Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1011
Dette føles så dumt ut å spørre om, men jaja. Kjøpte nettop en lsd tab, og vet jo at den skal ut av folien og plasseres på tungen. Men hva nå? Skal jeg ta den ut på et tidspunkt, isåfall når? Eller skal den svelges? Isåfall, når skal jeg svelge den?
Ellers er der bare å legge inn gode tips til første lsd tur
Ha den på tunga så lenge du gidder og viss du begynner å bli lei før du tripper så kan du tygge den litt og svelge resten du tripper uansett
DiSaPPoInTeD HoRsE
Cappy's Avatar
Du kan velge å ha frimerket under tunga før det svelges eller svelge frimerket med en gang. Begge metodene vil gi effekt.

Som nybegynner kan det være lurt å starte med en volumetrisk dosering. Legge frimerket i vann i ti minutter, deretter røre om vannet. Så kan du drikke halvparten av vannet for å ta halve dosen. Hvis det gir en positiv opplevelse kan du ta et helt frimerke fra samme parti neste gang du tripper, da er det større sannsynlighet for at du vil ha en god opplevelse.
Trådstarter
41 6
Sitat av Bluesky_ Vis innlegg
Ha den på tunga så lenge du gidder og viss du begynner å bli lei før du tripper så kan du tygge den litt og svelge resten du tripper uansett
Vis hele sitatet...
Då regner eg med at eg tar det ut når eg begynner å trippe?
Bare å ha den i munn til den begynner å løse seg litt opp eller di ikke gidder lenger, og så svelger du den.

Bon voyage!
Lar du det ligge på tungen fungerer det fortere enn hvis du svelger med en gang.
Ha den på tunga noen minutter, 3-4-5 min også bare svelger du den. Sørg for at du vet hvilken dose den inneholder. Er det første gang du tar syre kan du klippe den om den er sterk og bare ta halve (dosen blir ikke garantert halvert siden dråpen kan være ujevn men det er bedre å gå litt ned i dosering om du er usikker på om du tåler styrken) og kjenne på formen etter time-halvannen.

Sitat av toast26 Vis innlegg
Då regner eg med at eg tar det ut når eg begynner å trippe?
Vis hele sitatet...
Nei du svelger den når den begynner å løse seg opp eller du ikke gidder mer. Effekten kommer tidligst etter 20-40 min. Noen ganger kan det ta lenger tid før full effekt 1-2 timer.
Sist endret av celtseus; 8. august 2023 kl. 21:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det er bare tull å klippe opp og dele. Da blir du bare liggende å lure. Sug litt på den før du svelger
Sist endret av Gloss; 8. august 2023 kl. 21:44.
Trådstarter
41 6
Sitat av Cappy Vis innlegg
Du kan velge å ha frimerket under tunga før det svelges eller svelge frimerket med en gang. Begge metodene vil gi effekt.

Som nybegynner kan det være lurt å starte med en volumetrisk dosering. Legge frimerket i vann i ti minutter, deretter røre om vannet. Så kan du drikke halvparten av vannet for å ta halve dosen. Hvis det gir en positiv opplevelse kan du ta et helt frimerke fra samme parti neste gang du tripper, da er det større sannsynlighet for at du vil ha en god opplevelse.
Vis hele sitatet...
Skal lsd tabben være våt? Tok halve for ca. 50 min siden, men merker 0. Tabben virket helt tørr, så begynner nesten å lure på om eg bare fikk en bit med papir
Sitat av toast26 Vis innlegg
Skal lsd tabben være våt? Tok halve for ca. 50 min siden, men merker 0. Tabben virket helt tørr, så begynner nesten å lure på om eg bare fikk en bit med papir
Vis hele sitatet...

Du lurer på om blotterne skal være fuktige når du kjøper dem?

Isåfall er svaret nei. LSD er ikke flytende, løsemiddelet man blander LSD’en med(alkohol feks) skal selvfølgelig fordampe helt bort før lappene er klare for salg.
Har den under tunga en stund, så tygger jeg den, så svelger jeg den.