Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 708
Er alltid åpen for og treffe fine folk som vil først og fremst treffes, 420.
Etter normal arbeidstid eller kvelds tid for et glass i en sportbar. Eller kombinere mat og drikke for exempel i en Indisk resturant, eller WOK hos en Asiaisk.

Røyker til tider oftere i løpet av en uke en jeg kan røyke på en hel mnd.
Derfor nyter jeg det skikkelig til tider, og reflekterer alt mellom himmel og jord, så og si. Om en for exempel noen vil treffes for å diskutere, teknologi, utvikling, samfunns utfordringer. Eller vil ha koonstruktiv tilbakemleding av en form for idee, prosjekt.

Er selv medlem i en organisasjon som heter NORMAL, som står for Norsk Org 4 Reform av Marihuhana Lovgivning. Vi disponerer eget lokale og fasaliteter som servering ukentlig, også til alle møter.

Ny i byen for exempel, kan jeg med glede vise deg min elskede by på den måten det passer for deg.. tilpasser meg de fleste typer mennesker. bli med på debatt/møte. Eller treffes for en hyggelig kvelds tur hvor vi kan rulle oss en røyk diskre nok. Og ta en kopp tee fra termos ute på en benk bare
Vart bor du någonstans i landet då?
Trådstarter
16 6
Oslo.. Men vil veldig gjerne prøve meg i Lofoten. Går alt etter planen, flytter jeg i vår. I verste fall ikke Lofoten
Ah, ok. Själv är de Magnor här så om de är någon som vill träffas o snacka lite skit från kongsvinger-magnor skriv här
Trådstarter
16 6
magnor? : 9
Ja, Magnor, Eidskog
Trådstarter
16 6
ahhh.. ukjent terreng for meg det, men sikkert fint der
Ja det är fint här ��
Har sjeldent brukt det med mindre det er for å sove. Men ser så absolutt det "sosiale" i det, og.