verden? Hører alt!"
"Hver låt beskriver ett kapittel i livet" (ble veldig filosofisk her)
"Små enkelte hverdagslige-ting er veldig fasinerende"
"Veldig lysfølsom! Metall lyder er helt forferdelig, vondt i ørene"
"Aldri gatedrugs"

Går så mot slutten av trippen. Føler meg egentlig bare veldig stein, men tar av.

Oppsummert:

Selv om dette var en liten dose jeg tok, vil jeg mene at jeg fikk en liten smakebit av hva sopp-verdenen har å by på. Fikk ingen sikkelige halliser, men om jeg konsentrerte meg på en ting, begynte den å bevege seg (forme seg).
Kommer til prøve en sterkere dose etterhvert, dette var kult!

Peace
Sist endret av gregory; 8. oktober 2015 kl. 17:35.
Kul rapport! Virker som du storkoste deg
Sist endret av losji; 8. oktober 2015 kl. 21:36.
Artig rapport!

Smart gjort å ikke dosere så høyt heller, det er alltid best å bli litt kjent
før man "hopper til køys". Vil anbefale at du gjør det utendørs i naturen
i dagslys.

Dosen trenger ikke være mye sterkere, men du bør vente en stund, og
finne en god anledning.
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Artig rapport!

Smart gjort å ikke dosere så høyt heller, det er alltid best å bli litt kjent
før man "hopper til køys". Vil anbefale at du gjør det utendørs i naturen
i dagslys.

Dosen trenger ikke være mye sterkere, men du bør vente en stund, og
finne en god anledning.
Vis hele sitatet...
Thanks!

Ja, var veldig nøye med at dette skulle være en svak dose. Hadde though ingen trippsitter heller. Tenker at jeg skal dobble dosen til 1.2g nå på lørdag. Gå meg en tur i skogen med en kompis.
Sitat av gregory Vis innlegg
Thanks!

Ja, var veldig nøye med at dette skulle være en svak dose. Hadde though ingen trippsitter heller. Tenker at jeg skal dobble dosen til 1.2g nå på lørdag. Gå meg en tur i skogen med en kompis.
Vis hele sitatet...
Må ikke glemme at dobbel dose utgir mer enn dobbel effekt
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Høres bra ut at dobbel dose utgir mer enn dobbel effekt
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Må ikke glemme at dobbel dose utgir mer enn dobbel effekt
Vis hele sitatet...
Ta i betraktning at alkaloidnivå kan variere tildels kraftig.

Så lite som 0.5 gram kan ta deg på sengen. 2 gram kan
av og til gi en mild opplevelse. Dette varierer selvsagt.
Sitat av PVestlandia Vis innlegg
Ta i betraktning at alkaloidnivå kan variere tildels kraftig.

Så lite som 0.5 gram kan ta deg på sengen. 2 gram kan
av og til gi en mild opplevelse. Dette varierer selvsagt.
Vis hele sitatet...
I know, men når man skal gi råd til uerfarne så tar vi utgangspunkt i at alkaloidnivået er høyt slik at det ikke oppstår noen uønskede situasjoner
Blitt noen flere turer?:-)
Kjenner meg veldig igjen i turen din, både tanker og opplevelser
▼ ... noen måneder senere ... ▼
This is bat country!
gregory's Avatar
Trådstarter
Sitat av Hoola Vis innlegg
Blitt noen flere turer?:-)
Vis hele sitatet...
Kan jo oppdatere litt her.

Etter min første trip, tok jeg 1.2g helgen etter. Mini-trip rapport;

Her hadde jeg da trippsitter. Vi gikk oss en god tur ut i skogen. Naturen var helt sinnsyk. Alle fargene, insektene, lukten, og alt. Vi satt oss ned på en benk, og jeg legger merke til at ett spesielt tre. Var som det kommuniserte med meg, og jeg kunne forme det til hva jeg ville.

Senere gikk vi ned til butikken, selvfølgelig midt i rushtiden. Ett helvete av bråk og støy (lyd) treffer meg. Fuck, dette var helt forjævelig. Nesten bad-trip. Kommer til kassa for å betale. Legger merke til ett se&hør magasin med kurt nilsen på forsiden. (han har ett svært mellomrom mellom tennene), dette syntes jeg var helt sinnsykt morsomt. Jeg knakk sammen av latter og holdte på å dø. Dette var hysterisk morsomt.

Jeg betaler, og tusler hjemmover med tripp-sitteren min. Legger merke til noen asiatere som knipser bilder. Ut av det blå skriker jeg "CHING CHONG CHING CHONG" dette var helt syk morsomt.

Med andre ord, jævlig artig trip.
Sitat av gregory
Legger merke til ett se&hør magasin med kurt nilsen på forsiden. (han har ett svært mellomrom mellom tennene), dette syntes jeg var helt sinnsykt morsomt. Jeg knakk sammen av latter og holdte på å dø. Dette var hysterisk morsomt.
Vis hele sitatet...
Sitat av gregory
Jeg betaler, og tusler hjemmover med tripp-sitteren min. Legger merke til noen asiatere som knipser bilder. Ut av det blå skriker jeg "CHING CHONG CHING CHONG" dette var helt syk morsomt.
Vis hele sitatet...
Haha, takk for en god latter!