Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1009
Anonym bruker
"Omgitt Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Synes det er et interessant spørsmål og lurer på hvor reelt det er. Mange kan jo oppleve sinnstilstander som angst og paranoia grunnet frykt for å bli tatt av politi. Det kan også føre til isolering og depresjon. Dette er jo sinnstilstander som også går igjen i de som har psykose.
Anonym bruker
"Omgitt Kentaur"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tja, nå skulle jo dette innlegget som jeg lagde inneholde en undersøkelse med "Ja", "Nei", "Usikker", alternativ. Men det gikk visst ikke.
Har hatt mye noia og generelt mer noia hvis det er frykt for loven involvert, men psykosene har handlet om andre ting. Døden, fremtiden. Det jeg ser på TV handler om meg, folka jeg omgås prater i koder og konspirerer osv. Følelse av at virkeligheten jeg opplever er lureri
Sist endret av Bothrops; 10. oktober 2022 kl. 16:08.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Var kriminalisering en sentral faktor til at du fikk rusutløst psykose?
Vis hele sitatet...
For min del var det ikke av betydning i det hele tatt.
Hadde en periode på ca. ett år der jeg, har jeg skjønt i etterkant, gikk ut og inn av psykose.
Forhold jeg ikke rådet over selv + rus og at jeg generelt ga faen i meg selv og alt annet var de utløsende faktorene.
ja
Anonym bruker
"Fri Knølhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja, vil nok si det gjør at man stresser mye osv opp mot selve psykosen. Fått psykose når jeg drev å solgte greier