Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 616
Nylig har jeg utforsket den fascinerende verdenen av psykedeliske opplevelser, og spesielt fokusert på effektene av magiske sopp. Selv om jeg forstår at dette temaet kan være ukjent for noen, ønsket jeg å ta kontakt med deg med et spørsmål som har pirret min nysgjerrighet: Har du eller noen du kjenner hatt en utfordrende eller "bad trip" med magiske sopp?

Spiste 2g med mat ca 2 uker siden, hadde en helt ok trip. Litt kvalm, men ellers grei trip..

Så 3 dager siden eyeballa jeg ca 2,5g får en bittelitt sterkere trip men det gikk helt til dass haha. Først begynnte jeg å få smerter i magen som varte dagen ut å neste. Så ca 30 min etter jeg hadde spist soppen, ble jeg UTROLIG kvalm så jeg spydde flere ganger. Fikk panikk-anfall vært 30 sekund hvor jeg var utrolig ukomfortabel, kaldfrøys, svettet noe sinnsykt, diare og begynnte å tenkte mye mer depresive tanker en vanlig.. når jeg prøvde å ikke tenke på det ble det værre, men uansett så bare skjedde det. Panikk-anfall nesten konstant i 6 lange timer, og fjern i opp til 2 dager etter det også. Er jeg allergisk mot magic shrooms ellerno? Det kan vel ikke være vanlig, å hvorfor reagerte jeg ikke så sterkt på dosen jeg tok først gangen med samme soppen å nesten samme dosen?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Er du helt sikker på at du ikke fikk i deg noe feil sopp? Jeg personlig har aldri blitt dårlig i magen av psykedelisk sopp, i værste fall litt romling. Men diaré og dårlig i flere dager etter høres ut som du har fått i deg noe du ikke burde. I beste fall bare liten matforgiftning, i værste fall en sopp som kanskje fremdeles gjør skade på kroppen din.

Jeg ville ha stukket til legen og tatt en liten sjekk.
Støtter denne. Magevondt i dagevis er ikke det jeg forbinder med magic mushrooms.

Har hatt mang en vanskelig opplevelse der det har vært noe jeg har verdsatt i ettertid.
Sitat av Jerna Vis innlegg
Støtter denne. Magevondt i dagevis er ikke det jeg forbinder med magic mushrooms.

Har hatt mang en vanskelig opplevelse der det har vært noe jeg har verdsatt i ettertid.
Vis hele sitatet...
Sitat av Dodecha Vis innlegg
Er du helt sikker på at du ikke fikk i deg noe feil sopp? Jeg personlig har aldri blitt dårlig i magen av psykedelisk sopp, i værste fall litt romling. Men diaré og dårlig i flere dager etter høres ut som du har fått i deg noe du ikke burde. I beste fall bare liten matforgiftning, i værste fall en sopp som kanskje fremdeles gjør skade på kroppen din.

Jeg ville ha stukket til legen og tatt en liten sjekk.
Vis hele sitatet...
Den soppen jeg spiste var Golden Teacher mener jeg
Sist endret av Kamikaze99; 9. januar 2024 kl. 22:21.
Det er bare en bad trip om du ikke lærer noe av den .
Har du bilder av soppen?