Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 6596
Først skal jeg til syden i 4 uker, Gran Canaria. Så skal jeg kjøpe meg nytt longboard og utnytte enhver tid til å stå på det pluss kose meg med The Secret World når det er dårlig vær ute
2 uker til rhodos by og hjem til sunnmøre i 2 uker! Også skal jeg nyte min første sommer i Oslo :-D
Hoppe inn i ny arbeidsplass nå som ingeniørstudiene er over. Ingen ferie på meg. Begynner rett i jobb i Juni.
Regne matematikk og forberede meg ordentlig til neste års pensum.
om det ikke blir jobb, blir det vel 3 timer trening i gjennomsnitt daglig. Så tar man muligens et par pils på kvelden. Pakke med telt og fiskestang og sette seg oppe på fjellet. Ihvertfall være ute hele tiden når været tillater det.
Ferien min er alt startet. Neste uke setter jeg kursen for ei uke i Danmark sammen med kone og barn. Kjører til Oslo og tar Kielferga nedover på Onsdag, og har leid hus nær Odense i ei uke. Blir vel litt harryhandel og god mat og drikke, og kanskje litt bading hvis været tillater det.
skal til mallorca å være der i tre uker i juli, skal pilse,spise god mat å ligge i sola med min nye utvalgte
Ingen som skal til Rudskogen? Fordi det skal jeg! Blir vel også sverige tur i samme slengen.

Ellers skal jeg faktisk prøve å komme meg litt i form, miste i hvert fall 15 kilo.

Så blir det mye kjøring på meg, og filming med GoPro!

Blir en fin sommer, men det sier vi alltid og blir like skuffet hver gang.

Edit: Glemte sommerskole, 8 timer matte om dagen, i 5 dager. Fy faen så jeg gruer meg, håper jeg blir trekt opp i eksamen og kan få opp karakteren min i hvert fall!
Sist endret av happy violence; 26. mai 2012 kl. 10:25.
Profesjonell Noob
8bit's Avatar
Jobbe -> Jobbe -> Jobbe -> Danmark med en kompis -> jobbe -> jobbe -> gaming :3
Sitat av ViceR Vis innlegg
Jeg skal ha mononukleose, eller kyssesyken som folk kjenner den, og dermed være edru og for det meste i ro. Blir nok ikke verre enn forrige sommer, dog.
Vis hele sitatet...
Kondolerer. Det var to forferdelige uker for min del.


Ontopic: Skal haike rundt i Europa til så mange land jeg rekker/orker. Forhåpentligvis blir det alle. Også lyst til å dra til Tyrkia.
Sommertreff på ACR, tur til Umeå og sikkert dra på hytta.
Ellers så blir det vel å sitte på det mørke rommet å gayme alt mulig.
Jeg og noen kamerater har fått bilsertifikat for ikke altfor lenge siden, så til sommeren skal vi ha vår første ordenlige roadtripferie. Vi skal kjøre fra Oslo til sverige, danmark, tyskland, Italia for så å ende opp I den franske rivieraen. Der borte skal jeg møte en jente jeg nylig har fått kontakt med. Gleder meg som en liten unge
Pensjonert gamer.
orbeck's Avatar
Jobbe-magaluf-båt-tæne litt-bade-grille-pilse
Det blir en tur til Budapest (ferie+tannlege), en tur til Belgia (Festival), en tur til Tyrkia (chille i en Villa), en tur til Spania (ferie med dama) og kanskje noen helger i København/London slik at dama kan få shoppet litt, mens jeg drikker pils.

Får jeg tid skal jeg vurdere å ligge bak i hagen å drikke pils & grille sammen med venner om det er fint vær
Asosial introvert
Duckie's Avatar
Foruten å skaffe meg en sommerjobb (har til nå bare søkt på den samme kommunaljobben jeg hadde i fjor) og en telttur, så har jeg egentlig ingen planer som er hugget i stein. Antar at også denne sommeren blir jeg mye gående rundt mens jeg prøver å finne på noe gøy å gjøre...
Surtur's Avatar
Trådstarter
Sitat av Don Draper Vis innlegg
Jeg skal også på guttetur til Magaluf.
Når drar dere TS?
Vis hele sitatet...
Drar nedover i slutten av juli, enn med deg(dere)?
Sone i fengsel, lagt inn på avrusning, danmarkstur, så håper jeg på en festival enten Global Gathering eller Outlook festivalen
Friend of Laphroaig
Deadlock Radium's Avatar
Donor
Jeg skal flytte hjem til hjembyen min etter skoleslutt, for så å jobbe i en måned, og etter dette skal jeg til Kirkenes i militæret. Inne i jobbeperioden skal jeg også dra med en hel gjeng venner på hytta der vi skal pilse, grille og kose oss!
Til sommeren skal jeg jobbe en del, samtidig som jeg skal henge med venner, grille, pilse og så videre. Skal også bade massevis. Planen er også å få til en liten tur til Ekstremsportveko på Voss, men det er ikke sikkert at blir enda
Reiser til tyskland imorgen, så blir det camping på Rock Am Ring på tirsdag, og venting til konsertene begynner på fredag!
Etter rock am skal jeg en dagstur til Oslo, så blir det jobbing og fagprøve resten av sommeren. Skal prøve å få dyttet inn èn til festival, kanskje Rock n' Lol. Men alt i alt en jobbsommer blandet med festivaler.
Sist endret av Waffaz; 26. mai 2012 kl. 13:27.
Kjøre båt, kose meg ute i varmen med venner osv. Stikke en tur til Amerika i Juli med familyn og selfølgelig bade, og dra på stranda.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Ingen som skal til Rudskogen? Fordi det skal jeg! Blir vel også sverige tur i samme slengen.

Ellers skal jeg faktisk prøve å komme meg litt i form, miste i hvert fall 15 kilo.

Så blir det mye kjøring på meg, og filming med GoPro!

Blir en fin sommer, men det sier vi alltid og blir like skuffet hver gang.

Edit: Glemte sommerskole, 8 timer matte om dagen, i 5 dager. Fy faen så jeg gruer meg, håper jeg blir trekt opp i eksamen og kan få opp karakteren min i hvert fall!
Vis hele sitatet...
Jeg skal til Rudskogen!
Var der i fjor også, storkoste meg.

Har også planlagt en uke i Danmark.
Sitat av Surtur Vis innlegg
Drar nedover i slutten av juli, enn med deg(dere)?
Vis hele sitatet...
Vi drar også ned i slutten av juli Er en guttegjeng på 11 stk. Vi skal sove på Sotavento dere da?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Jeg skal på årets sommerøya-festival. Det er tredje året festivalen blir arrangert på Langøyene i Oslofjorden. Det blir satt opp tre store scener med totalt 45 djs og vjs. Blant headlinerne finner man Felix Da housecat.

Ellers så håper jeg på mye sol som åpner for bading, grilling og generelt sett masse faenskap..
Har ikke lagt så mange planer enda, bruker egentlig å ta dag for dag og holde meg stort sett i Norge hvis det ikke blir en harrytur for å handle bacon og Capri Sonne. Må såklart jobbe litt da.

Eneste jeg har planlagt er Hovefestivalen, og jeg gleder meg helt sinnsykt! Snoop Dogg, Wiz Khalifa, Skrillex, Nero, Flux Pavillion, Knife Party, Labrinth, Kendrick Lamar og mangemange fler. Midt i blinken
Sist endret av tgod; 14. juni 2012 kl. 21:54.
Siden kjerringa drar på mandag å blir borte hele ferien hennes som e 4 uker, blir det vell å bygge å forbedre bil annlegget, fære på midnattsrocken, delta på EMMA konkuranse i hammerfest, aka bomp comp, chillan med kompisa og bare slappe av å kjøre rundt i finnmark ;>

Btw, anbefaler alle og dra på midnattsrocken en helg med bare fyll, 15tusn festglade ungdomma fra overalt i lille lakselv
i år kommer blandt anna Europe, thin lizzy, sirkus eliassen, hålogalandslaget, cc cowboys, lidolido, dellilos, samsaya, mari boine, E-type, plumbo, fjorden baby, sivert høyem, kverletak og noen flere, blir en insane helg
Blir vell liggende over toalett setet med en flaske vodka i ene handen, spy smak i kjeften og en feit johnny i andre handen, gleder meg som bare det!
Jobbe å feste. Første dag på sommerjobben starter om nøyaktig 1 time og 45 minutter. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ som jeg gleder meg.