Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1393
Jeg fikk 2 lønnsslipper fra NAV i dag. Sendt med 1 times mellomrom. Er dette en mailtjeneste-fuck up eller er det sjans for at det er sendt meg dobbel lønning?
Om siste... burde jeg si i fra eller late som ingenting?
Hva er sjansen for at det blir oppdaget og hva skjer om det blir oppdaget og jeg beholdt pengene? Mister jeg retten til "lønn" eller? (inntil jeg får behandlet ny søknad)
Sikkert bare en feil dersom de er identiske.

Og ja, de finner ut av det dersom du får mer enn du har krav på, og du må betale tilbake evnt. bli trekt senere.
Har de sendt dobbelt bør du melde i fra. Det blir oppdaget.
Dem har sendt meg dobbelt før, ente med at jeg måtte betale dem 1000kr i månden av det lille jeg allerede får av nav, så du burde ringe dem og ikke bruke de penga før du veit om du skal ha dem eller ikke.
Fikk 2 lønnslipper en gang jeg også men fikk ikke dobbelt utbetalt.. ble meget skuffet jeg.
Nei, du blir ikke oppdaget. Har selv fått feilsendt to ganger, uten at det har blitt oppdaget, så det går bra. Dere som aldri har blitt oppdaget, kan ikke sitte å si at han BLIR oppdaget når dere egentlig ikke har peiling.
Samme har skjedd her for lenge siden. Fikk bare penger en gang.

Får du for mye penger og de finner ut av det er jeg sikker på at de låser deg inne og kaster nøkkelen. Det er jo verre enn grov vold incest og voldtekt å "svindle" staten i dette landet. Du er herved advart!
Sitat av Outier Vis innlegg
Nei, du blir ikke oppdaget. Har selv fått feilsendt to ganger, uten at det har blitt oppdaget, så det går bra. Dere som aldri har blitt oppdaget, kan ikke sitte å si at han BLIR oppdaget når dere egentlig ikke har peiling.
Vis hele sitatet...
vel, det ble oppdaget hos meg.
Løye at du skal få 2, og jeg ikke fikk min idag.. Er dritalei hele nav greia, alt er bare tull..
Dette skjedde med meg og, MANGE ganger da jeg hadde friår. Jeg lata som ingenting og ble aldri merka. :-) Kanskje jeg bare var heldig.
Spørsmålet er med andre ord om du ev. vil være en ekkel, illeluktende og løgnaktig svindlerjævel, eller om du skal være en fin, velduftende og ærlig godkar. Jeg ville valgt det siste.