Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 15623
Takk for kvikk respons. lasta akkurat ned E01. Skal se den. Har din vurdering i tankene. Takk!!
Kjeder meg i dag, så jeg er stadig innom her Ser den ligger på 8,0 på iMDB og jeg har litt sær smak, så...
PS. Great British Bakeoff er igang med ny sesong nå! Herlig koseserie.
..Haha Splooge999..Kan godt henne denne tråden kjeder deg, men "Great British Bake off"? Seriøst? Jeg liker riktig nok mat programmer, men..
Sist endret av Antimatter08; 29. september 2018 kl. 22:44.
Sitat av Antimatter08 Vis innlegg
..Haha Splooge999..Kan godt henne denne tråden kjeder deg, men "Great British Bake off"? Seriøst? Jeg liker riktig nok mat programmer, men..
Vis hele sitatet...
Da regner jeg at du har sett chefs table?
Masse gode serier som er nevnt.

This is Us - Kjærestepar som får trillinger, og historien switcher delvis frem og tilbake fra barndommen og voksenlivet. Utrulig god serie med mye følelser, og en av mine favoritter. Tror denne serien er veldig undervurdert.

Younger - En alenemor i 40-årene som lyver om alderen sin for å få jobb, og mange artige situasjoner som oppstår. Anbefales, spesielt hvis du liker Sutton Foster.
Hey, der kom "This is Us" ja. Har fulgt med i fra starten. Syns det er i overkant sentimentalt og ekstremt politisk korrekt. Jeg har heller ikke overveldende begeistret for Milo Ventimiglia men jeg syns Mandy Moore gjør en bra jobb. Rollebesetningen ellers er bra.
Sist endret av Antimatter08; 29. september 2018 kl. 22:56.
Ikke tråden som kjeder meg. Jeg har bare en døll dag i dag. Derfor titter jeg stadig innom freak og annet...
Hey! Don't cake-shame me! Bakeoff er seriøst fint, når man bare vil zonke ut foran TV'n. Men du må ikke forveksle den med Hele Norge/Sverige/etc Baker. Samme konsept, men funker mye mindre bra.
..word! Jeg suger selv til meg alt av mat programmer, og kan tilbringe timevis på sofaen med de.

ronniba: "Da regner jeg med at du har sett chefs table?" Ja S1-S5, liker det. Har sansen for mat programmer generelt, men"chefs table" er next level. Handler ikke først og fremst om mat, men om mennesker.

Splooge999: well tomorrow is a new day. Og det vil bli nye serier.. hang in there..❤
Sist endret av Antimatter08; 29. september 2018 kl. 23:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Dytter denne. Anbefaler Black Mirror og Colony.
"Arthur's Law" på HBO morsom og høyst severdig tysk dramakomedie etter min mening.
"Patrick Melrose", også HBO, er til tider god og har fremragende skildringer av rusavhengighet.