Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3049
Heisann!

Nå er det lenge siden jeg har lagt noe fornuftig på bordet her på bruket så jeg skal fortelle dere om den gangen jeg tatoverte meg på syre

Jeg husker ikke så mye fra starten av denne trippen fordi jeg gjorde det valget å røyke weed gjennom hele trippen og det gjør stort sett at man ikke har så mye å skryte av når trippen er over, hukommelsestap.

Men uansett så turer jeg alene denne gangen og det ble litt kjedelig uti turen, jeg tenker at hei, hvorfor ikke tatovere inne hendene mine? Jeg hadde akkurat fått nummeret til en privat tatovør og jeg fikk veldig lyst på en ny tatovering og sender en melding til henne og spør om det er mulig å treffes for et lite møte, hun svarer så si med en gang og er ledig hele dagen så vi avtaler å møtes om en time, jeg kler på meg og hiver meg på min awesome sparkesykkel som har luft i hjulene så den går fort! Jeg drar gjennom Oslo med Google maps som guide da jeg er lite kjent i byen.
Sparkesykkel, sol og syre er en uslåelig kombo sånn btw. Har solbriller på og føler meg helt konge i det jeg starter av gårde og været er så fint at selv om det var langt dit å det tok meg gode 30minutter med hjul under beina så gjør det ingenting, sola skinner å syra skinner godt igjennom meg, det er good.

Med solbriller så er jeg rene agenten og alle folkene jeg møter smiler og aner fred og ingen fare, jeg smiler tilbake og har ingen noia med andre ord, kanskje det bare var jeg som smilte men koselig var det.
Jeg kommer tilslutt frem og det står tre stykker på utsiden av en tatto sjappe og jeg vet ikke hvem av de jeg skal så møte og tura som jeg var så fristet det lite å ta kontakt med de, men heldigvis så sier en av dem, hei er det du som skulle komme hit nå? Og problemet mitt var løst, jeg hilser på de, ser fort at dette er folk med sansen for psykedelia og skjønner at jeg er kommet til rett plass!
To av de som var der drar rett etter jeg kommer så vi blir alene og det letter situasjonen og vi finner fort tonen og praten går i hva og hvorfor, eneste jeg klarer å komme opp med er at vi skal tatovere inni hendene mine og det skal være tura secret geometry type greier, jeg skal kunne se inni hendene mine når jeg er tura å bli fascinert, mimre og le av det. Vi er begge enig om det er ikke en så dum ide så vi skisser opp noen tegninger og vips så falt jeg pladask for en av dem og hun foreslår at vi kan gjøre det med en gang, nå tenker jeg at jeg må kanskje informere henne om at jeg tura, jo takk hun hadde skjønt det og da ble jeg bare enda mer komfortabel med situasjonen og sier at ja hvorfor ikke? Hvem har vell tatovert seg på syre?

Vell, nå har jeg det og det var meget spennende, jeg var umåtelig nervøs i det vi skal starte og husker hvor vondt det kunne være å tatovere seg, hun spør meg om jeg er kjent med smertene når man tatoverer inni hendene?
Nei ikke i det hele tatt, hun sier at det er ikke akkurat behagelig, men jeg tenker at jeg kan ikke si avbryte nå og sier bare go for it!

Før vi starter så setter hun på musikk og den traff meg rett i sjela, hun har jævla god musikksmak!
Vi starter rolig og jeg får kjenne på hva smerte faktisk er..
Og lyden fra den tattomaskinen gjorde ikke akkurat saken bedre, men det er så jævla fascinerende å se ny blekk komme på huden så jeg ignorer smerten en god stund mens jeg ser hallusinasjoner bølge seg opp etter handa, føler meg ikke så konge nå lenger, men har i det minste eyecandy å underholde meg med, men så blir smerten for mye og akkurat som om hun leser tankene mine så spør hun om jeg vi skal ta en pause og jeg var ikke vond å be, hun spør om jeg vil ha joint? åja, det ville jeg hvertfall!
Hun har faktisk en klar, her var det bare velstand og vi går ut å røyker, vi snakker endel om turing da hun var ganske erfaren og jeg like så, vi veksler krigs historier, samtalen flyter og jointen er nå borte så vi går inn for å starte opp igjen, denne gangen tenker jeg at smerte er bare en illusjon, joda, illusjon meg mitt i kaviarstjærna..
Jeg klarte å få bort smerten fra handa slik at jeg ikke kjente noen verdens ting i handa med å tenke hardt at det gjør ikke vondt, men resten av kroppen derimot, smerten kunne jo ikke akkurat bare bli borte så en plass måtte den jo enda opp.
Voi søte... Det var litt av en opplevelse, handa var smertefri men resten av kroppen brant opp innvendig, men det var bedre enn at hånd og fingre rykket og nappet i smerte for da kunne hun jobbe uforstyrret med håndflaten min slik at resultatet ble så bra som over hode mulig. Tenker at er best slik og biter i meg smerten og etter to timer så er vi ferdig og jeg er dritfornøyd!
Vi røyker en til, jeg betaler henne og takker for meg, tar bussen hjem og er på comedownen.

Alt i alt så holdt vi på i kanskje fire smertefulle timer med to røykepauser.
Ble en awesome tatovering som jeg er utrolig fornøyd med, så fornøyd at hun har tatovert meg flere ganger i ettertid, men da har jeg ikke vert påvirket av noe som dere sikkert skjønner hvorfor.

Beklager om det ble vanskelig å lese eller forstå, jeg har lest igjennom teksten flere ganger og kan konkludere med at dysleksi og dårlig norsk karakter fra skolen går hånd i hånd

Holder på å skrive en til rapport om lsd og angst som ble til en veldig god tur, kommer opp om så fort som mulig.

Ha en fin en!
Sist endret av Trollanon; 27. februar 2016 kl. 02:22.
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Trådstarter
Sitat av hemmeligegreier Vis innlegg
Har du bilde da?
Vis hele sitatet...
vurderte å legge ved bilde, men valgte å ikke gjøre det i frykt for å bli igjenkjent irl.
Skal tenkte litt på det.

Sitat av Djiises Vis innlegg
vurderte å legge ved bilde, men valgte å ikke gjøre det i frykt for å bli igjenkjent irl.
Skal tenkte litt på det.
Vis hele sitatet...
Det blir nok nei, ingen bilde fordi det blir alt for lett å identifisere.
Sist endret av Trollanon; 27. februar 2016 kl. 11:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
morsom og spennende rapport å lese! Siden du tok en såppas spontan tatovering regner jeg med at du har en del fra før? hvordan synes du smerten var i forhold til når du ikke turer?

Fortsett å lage rapporter, du skriver bra
Digital nomade
trippy's Avatar
Haha du er gal mann, tatovering på syre er det siste jeg ville gjort! Hvor hardt tura du egentlig? Selv klarer jeg nesten ikke formulere setninger engang hvis jeg tar noe mer enn 150mcg... Hvis det er den tatoveringa jeg tror det er så ble den jævlig fet! Må man ofte fylle på i etterkant når man tatoverer inni hånda eller?
Fyfaen, har tidligere reist på hytteturer og tura på syre men din historie slår de fleste haha. Fett!
Knall historie!