Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 6059
Hei alle sammen(mest dere bosatt i Tromsø)

Ved ett eller annet sammentreff har jeg og Elemental jobbet ved samme sted nå i jula å på nyåret. Så vi fant ut at vi måtte finne på noe. Elemental kunne fortelle at bleh skulle komme opp hit ca rett før jeg drar bort. Det vi blir å gjøre er å faststette en dato når bleh vet sikkert når han kommer. Jeg vil tro mellom 12-15. 13 og 14 blir i helgen.

Vi blir å avtale å møtes når det passer for oss og fastsette en dato. Og siden det er kort varsel blir det ikke noe om og men vedrørende dato. Derimot skal vi selvsagt oppdatere denne tråden med sted å tid. Jeg regner med det blir på en uteplass hvor øl kan konsumeres. Men siden det ikke er aldersgrense tidlig på dagen er også de under 18 hjertelig velkommen.

De som ønsker å møte opp får bare følge med i tråden her. Håper så mange som mulig får muligheten til å komme! Hva som skjer utover kvelden er ikke planlagt, det blir litt improvisert kan jeg tenke meg.

Mvh Murloc
Drar tilbake til Tromsø 12 jan, skal prøve å komme =)
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Ser jo nå at woop har invitert til privat fest for nff'ere i samme tidsrommet. Det var absolutt ikke meningen å stjele noe oppmerksomhet fra det arrangementet! Kansje noen av de som skal dit vil ta noen pils med oss før de drar, eller bare si hei.

Igjen som det står her så blir dette en svært uoffisiell greie som blir gjennomført uansett hvor mange andre som kommer, og vi tenkte bare egentlig informere om det, da det som regel blir morro med litt flere.

Datoen for dette ble fastsatt pga min avreise og bleh's hjemreise.
Sist endret av murloc; 4. januar 2012 kl. 17:29.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Jeg er med.

Drar forhåpentligvis også med en kompis AndreasBTS, men han får svare for seg selv i tråden.
Sitat av murloc Vis innlegg
Ser jo nå at woop har invitert til privat fest for nff'ere i samme tidsrommet. Det var absolutt ikke meningen å stjele noe oppmerksomhet fra det arrangementet! Kansje noen av de som skal dit vil ta noen pils med oss før de drar, eller bare si hei.

Igjen som det står her så blir dette en svært uoffisiell greie som blir gjennomført uansett hvor mange andre som kommer, og vi tenkte bare egentlig informere om det, da det som regel blir morro med litt flere.

Datoen for dette ble fastsatt pga min avreise og bleh's hjemreise.
Vis hele sitatet...
Woop sin tråd er like dødt som sametinget i Karasjok.
Får se hva tiden kan bringe, har veldig løst på en utflukt fra Finnmark, så en roadtrip til Tromsø er ikke domt hehe, men når jeg først drar dit så skal man hilse på Gudsønn min
Kan oppdatere om det skjer noe.
Hvordan klarer Tromsø med 70000 folk å samle folk til treff så fort, mens jeg klarer ikke å engasjere en eneste blant Bergens 250000?

Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Hvordan klarer Tromsø med 70000 folk å samle folk til treff så fort, mens jeg klarer ikke å engasjere en eneste blant Bergens 250000?

Vis hele sitatet...
Fordi vi alle her oppe liker å være sosial blandt folk å ha det artig på byen, skills!
Sist endret av justastonedhuman; 4. januar 2012 kl. 18:02.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av G4ndj1 Vis innlegg
Hvordan klarer Tromsø med 70000 folk å samle folk til treff så fort, mens jeg klarer ikke å engasjere en eneste blant Bergens 250000?

Vis hele sitatet...
Nå er det jo fortsatt slett ikke sikkert at det blir noe særlig oppmøte. Men hvis mange møter opp så kan jo kansje oppskriften være at man setter tid og dato, samt sted. Også får folk bare komme om de vill. Det er nesten nytteløst å prøve å finne ut når og hvor det passer for de fleste. Det er alltid mange som ikke kommer. Jeg syndet sist i september på akkurat dette.

Hadde kansje vært noe å avtale en fast dato hver måned i noen byer som alltid er den samme. Også stedet. Så får folk komme om de vil. Jeg studerer i bergen til vanlig og kunne godt hjulpet deg med noe sånt om du er interessert
Sitat av murloc Vis innlegg
Men hvis mange møter opp så kan jo kansje oppskriften være at man setter tid og dato, samt sted. Også får folk bare komme om de vill. Det er nesten nytteløst å prøve å finne ut når og hvor det passer for de fleste.
Vis hele sitatet...
Det var dette jeg tenkte også, så jeg bare satt en dato.
Folk flest har vel for mye sosial angst til å dukke opp på slike ting, men dere i nord er vel litt mer sydlandsk i temperamentet skal man tro tabloidene
Som nevnt så møter jeg og murloc garantert opp uansett tid og sted, men jeg foreslår blårock som en passende plass for en pils og kanskje et måltid for de som føler for det.
Er i Tromsø den helga, så kommer sikkert

Er det lov for personer som ikke er medlem på freak og komme?
Sist endret av armorking; 4. januar 2012 kl. 21:52.
Jeg reiser nordover i morgen, så skal prøve å få hevet meg med. Men kan vi prøve å samles en plass som ikke er sånn på andre siden av verden hvor det koster 10.000 med taxi hjem igjen ? :P
Blårock er jo ideelt. Bra musikk, avslappet stemning, midt i sentrum, og en relativt billig pils om jeg husker rett.
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg reiser nordover i morgen, så skal prøve å få hevet meg med. Men kan vi prøve å samles en plass som ikke er sånn på andre siden av verden hvor det koster 10.000 med taxi hjem igjen ? :P
Vis hele sitatet...
Jeg kan refundere en del av taxi-regninga din i form av pils pga plassering av boplass på andre siden av verden
Muligens at vi drar tilbake hvis jeg har kåken for meg selv, hvis ingen andre har en mer sentral plass å samle freaks?
usertitle import
bleh's Avatar
Æ vil vær me!

Dog - jeg kommer den 15. : (
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Jeg reiser nordover i morgen, så skal prøve å få hevet meg med. Men kan vi prøve å samles en plass som ikke er sånn på andre siden av verden hvor det koster 10.000 med taxi hjem igjen ? :P
Vis hele sitatet...
Tenkte du sånn i tilfelle ettepåfest?
Hvor mange blir det, tror du? Hva er alderen på de som kommer? Hvis man kanskje tenkte på å tørre å komme, er det lov å ha med ett menneske som psykologisk støtte?
Sitat av murloc Vis innlegg
Tenkte du sånn i tilfelle ettepåfest?
Vis hele sitatet...
det står ingenting om hvor vi skal, men sist gang var vi en tur hos elemental (og all credz for at han inviterte folk dit) men det var litt langt vekk fra det meste ^^
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Hvor mange blir det, tror du? Hva er alderen på de som kommer? Hvis man kanskje tenkte på å tørre å komme, er det lov å ha med ett menneske som psykologisk støtte?
Vis hele sitatet...
Hva skal du med psykologisk støtte når du trossalt skal treffe folk fra nFF? Vi er da normale, iallefall den gjengen jeg har møtt på. (Normale er kanskje å ta litt i, spesielt når det kommer til hostetsehost)

Kom på treff, det blir supert! Jeg kommer som sagt den 15. jan, så blir det etter det skal jeg stille opp med boratkostyme og øl.
Sitat av bleh Vis innlegg
Hva skal du med psykologisk støtte når du trossalt skal treffe folk fra nFF? Vi er da normale, iallefall den gjengen jeg har møtt på. (Normale er kanskje å ta litt i, spesielt når det kommer til hostetsehost)

Kom på treff, det blir supert! Jeg kommer som sagt den 15. jan, så blir det etter det skal jeg stille opp med boratkostyme og øl.
Vis hele sitatet...
Enkelte føler et behov for å ta med seg en person de er trygge sammen med i ukjente situasjoner. Tror ikke han er redd for om noe ille skulle skje med han. Sosial angst ligger sikkert litt i kortene.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Alkisen Vis innlegg
Hvis man kanskje tenkte på å tørre å komme, er det lov å ha med ett menneske som psykologisk støtte?
Vis hele sitatet...
Bare for å gjøre det helt klart: ja, du kan ha med deg andre folk du allerede kjenner. Se forøvrig "informasjon til newbies" som er i førsteposten i en del tråder i detteunderforumet (:
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Er mest sannsynelig game, men det er en liten sjangse for at jeg har planer den helga.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av stagg Vis innlegg
Enkelte føler et behov for å ta med seg en person de er trygge sammen med i ukjente situasjoner. Tror ikke han er redd for om noe ille skulle skje med han. Sosial angst ligger sikkert litt i kortene.
Vis hele sitatet...
Det var en spøk - det trodde jeg var tydelig nok.

Forstår hvis man vil ha med seg en venn, folk er forskjellig og jeg var selv skeptisk når jeg dro på treff første gang. Men det var jævla kos, og folka var over forventning hyggelige og likesinnede (lite/ingen stoners da, skuff).

Som sagt; kom på treff!

Ps: jeg fikk dele taxi med etse når vi dro, bare det burde være motivasjon nok til å komme!
Sitat av bleh Vis innlegg
Ps: jeg fikk dele taxi med etse når vi dro, bare det burde være motivasjon nok til å komme!
Vis hele sitatet...
Akkurat det er vel å se på som verd hele treffet alene ^^
Jeg vil advare folk mot at det minst kommer en søring på treffet.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Jeg mente i grunn det kom frem av førsteposten. Det er ingen regler det hele blir meget uformelt. Jeg kan si bra sikkert at vi drar en plass i sentrum først, hva folk gjør senere vet jeg ikke. Dette er svært lite planlagt. Jeg regner med sted og tid kommer imorgen. Blir vi for mange kan vi rett og slett flytte på oss. Se på dette som en uformell invitasjon som bare går til nff'ere. Når det er sagt er det fult lov å ta med seg noen.

Det blir ikke etter 15. Det blir nok fredag 13. eller lørdag 14. Møtested blir i sentrum et sted, blårock er foreslått og det har jeg ingen innvendinger på. Men som sagt, det annonseres imorgen.
Sitat av bleh Vis innlegg
Hva skal du med psykologisk støtte når du trossalt skal treffe folk fra nFF? Vi er da normale, iallefall den gjengen jeg har møtt på. (Normale er kanskje å ta litt i, spesielt når det kommer til hostetsehost)

Kom på treff, det blir supert! Jeg kommer som sagt den 15. jan, så blir det etter det skal jeg stille opp med boratkostyme og øl.
Vis hele sitatet...
Det er ikke dere jeg er redd, jeg er redd for å slippe meg selv løs i Tromsø.
Jeg skal oppover, men det var litt i tidligste laget for meg både økonomisk og av personlige grunner. Jeg skal tenke på det, men er nok liten sjangs for øyeblikket. Lysten er der hvertfall
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Vil tro mange på treffet gir seg tidligere enn andre, ingenting galt i det vettu
usertitle import
bleh's Avatar
Triste greier, dere får ha et nydelig treff. Ta en kald en for meg og. Og gå på Blårock og spis burger, faen så godt.

nFF treff #2 i Tromsø coming up, wait for it! Jeg mener, siden jeg ikke kan joine denne gang må jeg nesten fikse et treff til senere på våren.
Sist endret av bleh; 6. januar 2012 kl. 14:30.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Da kommer oppdatering.

Sted: Blå Rock
Tid: 1900
Holy crap holdt på å glemme dagen! Det blir på den passende dagen fredag 13

Hva vi gjøre resten av kvelden finner vi ut. Tror ikke det skal bli et problem med plass på blå med mindre vi blir mange. Jeg er usikker på når det er 18-års grense der, men tror i alle fall at det skal gå greit å komme inn i 7tiden om noen under 18 ønsker å hilse på.

Vi snakkes!
Sist endret av murloc; 6. januar 2012 kl. 17:03.
Nå sa du ingen dato da. er det fredagen eller lørdagen?

Og blårock pleier å være temmelig fullt begge de dagene på det tidspunktet. Har selv prøvd å ha noe opplegg sammen med medstudenter hvor vi skulle gå ut å spise hamburger i 6 tiden, og det var ikke lett å få sitteplass samlet. Og ventetiden på maten var oppimot en time.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
Nå sa du ingen dato da. er det fredagen eller lørdagen?

Og blårock pleier å være temmelig fullt begge de dagene på det tidspunktet. Har selv prøvd å ha noe opplegg sammen med medstudenter hvor vi skulle gå ut å spise hamburger i 6 tiden, og det var ikke lett å få sitteplass samlet. Og ventetiden på maten var oppimot en time.
Vis hele sitatet...
Du skal få ha tvilen til gode på at du leste innlegget før jeg endra det som du ser nå Men står fredag den 13.

Jeg er nok i byen en stund før 7 tenker jeg, så kan godt møte opp litt tidligere å holde av plasser. Skulle det vise seg at det fortsatt er fult skal jeg ta på meg ansvaret med å stå utenfor å vente på de andre som sikkert kommer litt sent mens andre finner en passende plass Men jeg orker ikke vente noe mer enn 30-45 minutter. Så de som kommer senere enn det må sjekke tråden for mulig bytte av sted.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av murloc Vis innlegg
Du skal få ha tvilen til gode på at du leste innlegget før jeg endra det som du ser nå Men står fredag den 13.

Jeg er nok i byen en stund før 7 tenker jeg, så kan godt møte opp litt tidligere å holde av plasser. Skulle det vise seg at det fortsatt er fult skal jeg ta på meg ansvaret med å stå utenfor å vente på de andre som sikkert kommer litt sent mens andre finner en passende plass Men jeg orker ikke vente noe mer enn 30-45 minutter. Så de som kommer senere enn det må sjekke tråden for mulig bytte av sted.
Vis hele sitatet...
Var med en del folk på blå en lørdag for middag og noen rolige øl. Var i 6-tiden, nesten tomt og burgere på løpende bånd. Så du har nok hatt uflaks, etse (noe du fortjener etter et avatarbytte som gjør at jeg blir forvirra)

edit: skulle quote etse her, men ble feil (pga ny avatar...)
Sist endret av bleh; 7. januar 2012 kl. 02:05.
Sitat av bleh Vis innlegg
Var med en del folk på blå en lørdag for middag og noen rolige øl. Var i 6-tiden, nesten tomt og burgere på løpende bånd. Så du har nok hatt uflaks, etse (noe du fortjener etter et avatarbytte som gjør at jeg blir forvirra)

edit: skulle quote etse her, men ble feil (pga ny avatar...)
Vis hele sitatet...
da anntar jeg det er fordi burger-kvaliteten har tapt seg veldig siden jeg var der å spiste for mange år siden og folk heller går på flyt og burger man nå
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av etse Vis innlegg
da anntar jeg det er fordi burger-kvaliteten har tapt seg veldig siden jeg var der å spiste for mange år siden og folk heller går på flyt og burger man nå
Vis hele sitatet...
Akkurat det skal jeg være enig i. Vi kan jo godt flytte oss dit etter hvert om folk er sultne.
Jeg kommer! Frihelg og alt
usertitle import
bleh's Avatar
Da har jeg snakket med SAS, og de skulle ha flere store lapper for å booke meg til fredag el torsdag.

Det å delta på treff er fett, men ikke verdt så mye cash. (selv om det kostet ca like mye med taxi til mr.Elemental som der koster å fly herfra til verdens ende..)

Skrivefeol i fleng pga ny tlf. Fuck you, touchhelvete!
Er ikke så mange slitne studenter i Tromsø, i januar. Så Blårock bør være greit.
usertitle import
bleh's Avatar
Sitat av SkyMarshal Vis innlegg
Er ikke så mange slitne studenter i Tromsø, i januar. Så Blårock bør være greit.
Vis hele sitatet...
Du studerer jo på UiT, så du har vel peiling på semesterstarten, er ikke den nå?

Trodde den var i dette tidsrommet. Da har jo studenter fått masse spenn på konto og er klar for å gå på Blå og bli lillagrønn.

Kos dere folkens - og for de som tviler: GÅ PÅ TREFF. Du angrer ikke. Og er det så altfor ille er det bare å gå igjen. Ingen som holder deg igjen. Skuffende lite psykopater på nFF. (selv om vi har noen da, no names mentioned)
Da blir det treff i morgen Jeg er klar i hvertfall
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Skulle bare bumpe litt nå på kvelden i tilfelle det skulle være noen som ikke har fått med seg at det er treff. Jeg er selv i byen i 6-tiden og skal prøve å fikse oss et ok bord. Natursvin har også bekreftet at han skal komme. Så da blir vi i alle fall 4 stk.

For de som fortsatt er i tvil/redde for å komme så lover jeg null stress fra noen av oss, slikt skjer ikke på treff (bare etterpå når alle bildene treffer forumet så klart)

Forresten så håper jeg noen tar med noe som tar ok bilder. En kameratelefon av litt kvalitet fikser vel den biffen skulle jeg tro. Min nokia 1201 har så vidt fargeskjerm, så det blir ikke meg.
Sist endret av murloc; 12. januar 2012 kl. 22:53.
Jeg har selv ligget "dødssyk" de siste 3 dagene så er mulig at jeg ikke kommer. Hvis formen er ok og folk ikke har noe imot en snufsende, hostende, nysende og trøtt Elemental så skal jeg prøve å få dratt skrotten innom, men blir neppe pils eller noe etterpå for min del.
Har glemt av treffet helt! Lovet meg bort til noen andre.. Mulig jeg klarer å snike meg bort derifra, men er heller tvilsomt at jeg klarer og komme..
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Har ingenting imot litt snufsing

Forresten så har jeg på med en blå,svar, og grønstripete hue med dusk om noen skulle trenge behov for å kjenne meg igjen
Gikk gjennom tråden og så at følgende har vist interesse for å komme:

Etse (meg)
Murloc
Elemental (sykdom er ingen unnskyldning)
Skeetonez (kanskje - Det burde bety ja. elemental: dra han med deg)
AndreasWB
ArmorKing (ja du kan ta med en venn)
SkyMarshal
Orbor
Vis hele sitatet...
Om vi klarer å få oppmøte på cirka 75% er jeg meget fornøyd! Normalt er det på cirka 40-50% oppmøte.
(° ͜ʖ °)
Zyke's Avatar
Sitat av AndreasBTS Vis innlegg
Har glemt av treffet helt! Lovet meg bort til noen andre.. Mulig jeg klarer å snike meg bort derifra, men er heller tvilsomt at jeg klarer og komme..
Vis hele sitatet...
Sviker, jeg informerte deg om treffet med en gang denne tråden ble opprettet. Allikevel ditcher du bros for hoes.
Eg kjem. 19.00 på BlåRock?
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av dobby Vis innlegg
Eg kjem. 19.00 på BlåRock?
Vis hele sitatet...
Stemmer det!

Og andreas, bros er ALLTID before hoes! The bro code is clear on this mather.
Skeetonez er ikke å få tak i verken på telefon eller fjæsboka, men jeg knasker paracet for harde livet og drikker varm te slik at jeg klarer å møte opp med stemmen delvis i behold. Kommer sikkert litt sent, må slippe noen av i sentrum klokka 7 eksakt så finne parkeringsplass etc.
Faen, hadde jeg ikke vært på ferie i det kalde nord skulle jeg gjerne ha møtt opp.

Kos dere folkens!