Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2146
Leiter etter en sang som blir brukt i "Terkel i knipe"
Husker de sang noe slik som dette "Nå kommer jeg å tar deg"
Denne sangen kommer når den litt "skumle" delen er når Terkel springer rundt på en gravplass. Når han drømmer da seff :P

Noen som har peil
Har ikke sett denne filmen enda men vet at "Nå kommer jeg å tar deg" er en sang som cc-cowboys har hvis jeg ikke tar helt feil.
Alle sangene er vel laget spesielt til filmen. Så det finnes neppe noen lengre versjon av den, enn den som er i filmen. Om det ikke er gitt ut en Terkel OST da.

Edit: Er vist gitt ut soundtrackopplegg. På veg ned nå. Ta det på PM om du vil ha.
Edit 2: Disse er tydeligvis rippet direkte fra filmen, og ikke fra noe album.
Sist endret av LaDa; 9. november 2005 kl. 14:30.
herregud dere er talentløse -- cc cowboys?? jesus, gimme a break.
denne låta er spesiallaget til filmen.
Loud: Som jeg sa....jeg har ikke sett filmen! Kan du ikke lese eller?? Jeg kom bare med et enkelt forslag så ikke skader. Jeg hørte navnet på sangen så jeg bare svarte.
Alt her i li-hi-vet!
Magisk's Avatar
Sitat av Apelsinsatan
Loud: Som jeg sa....jeg har ikke sett filmen! Kan du ikke lese eller?? Jeg kom bare med et enkelt forslag så ikke skader. Jeg hørte navnet på sangen så jeg bare svarte.
Vis hele sitatet...
Hvorfor ikke heller bare gi beng i å svare i det hele tatt da? Siden du åpenbart ikke hadde peil på hva det var du skulle svare på?

ON TOPIC:
Jeg kunne også være litt hypp på å lytte mer på de sangene ja. Finnes det noe info om de norske dubberne skal slippe noen "OST" sak?
jeg har alle sangene rippet fra dvd'en...det er 5 av de sangene som er intigrert i historien da. stikk av ditt schvin, hva med deg sjæl osv. har også den du snakker om morphinytry
Magisk: Fordi det var også navnet på en annen sang. Herregud....var det en så stor krise for deg og Loud om jeg bare kastet et forslag om hva det kunne være ut i luften? Er dere så avhengig av hva folk svarer på dette forumet at dagen deres er ødelagt. Hvis det er slik så tipser jeg dere til å få dere en hobby.
Finnes det ikke ett soundtrack til filmen?
"jeg har alle sangene rippet fra dvd'en...det er 5 av de sangene som er intigrert i historien da. stikk av ditt schvin, hva med deg sjæl osv. har også den du snakker om morphinytry"

jeg har den sangen og den heter: paranoia.. søk etter trekel i knipe OST på thepiratebay så finner du den...
Sist endret av Composite; 9. november 2005 kl. 15:30.
Thnx Composite....
Fant torrenten og sangen........helt konge

Terkel i Knipe er sannsynligvis den beste skandinaviske animasjonsfilmen som er lagd..........ever