Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 498
Har vel kommet frem til at det å holde inne et bong eller joint trekk ikke gjør deg mere rusa. Men når det gjelder heroin så høre jeg mange mener at det faktisk hjelper å holde inne? Vet noen om det er sant? Gjelder det også da for dabs?
Hvis jeg tar store trekk så holder jeg dem alltid litt lemgre, men jeg kan ikke si at det faktisk er noen forskjell.

Det viktigste er jo at du faktisk røyker det skikkelig. Det er så mange som svir det eller fyrer for kråkene- så klager dem på effekten.

Sier ikke at du gjør det, men det er en observasjon jeg har gjort. Folk burde ta seg litt bedre tid. Øv foran speilet
Sist endret av DrDeath; 9. juni 2023 kl. 19:35.
morkakespisende
Jeg har aldri lest noe vitenskapelig angående dette men jeg har jo hørt de vanlige mytene--holde i 6 sekunder skal visstnok få lungene til å absorbere mesteparten av virkestoffene (cannabis, myte(?))
Trolig kan effektene av dette også tas for oksygenmangel eller omvendt.

Relatert: Sjekk ut "physiological sighing" eller "dobbeltinhalering" som jeg kaller det. Jeg skal i hvert fall eksperimentere litt med å inhalere cannabisrøyk sånn.
Sist endret av supranaut; 9. juni 2023 kl. 19:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.