Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 956
Halo 4 er på vei!

(Vet det ble meldt for et par minutter siden i en annen tråd, men anyways, lager en tråd fordet.)

Lenker:

Gamer.no: http://www.gamer.no/artikler/85691/halo-4-bekreftet-/

Screenshots bl.a:

http://www.eurogamer.net/articles/20...d-by-microsoft
____________________________________________________________ _______

Noen som gleder seg? Tanker rundt spillet?

/Essy
gentleman #1
ViceR's Avatar
For meg ser det bare ut som ekstrem melking.
Halo har gitt meg noen av mine beste spillopplevelser, men jeg er enig i at det blir litt "melking".
Halo Reach campaign var gøy, men multiplayeren levde ikke opp til Halo 3. (Etter min mening).
Fly med jetpack, guard osv osv ødela Halo!!!

Skal uansett kjøpes! Får bare håpe de ikke fucker til Halo
Syns de fucker det litt opp med Ny, stor fiende vi ikke har hørt om enda. ettersom det lager enda flere hull i historien. men håper på det beste og gleder seg til Halo CE kommer tilbake i HD.
Shady Banana
Quix's Avatar
Alle fans gleder seg vell men vi får vente å se når spillet kommer ut rundt juletider. I 2012. Såå lenge å vente Men det er bare bra. Davet vi at vi vil få servert den beste opplevelsen vi kan få.

Ang. melking så er det klart at de gjør det, men av to grunner.
1. Serien er SVÆR så selvfølgelig vil de fortsette å tjene penger på den. Tror ikke Blizzard slutter med expansions til WoW bare fordi at ''nå blir det for mye''.

2. De som jobber med spillet har et forhold til serien. Det forholdet alle vi fansene har. Vi vil jo selvfølgelig ha mer Master Chief og mere episke historier og fabler fra den fjerne framtid. Vi vil jo også vite: Hvor er Chief? Er han fortapt i rommet eller kicker han a$$ som aldri før?
Jeg er en enorm fan av Halo universet og mener faktisk ikke at dette er melking. Halo universet omfatter utrolig mye og hvis det er nok historie til å lage 10 gode spill ser jeg ingen grunn til at de neste spillene skal bli noe dårligere enn den første triologien.
Joda joda, campaign delen av Halo 1 ser kjempe bra ut, er veldig giret på*den.

Men hvorfor i svarte faen unnlot de å*ha med multiplayer da? Reach suger såppas balle uansett. Jeg fatter det ikke. Jeg har ventet i 10 år på*dette.

Halo: Combat Evolved Multiplayer med Xbox Live...

*Drømmen er knust*

Jeg går å henger meg.
Sitat av drinkalone Vis innlegg
Joda joda, campaign delen av Halo 1 ser kjempe bra ut, er veldig giret på*den.

Men hvorfor i svarte faen unnlot de å*ha med multiplayer da? Reach suger såppas balle uansett. Jeg fatter det ikke. Jeg har ventet i 10 år på*dette.

Halo: Combat Evolved Multiplayer med Xbox Live...

*Drømmen er knust*

Jeg går å henger meg.
Vis hele sitatet...
Selvsagt har de med multiplayer. men det er tydelig at de har rappet en del fra Reach. som du ser på ViDoc'en viser de klipp fra Beaver Creek flere ganger.
Sitat av F4celess Vis innlegg
Selvsagt har de med multiplayer. men det er tydelig at de har rappet en del fra Reach. som du ser på ViDoc'en viser de klipp fra Beaver Creek flere ganger.
Vis hele sitatet...
Nei, Frank O'Connor har sagt at det er en map-pack til Reach, ikke egen multiplayer.

Sitat av drinkalone Vis innlegg
Nei, Frank O'Connor har sagt at det er en map-pack til Reach, ikke egen multiplayer.

Vis hele sitatet...
Feil. Det blir Multiplayer!

http://www.youtube.com/watch?v=riJUuSq4MZ4
Sitat av pWnani Vis innlegg
Feil. Det blir Multiplayer!

http://www.youtube.com/watch?v=riJUuSq4MZ4
Vis hele sitatet...
Ja, beklager, jeg formulerte meg litt uggent. Det blir Halo Reach Multiplayer men med bare de 7 mappene. Om man vil ha alle mappene må*man kjøpe Halo Reach.
http://halo.xbox.com/Content/assets/...arkast_004.mp3
Koalafied
Bl4derunner's Avatar
Trådstarter
Personlig tror jeg spillet blir veldig bra, så lenge de klarer å holde kontrollene i orden, og de ikke roter seg sååå langt ut på vidda
For alle fans blir det bare å se! Forøverig vil jeg også uttrykke mitt håp om at nyversonen av CE blir verdig. Ser veldig bra ut på traileren
Soldier - Shift Com.
Stickyshift's Avatar
Syns dette virker veldig spennende. Halo er garantert favoritten, og blir vel combat evolved som blir det jeg gleder meg mest til. Men er kanskje mer spent på hvordan lore til de nye halo spillene går, hvordan ting vil gå for 117 og cortana, og hvem er disse som angriper skipet deres?
Shady Banana
Quix's Avatar
I følge dette bildet så ser det jo nesten ut som en slags inngang til en planet(?).
Halo 3 var det siste spillet i den serien.
Sist endret av random42099; 7. juni 2011 kl. 14:42.
Sitat av EpicSnusBox Vis innlegg
Halo 3 var det siste spillet i den serien.
Vis hele sitatet...
jaha. siste i trilogien som Bungie har laget ja. men tror ikke MS gir opp Halo før om mange år.