Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1448
Kjøpte det nye guitar hero "Warriors of rock" for noen uker tilbake, og spiller primært bare trommer. Jeg har lyst å spille på expert+ og til det trenger jeg en ekstra "kick pedal" til trommesettet. Noen som vet om man kan kjøpe disse løse, på en butikk? Har helst lyst å unngå å kjøpe det på internett, men om det er absolutt nødvendig kan jeg det. Muligens noen gode sider?

Har googlet, men fant ikke stort.
Jeg kjøpte på Spaceworld Amanda for ei stund siden, men vet ikke om de har nå lenger.
Sitat av eXeFic Vis innlegg
Jeg kjøpte på Spaceworld Amanda for ei stund siden, men vet ikke om de har nå lenger.
Vis hele sitatet...
Hvor mye kostet det? Min er ødelagt så hadde ikke gjort noe med en eller to ny(e)
Usikker, tviler på at den kosta mer enn 200
Fant en på spaceworld sin hjemmeside til 149.- til guitar hero metallica. Vil denne fungere på det nyeste trommesettet, laget for warriors of rock?

http://www.spaceworld.no/spill-og-ko...il-trommesett/
Har ikke vært borti det nye trommesettet, men så lenge pedalen kobles til trommene med minijack så skal det funke vil jeg tro