Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 2942
Hei, jeg og noen venner tenker å dra på hyttetur om rundt 1 måned og tenkte da å ta litt lsd, jeg og en annen kompis skal ta 750 ug og resten skal ta 300 eller mindre. Jeg har tatt lsd 3-4 ganger og aldri hatt noen problemer. Maks dosen jeg har tatt er 300. Tenkte å høre her om noen hadde noe gode tips eller råd
Jeg syns personlig at 200 mcg gir en god trip. 300 mcg er på grensa til for sterkt for meg.

Håper dere som skal ta 750 mcg er oppegående. Ha en fin trip! Tvitvi

Hva er formålet? Guttastemning og loka halliser? :')
Sitat av IneartheDx Vis innlegg
Jeg syns personlig at 200 mcg gir en god trip. 300 mcg er på grensa til for sterkt for meg.

Håper dere som skal ta 750 mcg er oppegående. Ha en fin trip! Tvitvi

Hva er formålet? Guttastemning og loka halliser? :')
Vis hele sitatet...
Planen er for det meste gutta stemming og syke opplevelser, akkurat som en guttatur skal være i min mening. Blir veldig spennendes å se hvordan så mange ug kan føles. Hver gang jeg har tatt lsd tidligere så har jeg alltid lengta etter en hardere trip så tror det kan bli en fin tur
På 750ug blir det ikke mye guttastemning for da er dere ikke gutter lenger lol. Ikke se for deg så mye sosial omgang på den dosen. Det blir mer å sveve i verdensrommet.
Sitat av Bufdir kriger Vis innlegg
Planen er for det meste gutta stemming og syke opplevelser, akkurat som en guttatur skal være i min mening. Blir veldig spennendes å se hvordan så mange ug kan føles. Hver gang jeg har tatt lsd tidligere så har jeg alltid lengta etter en hardere trip så tror det kan bli en fin tur
Vis hele sitatet...
En høydosetrip på lsd er noe helt annet enn guttastemning og syke opplevelser.
Om det er målet så er du ikke klar for det rett og slett.
Du må lese deg mer opp og få mer erfaring. Her kan det bli egodød og skremmende opplevelser.
Begynn med noen tripper på 3-400 og prøv deg alene i fullstendig mørke i et rom ved siden av trippsitter og ha noen timer der i stillhet, og et nødord for å slippe ut.
Der lærer du litt for å gjøre deg klar for en høyere dose.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
750 ug er ikke 750 ug.

Tar man 300 ug uten å være nokså erfaren vil man få seg en overraskelse.

300ug på darkweb er nok heller 100ug etter min erfaring.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
750 ug er ikke 750 ug.

Tar man 300 ug uten å være nokså erfaren vil man få seg en overraskelse.

300ug på darkweb er nok heller 100ug etter min erfaring.
Vis hele sitatet...
En kompis lagde tabsa med flaske, 150 hver tab. Er langt i fra profesjonell, men jeg har lest igjennom alt av Reddit og Freak om alt av lsd og lignende. Så ettersom slt jeg har lest er de relativt nærme 150 ug. Merka også at rusen på disse var helt anderledes en de 200 ug tabsa mange andre selger, alt var liksom mye klarere.

Sitat av Fraktalist Vis innlegg
En høydosetrip på lsd er noe helt annet enn guttastemning og syke opplevelser.
Om det er målet så er du ikke klar for det rett og slett.
Du må lese deg mer opp og få mer erfaring. Her kan det bli egodød og skremmende opplevelser.
Begynn med noen tripper på 3-400 og prøv deg alene i fullstendig mørke i et rom ved siden av trippsitter og ha noen timer der i stillhet, og et nødord for å slippe ut.
Der lærer du litt for å gjøre deg klar for en høyere dose.
Vis hele sitatet...
Er helt klar over at 750 kommer til å bli ekstremt, vi har snakka en del om det og alle er klar over at kommunikasjon mest sannsynlig ikke blir det letteste. Når jeg snakka om guttasutemnning mente jeg heller mer generelt om hele turen, blir også litt drikking de andre dagene sikta litt mer til de dagene da. Har tatt 300 ug alene uten at det var noe som helst problem, har det bra mentalt og er på ett relativt ok sted i livet. Men er absolutt klar for at 750 ug blir en tur til himmelen
Sist endret av Bufdir kriger; 6. november 2023 kl. 17:03. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
For å si det sånn så kan fort 250 ug med ekte vare oppleves mye sterkere enn 500 ug som er grovt underdosert, som veldig mye er. Kjenner flere som har fått seg en bra overraskelse når de endelig har fått lapper som faktisk inneholder den dosen som er oppgitt. Personlig ingen grunn til å ta mer enn 200 faktiske ug i en sosial setting.
Nå er det sann at vi aldri kan vite hvor mange ug TS får i seg.

Men når du har tatt 300 og går til 750 er det uansett en dobling av dosen uansett hva den er. Og i min erfaring er ikke økningen av LSD lineær men eksponentiell. Dvs at 750 blir mer enn dobbelt så kraftig som 300.

Hold deg fast sier jeg bare. Ha en valium i bakhånd om du har mulighet.

Turn on, tune in, drop out.
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Nå er det sann at vi aldri kan vite hvor mange ug TS får i seg.

Og i min erfaring er ikke økningen av LSD lineær men eksponentiell. Dvs at 750 blir mer enn dobbelt så kraftig som 300.

.
Vis hele sitatet...
Dette er helt korrekt.
Trippen blir mangedoblet i effekt når man dobler dosen, særlig når det er snakk om såpass høye doseringer.
Jeg har kjørt hardt på Lsd i mange år men sluttet for et par år siden, og alt over 500µg vil jeg si er unødvendig, fortsetter du oppover i doser på 1mg så blir du jo blind noe som kan være skremmende. Det meste jeg har vært oppe i er 4 milligram, og det skal jeg hvertfall aldri gjøre igjen o så jeg ble betalt 50 000 eller kanskje mer. Har også laget tusenvis av tabs gjennom tidene, og en til to stykker pleide egentlig å være mer enn nok, gudene vet hvilke dose det var per tab. Fra vendors vil jeg hevde det aldri stemmer uansett da de mest sannsynlig ikke har blandet ut dette selv, og heller ikke vet korrekt dose
Anonym bruker
"Halvfylt Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Høres ut som oppskriften på badtrip og ødelagte vennskap. Mitt tips er: drit i den umenneskelige megadosen
Anonym bruker
"Parallell Hund"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vet om en fyr i perifær omgangskrets som tok bortimot en slik dose når han var 19 år. Vet ikke presis hva som skjedde med han der og da, men han ble meget sær i mange år i etterkant.

Less is more, hvertfall på guttetur er mine tanker, enten om det er alkohol, syre eller emma. Noe er gøy, men fort gjort å bli overivrig og kvelden ender dårlig.

Skummelt fase du er i nå - tatt stoffet en håndfull ganger, og fremstår veldig selvsikker når det gjelder dosen, selv om du i realiteten ikke ANER hva du har i vente.
Du er ung og full av pågangsmot. Vi som har prøvd dette før vet hva vi snakker om, men for all del, gjør det du sier og oppdater oss da. Masse lykke til
Anonym bruker
"Villig Makrell"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Haha guttastemning på 0.75mg lsd ja.. Det blir sikkert den værste kvelden du har hatt. En hau av folk som tripper for første gang på flere hundre mcg og to stykker som tror de er gud på 1.5mg på deling.

Kan ikke si så mye annet enn lykke til, ikke vær sjokka om dette ødelegger livet til noen av deltagerne.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Anonym bruker
"Fri Gorgon"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Bufdir kriger Vis innlegg
750 ug
Vis hele sitatet...
Hvaaa fader

Oppdatering på hvordan det gikk med TS?
Leste i en eller annen nettavis om tre gutter på hyttetur for noen uker siden.
En av gutta hadde endt turen på helsesenteret etter han ble observert gående naken etter en vei, han fremstod vist svært utilregnelig.

Det sto at det var snakk om flein i avisa, men hva vet vell de.
Det høres kanskje litt mer uskyldig ut å si at man har spist flein hvis man blir busta.
LSD må man liksom gjøre et par kriminelle handlinger før man er i besittelse av det, flein kommer jo bare opp av bakken.
Tok 800ug, på comeuppen måtte jeg holdes nede på gulvet og kompisene mine vurderte å ringe 113(glad de ikke gjorde det). Under selve trippen var jeg på jorden ca. 5000 år frem i tid. Var non verbal i flere timer lå bare på gulvet i timesvis med åpne øyne og levde et livet til denne fremtidspersonen jeg hadde blitt til. God tur!
Anonym bruker
"Varsom Skrubbe"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Uff, minner meg om når jeg utfordra skjebnen og heiv i meg 800ug, som var alt mye for ei lita uviten jente. Håper du har det greit, ts!
Ville tatt med meg en god dose med quetiapin på denne hytteturen, anti-psykotika fungerer ganske effektivt som trip-killer for dere på 300ug. Han på 750ug er nok i andromeda og snakker med aliens. Buy the ticket, take the ride
På 750ug ville jeg holdt meg trygt i senga. Ikke på en hytte. Sørg i allefall på å ha en tripsitter som har GPS sporing på alle sammen.
Plutselig forsvinner en ut i skogen i mørket, for så å bli funnet frossen og død dagen etter, 100m fra hytta.
Ble en veldig bra tur, ble ekstremt skækk, men alt var veldig vakkert. Noen av de andre jeg var med tok syra en del verre en meg og fikk litt bad trip, han ene trodde hytta begynte å brenne. Jeg lærte faktisk en del om meg selv og har fått ett helt endra livssyn. Natur og verden har også blitt mye mer vakkert og penere å se på, nesten som om jeg er i en drøm hver dag jeg går ut døra
Fuck Mr. Plod!
Sitat av SkammeligNykter Vis innlegg
På 750ug ville jeg holdt meg trygt i senga. Ikke på en hytte. Sørg i allefall på å ha en tripsitter som har GPS sporing på alle sammen.
Plutselig forsvinner en ut i skogen i mørket, for så å bli funnet frossen og død dagen etter, 100m fra hytta.
Vis hele sitatet...
Why? Du skjønner ikke forskjellen på hus og hytte usns
Sitat av Bufdir kriger Vis innlegg
Natur og verden har også blitt mye mer vakkert og penere å se på, nesten som om jeg er i en drøm hver dag jeg går ut døra
Vis hele sitatet...
Sånn forble det for meg etter jeg spiste en stor dose sopp som 17 åring, er straks 35 og verden er fortsatt vakker.
Hvordan gikk det med 750ug-fyren?
Sitat av Silkehale Vis innlegg
Hvordan gikk det med 750ug-fyren?
Vis hele sitatet...
Gikk bra med meg, han andre begynte å skitse litt men greide seg fint