Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  27 2534
Hei
Er en 17 år gammel gutt fra oslo-øst. Har siden barndommen alltid vært interessert i måter mann kan tjene penger på. Foreldrene mine driver en familiebedrift og tjener ganske godt. Egentlig så trenger jeg ikke å stresse om penger, foreldrene mine gir meg mer enn mine behov.

For 2 år tilbake, startet jeg å selge el-sigaretter. Bestillte ca 100 stk fra kina for rundt 20-30kr pr stk og solgte dem videre for 200-300kr. Tjente veldig godt for alderen min den tiden, og var den rikeste i vennegruppen min. jeg forsatte med «vape-busniussen» og sparte opp til 300 tusen kroner. Jeg markedsførte på sosiale medier og bygde meg en solid butikk. Hadde på et tidspunkt 3 forskjellige lager med 4-5 løpegutter som til en hver tid var «aktive» med disse varene. omsetningen var på rundt 3000kr på vanlig dager og opp mot 5000kr i helger.

Så kom det en dag hvor alt gikk til helvette. Politet spanet på meg. Skulle gå til en av disse lagerne og plutselig strømmet det inn politi fra hver kant med politihunder og tokk meg. Det ble beslaglagt 2 macheter, rundt 20 gram hasj og 2-300 vapes. Nøkkelringen min med alle lagernøkklene ble også tatt.
Safen i lageret var heldigvis tom.
Politiet mente at de hadde spanet på meg. Jeg nektet alt i avhøret, og fikk prøvetid på 1 år. Boten var på 5000kr.

Nå har jeg tatt det rolig. Har stoppet med salget. Har nokk av penger - men jeg savner adrenalinet og arbeidsdagene. Jeg følte meg i en film når jeg drifta. Føler at dagene blir kjedeligere og kjedeligere, vil tilbake til det livet jeg levde.

på et desperat forsøk for å få tilbake adrenalinet har jeg kjøpt et parti med kokain. Har prøvd å selge på byen, men har ikke greid å selge noe. Hva burde jeg gjøre videre? vet at jeg har kvalitetsvarer. Vil liksom at ting skal være som før - lasten kommer inn og lasten den går ut. Hva burde jeg gjøre? hva skal jeg bruke de pengene på?
Høres ut som du er flink til å tjene penger. Det er vel og bra, men høres ut som jaget etter adrenalin kan være ødeleggende for et potensielt godt liv. Prøv å finn ut hvorfor du ikke er tilfreds når ting er rolig rundt det. Løser du det kan du bruke evnene dine til noe fornuftig.
Husk også at penger kun er et verktøy for å oppnå noe du vil. Hva vil du?
Tja, ikke legge ut skrøner på freak ville jo være 1. bud….


Evt om dette er fakta du skriver så vil jeg tro du er lett å identifisere for en politimann med kjennskap til din forrige sak.

Hvor mange 17 år gamle e-sigg-baroner er det i Oslo?
Trådstarter
6 1
hva vil du ? Går studiespesialisering på vgs, har jævla høyt fravær, men skal fullføre vgs slik at jeg kan ta en videre utdanning, tenker noe innafor økonomi. Har også stiftet en bedrift og investert litt penger i den. Importerer varer fra utlandet og selger det i grossist til ulike bedrifter inkl foreldrene mine sin. Det er ikke like mye profitt i det.

Men savner forsatt «gatene», gi ut lønninger i cash, konkurrere og vinne over andre vapeselgere. Får selvtillit og glede av det. Følte meg på toppen av alle på min alder. Savnr det. Det er derfor jeg har hentet dette partiet.

Målet er å kjøpe en leilighet på 18-års bursdagen min og gjøre den gjeldsfri til jeg er ferdigutdannet.
Sist endret av ibz_1q; 30. juni 2023 kl. 23:56. Grunn: skrivefeil
Du er stor
Hva var dine nettoinntekter og har du i det hele tatt greid å hvitvaske pengene? Isåfall, hvordan? Lurer også på om din etnisitet/rase er innafor eller ikke i Norge, hvis du skjønner hva jeg mener (trenger ikke å svare hvis det blir for flaut).
Med mindre man har mange millioner så ser jeg ikke no poeng i hvitvasking ,er jo lett å bruke noen 100 k i cash
Trådstarter
6 1
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Hva var dine nettoinntekter og har du i det hele tatt greid å hvitvaske pengene? Isåfall, hvordan? Lurer også på om din etnisitet/rase er innafor eller ikke i Norge, hvis du skjønner hva jeg mener (trenger ikke å svare hvis det blir for flaut).
Vis hele sitatet...
Inntekten min varierte fra mnd til mnd. Vasket 1/3 av pengene jeg hadde i cash, det var lett. Tjente alt fra 10 til 30-40 i mnd. Er inder.
Nikotin vape? Lukter ikke akkurat Tony Montana her.

Når du har nok av penger og foreldrene dine gjør det bra er du bra tett om du blåser den dealen fordi du vil være storkar. Hvis du ikke klarer å selge bra kola så er ikke fremtidsutsiktene dine bra i gamet. Spill heller dope wars.
Sitat av JayHova Vis innlegg
Med mindre man har mange millioner så ser jeg ikke no poeng i hvitvasking ,er jo lett å bruke noen 100 k i cash
Vis hele sitatet...
Jo, men hvor givende er det å bruke all fortjenesten på prostituerte og bruktbiler?
Trådstarter
6 1
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Nikotin vape? Lukter ikke akkurat Tony Montana her.

Når du har nok av penger og foreldrene dine gjør det bra er du bra tett om du blåser den dealen fordi du vil være storkar. Hvis du ikke klarer å selge bra kola så er ikke fremtidsutsiktene dine bra i gamet. Spill heller dope wars.
Vis hele sitatet...
sant bro, sant. Prøver bare🥲
Du har nylig har vært under politispaning på grunn av noe så latterlig som e-sigaretter, og velger å begynne å deale kokain på gata -her snakker vi heeelt andre strafferammer og prioritet hos politi.

Når behovet egentlig ikke er annet en litt adrenalin? Du får nok ikke noen terningkast 6 på det valget der.
Fra vape til kokain.. du beveger deg jo på kanten av et miljø som ikke akkurat godtar en rogue selger. Så ville solgt den kokainen sakte o g stille for så å lukke døra.

Kjenner igjen rushet fra spritsmugling tida, men fy f for no drit det egentlig var.

Finn en annen måte og få adrenalin på. Hopp i fallskjerm eller lignende
Trådstarter
6 1
Sitat av eXplode Vis innlegg
Du har nylig har vært under politispaning på grunn av noe så latterlig som e-sigaretter, og velger å begynne å deale kokain på gata -her snakker vi heeelt andre strafferammer og prioritet hos politi.

Når behovet egentlig ikke er annet en litt adrenalin? Du får nok ikke noen terningkast 6 på det valget der.
Vis hele sitatet...
Kokain gamet er mye mer spennende. Har en leverandør som har høy status i kokain gamet, løpegutt som gjør alle leveringer for meg. Kundegruppen er ikke barn lenger, men voksene. Pengene er ikke 100 lapper lenger, men 1000 lapper. Alt er mye større.

Dessuten bærer jeg ikke noe på meg når jeg prøver å fange kunder på byen. Har en gutt som står et hakk unna, slik at vis jeg fanger en kunde så sender jeg kunden til han.
Hvis politiet allerede har brukt ressurser på å spane på deg holder de fortsatt øye med deg. Kjipt om de bygger en cokesalg sak på deg, da blir det ikke akuratt no ny sjanse men rett i buret. Det er sivilsnut ute på byen som utgir seg for å være kunder..

Kjappe penger er digg men når du egentlig ikke har behov for penger så skaff deg heller thrill fra andre ting.. Kampsport, offroad sykling, klatring. Alltid noen å prøve å bli bedre enn der også og fett å bli god i nye ting.
Blir du fengselsfugl og fanga i det kriminelle gamet så blir det vel sikkert oppfatta som et svik for de hardtarbeidende foreldra dine som har bygd opp en legit bedrift for å gi barna sine en sikkerhet å bringe videre i generasjoner.
Sorry ass, men en 17 år gammel «inder» fra Oslo øst som du sier du er snakker eller skriver ikke på den måten. Trollololool
Selg bilder av føttene dine på footfinder
Sitat av Jerna Vis innlegg
Selg bilder av føttene dine på footfinder
Vis hele sitatet...
Og det kan en 17 årig kar tjene på? Kan jo bare tenke meg konkurransen der.
Jeg vet av flere menn som ikke regnes som spesielt pene etter dagens skjønnhetsstandarder som dro inn tusenvis av dollars i måneden på dette.


Det blir jo en jobb man investerer tid og krefter i. Må jo ta gode bilder i forskjellige vinkler og chatte med kjøpere, sette opp mottakskonto via deres systemer osv.

En jeg prata med om det brukte 5 timer på det om dagen og fikk 50 dollar per bilde. Prisen bestemmer man selv.

Det er nisjé og da treffer man på spesielt interesserte folk som gjerne blar opp ekstra cash.

Hårete mannfolkføtter drar penger der.
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Jo, men hvor givende er det å bruke all fortjenesten på prostituerte og bruktbiler?
Vis hele sitatet...

Forbanna wanna be’s, muppets.
Kom dæ på skolen.
I klær fra Hugo boss

Jævla unger

Aldersgrenser på horehusene, så inntil du e gammel nok, å har fått litt hår på pungen,
Vil jo du uansett ikke kunne svare på det.
Lommepenge prat.
B-lag for barn.
( hei ahmid ) no relation what so ever.
Sist endret av slitenRealist; 1. juli 2023 kl. 10:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Sjefen Sjæl Vis innlegg
Lurer også på om din etnisitet/rase er innafor eller ikke i Norge, hvis du skjønner hva jeg mener (trenger ikke å svare hvis det blir for flaut).
Vis hele sitatet...
Selvsagt lurer du på det. Gode gamle Norge.

Sitat av NodSquad Vis innlegg
Sorry ass, men en 17 år gammel «inder» fra Oslo øst som du sier du er snakker eller skriver ikke på den måten. Trollololool
Vis hele sitatet...
Jeg håper du tuller. Vi er flere fra Oslo Øst som kan snakke og skrive på denne måten.

Igjen, gode gamle Norge.
Sist endret av Dova; 1. juli 2023 kl. 10:45. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Jeg vet av flere menn som ikke regnes som spesielt pene etter dagens skjønnhetsstandarder som dro inn tusenvis av dollars i måneden på dette.


Det blir jo en jobb man investerer tid og krefter i. Må jo ta gode bilder i forskjellige vinkler og chatte med kjøpere, sette opp mottakskonto via deres systemer osv.

En jeg prata med om det brukte 5 timer på det om dagen og fikk 50 dollar per bilde. Prisen bestemmer man selv.

Det er nisjé og da treffer man på spesielt interesserte folk som gjerne blar opp ekstra cash.

Hårete mannfolkføtter drar penger der.
Vis hele sitatet...
Såpass ja. Hvor mange fotbilder pleide han og selge ila en dag? 10? 50? 100?
Sitat av Dova Vis innlegg
Selvsagt lurer du på det. Gode gamle Norge.



Jeg håper du tuller. Vi er flere fra Oslo Øst som kan snakke og skrive på denne måten.

Igjen, gode gamle Norge.
Vis hele sitatet...
Ja for et forferdelig land vi bor i. Selvfølgelig tuller jeg. Hva i alle dager er det å ta seriøst her?
Sitat av klattus Vis innlegg
Såpass ja. Hvor mange fotbilder pleide han og selge ila en dag? 10? 50? 100?
Vis hele sitatet...
Jeg vet ikke. Han sa han brukte 5 timer daglig når det sto på.
Jævla dårlig gjort å pushe fake vapes. Giftig faenskap, det er verre enn å selge RC’s som ett tradisjonelt stoff, så kanskje du burde begynt med det heller?

Løpegutter som springer rundt med vapes til ett par tikroninger… fy faen så tragisk.
Du beskriver først en meget detaljert sak som politiet kjenner godt. Så skriver du at du har kjøpt inn et parti kokain som du vil selge. Politiet leser rutinemessig dette forumet. Lykke til!
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Sitat av DrDeath Vis innlegg
Jævla dårlig gjort å pushe fake vapes. Giftig faenskap, det er verre enn å selge RC’s som ett tradisjonelt stoff, så kanskje du burde begynt med det heller?

Løpegutter som springer rundt med vapes til ett par tikroninger… fy faen så tragisk.
Vis hele sitatet...
Nei nei, dette er jo entreprenørskap. Veldig badass.
Sitat av Cheese Vis innlegg
Du beskriver først en meget detaljert sak som politiet kjenner godt. Så skriver du at du har kjøpt inn et parti kokain som du vil selge. Politiet leser rutinemessig dette forumet. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Meget godt poeng, håper TS tenker på det når han sitter i buret og lurer på hva som gikk galt