Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 1097
Anonym bruker
"Stum Varg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Kompiser påstår desse lilla lotus knipsene inneholder meth, kompis sin kompis påstod det slo ut på methamphetamine...

Desse lilla lotusene vi får er veldig chunky, dem er ikke så harde og knekkes lett men smeller som bare faen etter 20 minutt. di er såkallt en av favorittene til kompisene mine men det meth rykte liker jeg ikke. seff er det jo ikke ein "meth" dose med meth men fortsatt er ikke kosli.

jeg er IKKE sikker desse inneholder meth. kan bare være speed og domme jæveler som tror det er samme saken. men andre som har vert borti desse?

desse er også kjent som louis vuitton for er jævla sikker logoen står bakpå men er ikke sikker

vest landet
Det er mye bruk av meth i Norge (faktisk på Europa-toppen for en del år siden og mulig fortsatt), så er ikke akkurat usannsynlig at knipsen kan inneholde det. Har ikke prøvd disse selv.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Kompiser påstår desse lilla lotus knipsene inneholder meth, kompis sin kompis påstod det slo ut på methamphetamine...
Vis hele sitatet...
Slo ut på meth på hva da? Testkit, lab, pisseprøve?
MDMA kan slå ut som meth på en dypp urinprøve eller en spyttprøve ihvertfall.

Uansett, skal du drive med knips så er ett "Marquis" nesten ett must. Du kan bestille dem på nettet, så ser du fort om pillene inneholder meth eller ikke
Sist endret av Alge; 3 dager siden kl. 00:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sprudlende Brosme"
Vet akkurat hvilke du snakker om og JA de inneholder meth.
^ Hei!
Med hvilken begrunnelse kan du bekrefte at de inneholder metamfetamin?
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Viss du har prøvd en av disse, så vet du vel svaret selv.. De som produserte/produserer lilla louts er skada mennesker. Aldri sett/opplevde noe så heavy dop ever. Testa + på metha på urintest etter bruk av denne. (Ingen inntak av andre stoffer før bruk av denne, altså clean før bruk.)
Man er ikke "domme jæveler" om man kaller meth for speed. Hva er din definisjon av speed da?

OT så er det ikke uvanlig med meth i knips så det er god sjanse for det, men letteste tegn er om man er rusa veeeeldig lenge sånn oppimot 10-12 timer av en dose da kan det nok sannsynligvis være meth
Sist endret av Bluesky_; 3 dager siden kl. 18:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Aner ikke hvordan jeg lager ett innlegg/starter en tråd, noen som kan fortelle meg dette?�� lurer på om det er pga jeg bruker mobil
Anonym bruker
"Engstelig Elg"
Var ruset i 8 timer++ på disse ;o
Hvis ingen her på bruket har kjørt Marquis-test på disse, så blir det for dumt.
Bare spekulasjoner inntil videre..
(Noen som tar hintet?)
Anonym bruker
"Stum Varg"
Trådstarter
jeg er ts men navnet mitt er sikkert forskjelligt men ein kompis av ein kompis påstår det slo ut på meth