Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1748
Hei freaks! Sitter her og lurer på hvilket tastatur jeg får mest ut av.

Jeg ser på http://cdon.no/spill/saitek_cyborg_k...rsion-12681908 og http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603220

Jeg vet at Cyborg tastaturet koster halvparten, men logitech tastaturet er litt mer gadget-fylt, noe som for meg er et pluss (ja, jeg er litt barnslig )

Jeg liker volumkontrollen, g-knappene, macro-recordern, skjermen, og lyseffektene på g510...

Samtidig er de wasted å bruke så mye på et tastatur når jeg kan få et like bra(?) for halvparten...

Cyborg tastaturet har dog mekaniske taster med lyseffekter og skjerm for styring av dette... Er virkelig i tvil...

Jeg lurer på om noen kan si sin mening/gi tilbakemeldinger på hvordan de er? Kvalitet, levetid osv?

TAKK!

/Essy
Uten tvil Cyborg'n.
EDIT : Vet ingenting om levetiden men kvaliteten er super. Hele greia funker fett !
Sist endret av Smile; 20. juni 2011 kl. 20:12.
Som du sier, g-knappen og macro recorder på G-510. du må vel vurdere hvor mye du kommer til å brukke dette basert på hvilke spill du skla spille etc. Har selv et G-15(versjon 1) tastatur med bare 6 g-taster. Funker kjempebra, jeg er kanskje ikke verdensmester i å utnytte macromulighetene, men ser klart potensialet om man klarer å bruke det effektivt. Så du må se det an selv.

Har som sagt g-15(ikke det samme, men samme serie produkt =) ) tastatur og G-9x mus fra logitech, og er superfornøyd med kvalitet og holdbarhet. vet ikke hvor gammelt tastaturet er(4+ år ?) og det funker veldig bra fortsatt.
Digger Cyborg. Har hatt mitt kjempelenge og stålende fornøyd. Har dog ikke prøvd 510'en så kan ikke utale meg om dette.
Om jeg skulle hatt et nytt tastatur tror jeg at jeg hadde valgt det samme igjen.
Jeg digger Cyborg grunnet de store feite 90-talls-IBM-tastene jeg da ; de oser kvalitet og durability. Godt mulig det bare er jeg som er gammel, men virkelig digger de.
Forresten så ser ikke cyborgen så ekstrem ut i virkeligheten mener nå jeg da, på bildet der ser det jo ut som et romskip. i virkeligheten er det som et hvilket som helst annet tastatur, med litt uvanlig kanting.

Forresten: har ikke satt meg inn i de programmerbare tastene på cyborgen da jeg ikke spiller og ikke ser helt vitsen med dem da.
Koalafied
Bl4derunner's Avatar
Trådstarter
Mente å lese at venstre piltast måtte trykkes ned to ganger (en for å få den ned, en for å få den opp) elns. Stemmer det?
Sitat av Essy Vis innlegg
Mente å lese at venstre piltast måtte trykkes ned to ganger (en for å få den ned, en for å få den opp) elns. Stemmer det?
Vis hele sitatet...
Nei, det stemmer nok ikke.
GO for it ( titegn)
Sist endret av SvampebobFTW; 20. juni 2011 kl. 21:56.
Forresten så ser ikke cyborgen så ekstrem ut i virkeligheten mener nå jeg da, på bildet der ser det jo ut som et romskip. i virkeligheten er det som et hvilket som helst annet tastatur, med litt uvanlig kanting.
Vis hele sitatet...
Ser ut som ett fremtidskonsept de laget på 80 tallet. :P
Sist endret av sneipen; 20. juni 2011 kl. 22:00.
Kjøp nå for all del et mekanisk keyboard om du skal legge litt penger i det!
Sitat av Goophy Vis innlegg
Kjøp nå for all del et mekanisk keyboard om du skal legge litt penger i det!
Vis hele sitatet...
Må legge til et lite spm. her:
Hva er forskjellen på mekanisk og ikke-mekanisk tastatur?
Er mekanisk sånn som har digre 1x1x1cm taster?
Koalafied
Bl4derunner's Avatar
Trådstarter
Sitat av SvampebobFTW Vis innlegg
GO for it ( titegn)
Vis hele sitatet...
Hvilket? Regner med at du mener Cyborgen, siden du har den selv?
nei, jeg har ikke saitek cyborg ? Men det er drittbra
Koalafied
Bl4derunner's Avatar
Trådstarter
Sorry... Nevermind, blanda litt sammen :P

Tenkte på denne tråden, trodde du hadde kjøpt det
(http://freak.no/forum/showthread.php...=saitek+cyborg)